תכנית מיל"ה יבנה יצאה לדרך. מובילים יחד למען הנוער



בטקס מרגש לציון פתיחת תכנית מובילים יחד למען הנוער (מיל"ה) של משטרת ישראל שנערך בשבוע האחרון בתיכון האורן ביבנה בשיתוף פעולה עם עיריית יבנה ותיכון האורן. מדובר בתכנית חברתית לאומית המיועדת ל-17 בני נוער בכיתות ח' אשר נועדה להעצים אותם, לסייע להם להכיר את עבודת המשטרה ולהשתלב בהצלחה בחברה

צילום: עמרם כהן

תכנית מיל"ה מהווה שיתוף-פעולה נוסף בין תחנת משטרת יבנה, עיריית יבנה ומערכת החינוך העירונית. הפעלת התכנית במערכת החינוך אושרה על-ידי ראש העיר, צבי גוב-ארי ואף תוקצבה על-ידו. מלבד פעולות האכיפה הנגזרות מתוקף חוק המשטרה רואה המשטרה חשיבות בעידוד פעולות ערכיות המסייעות לקדם ולסייע לבני הנוער בדרכם לממש את הפוטנציאל הגדול הטמון בהם.

 טקס הפתיחה נערך במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי, קצין אג"מ תחנת משטרת יבנה, רפ"ק אלדד אל-ישיב, מנהלת בית הספר, אורית גור-כהן, מנהלי התכנית- השוטר הקהילתי, רס"ר בני גרינהיים, סגן מפקד השיטור העירוני, רס"ב אלי צבאג והמתנדב יואב גד, מפקדת השיטור העירוני, פקד בת אל סאעת, קצין שיטור וקהילה רפ"ק עירן עידן, מנהלת חטיבת הביניים, אריאלה כהן, תלמידים, הורים, שוטרים ומורים.

 מדוברות העירייה נמסר כי במסגרת התכנית יזכו התלמידים להכיר את העשייה המשטרתית דרך מפגשים עם אנשי המשטרה. התלמידים ייחשפו למשימותיה של המשטרה, ייקחו חלק בפעילות בתחום המנהיגות הצעירה, יבקרו באתרי מורשת ועוד.

 ראש העיר צבי גוב-ארי בירך על התכנית, הודה לאנשי המשטרה ולצוות בית הספר ואיחל הצלחה לתלמידים: "תכנית מיל"ה מהווה מעשה חינוכי ממדרגה ראשונה של תחנת משטרת יבנה ותסייע בידם של התלמידים לנתב את דרכם למסלול בטוח של הצלחה ואזרחות מועילה. תודתי למפקד התחנה, סנ"צ שלומי בן-שטרית, למנהלת התיכון השש-שנתי, אורית גור-כהן, למנהלת  חטיבת הביניים, אריאלה כהן ולכלל השותפים על עשייה חינוכית וערכית למען הקהילה המקומית".  

 השוטר הקהילתי, רס"ר בני גרינהיים אשר יוביל את התכנית אמר כי בני הנוער נבחרו בקפידה וכי בעבור בני הנוער מדובר בהזדמנות נהדרת "להעפיל אל הפסגה". המתנדב יואב גד שילווה את החניכים אמר כי הוא שמח לקחת חלק בתכנית והודה לראש העיר ולבית הספר על התמיכה והשותפות.

 

 

 

מנהלת בית הספר, אורית גור-כהן ציינה כי הפרויקט מהווה "שיתוף פעולה ייחודי המשלב בין תלמידים והמשטרה להקניית ערכים של אחריות אישית, הכרת האחר, היכולת להתמודדות עם אתגרים והגברת האמון וחיזוק הקשר עם הקהילה".

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה