לקראת השנה החדשה: סדנת מתוקים מושחתים בריאים תתקיים ברוגובין יבנה, בהובלת שרי בראל, מייסדת רזה אפשרי!



כחלק מהגישה לטיפוח אורח חיים בריא של קלית יבגי, תתארח בסניף המקומי של הרשת האהובה שרי בראל, מייסדת "רזה אפשרי!", שתעביר סדנת מתוקים מושחתים בריאים. הסדנה תתקיים ביום שלישי ה-26.12.17 בשעה 19:30 בסניף קלית יבגי.

shutterstock

שוקולדים, חטיפים, עוגת שוקולד בלי סוכר, גלוטן, חלב ונקיפות מצפון – כל אלה ועוד יתארחו בסדנה המיועדת ללקוחות הסניף, שתועבר בחינם. כחלק מתכנית הסדנה, שרי בראל תלמד להכין עוגת שוקולד תמרים מהירה תוך 5 דקות, המעולה לאירוח או כחטיף בעבודה או לילדים בבית הספר, יכינו פרליני שוקולד בריאים וטעימים, תוך כדי נשמע על בריאות טבעית, הרזיה בריאה, יצירתיות במטבח. כמו כן יחולקו מתכונים וזכות לרכוש מוצרים במחיר מוזל לערב הסדנה.

שרי בראל היא תושבת יבנה ובימים אלה משיקה את תכנית ההרזיה הבריאה שלה – "רזה אפשרי!" לפיצוח קוד ההרזיה האישי – הרזיה בריאה דרך שינוי תודעה וצמיחה אישית שמתקיימת במטבח הצימר הביתי שלה ביבנה. סדנת המתוקים הינה חלק מהקונספט של הרזיה בשמחה, בריאות וצמיחה אישית. שרי תחשוף כיצד השילה 25 קילו ממשקלה לשלום ולא להתראות ושיפרה את בריאותה ברמת נס וכיצד המתוקים הבריאים האלה הינם חלק מהתפריט שלה ושל משפחתה. את המתוקים האלה למדה להכין משפים מובילים בארץ ובחו"ל. שרי התמודדה בעברה עם עודף משקל ואתגר בריאותי. לאחר שאיחדה את מומחיותה עם ידע עצום שרכשה בתחום התזונה הרפואית, רפואה טבעית וההרזיה, פיצחה את הנוסחה לירידה בריאה במשקל דרך שינוי תודעה לשיטת "(ר)זה אפשרי"!

 

על רוגובין יבנה:

מרכז הקניות רוגובין יבנה משתרע על פני כ-6 דונם, מתוכם כ- 7,000 מ"ר למסחר ומרפאות. ובו כ-200 מקומות חנייה בחינם לרווחת המבקרים. מיקומו האסטרטגי של המרכז בלב השכונה הירוקה, מאפשר לתושבי השכונה ותושבי השכונות הסמוכות לבצע קניותיהם קרוב לבית, בנוחות וביעילות מרבית.

המרכז משווק על ידי חברת פרו-מול

חברת פרו-מול הינה החברה הגדולה בישראל לניהול קניונים ומרכזי קניות, בעלת הניסיון הרב ביותר בניהול מסחרי ותפעולי של קניונים ומרכזי מסחר. חברת פרו-מול מנהלת כיום כ-35 מרכזי קניות וקניונים בארץ ובחו"ל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה