למה כדאי לכם להתחתן בחורף?



אפשר להכריז רשמית על סופה של עונת החתונות? בכל מקרה, מצאנו כמה סיבות ממש טובות שבגללן דווקא כדאי לכם להתחתן דווקא בחורף. ושיהיה במזל טוב

בזיעת אפכם- אחד הדברים שהכי לא ברורים בקיץ הוא איך חתן וכלה שורדים יום ארגונים, איפורים וצילומים שמלווה שכל כך הרבה לחות ועדיין נראים מיליון דולר בכניסה לחופה וגם אז- צריכים לסבול את כל הנשיקות והחיבוקים של הקהל המיוזע ועוד לפזז ברחבה עד השעות הקטנות של הלילה. למה לא להתחתן בחורף הישראלי? הרי לא יורד פה כל יום גשם ושלג כמעט ואין. מקסימום תעשו את צילומי החוץ במקום סגור.

תאריך בזול- אחד החישובים הכלכליים הגדולים לגבי אלה שמתחתנים בחורף הוא שהם לא צריכים לשריין 200 שנה מראש תאריך בגלל הביקוש הגדול ומעבר לזה כל העלויות נמוכות יותר כי זו לא העונה. לא כדאי לחסוך אם אפשר במקום שאיזה מנהל אירועים יחרטט אתכם לגבי תאריך שעוד ארבעה זוגות רבים עליו?

מצטלם טוב יותר- אין מה לעשות, תגידו מה שתגידו- החורף הישראלי מצטלם רומנטי יותר, עד כדי שלפעמים הוא עושה אווירה טיפה אירופאית. דמיינו תמונה שלהם שמשתקפת בשלולית או את הכלה בוהה בחלון שמכוסה בטיפות גדולות. נשמע רומנטי וטוב נכון? גם מצטלם ככה.

ללא לחץ כלכלי לאורחים- כיוון שכולם התעקשו להתחתן בקיץ תהיו מראש הוצאה לא מעיקה לאורחים שניסו לתמרן בין ההוצאות לחופשה שממש רצו לצאת אליה בקיץ לבין החתונות שירדו עליהם כמו עשר המכות ממצרים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה