שלוש תערוכות חדשות תחת קורת גג אחת



ביום חמישי 8.2.18 בשעה 20:00 תפתחנה שלוש תערוכות בגלריה הסדנה לאמנות יבנה

מתנ"ס יבנה

התערוכה הראשונה "פנטזיה" אותה אוצרים ד"ר לילך אברמסקי ארזי, ד"ר אסף רולף בן שחר מציגה עבודות הקשורות למצב תודעה אחר בו אנו מתבוננים בעולם בדרך אחרת. בתערוכה "פנטזיה" מוצגות עבודות המתייחסות לעולם חלופי מקביל לעולמנו אותו ניתן לחוות, לשמוע ולהרגיש בדרכים חדשות. עצים גבוהים ומשק כנפיים, זאבים וכיפות אדומות, השמים ורודים, האדמה צהובה, צדפים על הים מושכים פנימה לפוסידון, לבנות הים.                                                                                                                   

בין האמנים משתתפים: ליזה זברסקי, גוני חרלפ, רחל קיני, חדוה ראובן, אילן שדה, יובל קדר ועוד.

 

בתערוכה "שברי אור" של אמנית הקרמיקה נעמי רבגד, אותה אצר רוני ראובן, בודקת האמנית את גבולות החומר תוך עשייה אינטואיטיבית המשקפת את מציאות החיים הסדוקה השברירית. בסדרת תבליטי הקיר אשר ראשיתם במעגל מופיעים בקיעים ונקודות של אור הבוקעות מבין שברי החומר. העוברים המוגנים כבתוך רחמה של אם לצד מיכלים בצבעם של רגבי אדמה. בפסלי הנשים שני צדדים מנוגדים, חוזקן לצד חולשתן ורכות המעידה על עוצמה, עוצמה הבוקעת מבעד לשברי אור.

 

קיר האמן "יצורים מופלאים" של האמנית דרורה שנברג, אוצרת: דליה דנון. דרורה שנברג היא יוצרת, כותבת, חולמת, ציירת ואמנית רגישה. היא מציגה סדרה של חיות דמיוניות-אותם שולה היא מתוך מתוך עולמה הפנימי העשיר-שהם מארגים של יצורים שונים ומשונים הממוקמים בנופים דמיוניים, המבוססים על נופים קיימים. אותם הנופים שראתה בטיוליה בעולם.

הכניסה חופשית וניתן לבקר בתערוכות עד 15.3.18.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה