בסדנה לאמנות נחנכה תערוכה המציגה עבודות של 60 ילדים בעלי צרכים מיוחדים



ביום ראשון, 3.6.12 נחנכה בגלריה הסדנה לאמנות ביבנה תערוכה מיוחדת ומרגשת "חלון הזדמנויות לאושרם של ילדים". 60 ילדים בעלי צרכים מיוחדים וקשיים תפקודיים בדרגות שונות מציגים עבודותיהם במסגרת פרוייקט משותף עם פורום ידידי הסדנה בראשותה של דויה גוב-ארי.

בתערוכה מוצגים אוסף של דמויות וחיות מעיסת נייר וציורים בצבעי אקריליק שיצרו הילדים. היוזמה לפעילות ולתערוכה "נולדה" לפני כשנה ע"י פורום ידידי הסדנה בראשותה של דויה גוב-ארי. יצירות של אמנים ישראליים ובעלי עסקים אשר תרמו יצירות נמכרו לקהל הרחב כאשר כל ההכנסות משמשות למימון שילובם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בשיעורי אמנות פלסטית בקבוצות ובעבודה פרטנית. הרעיון שעמד בבסיס היוזמה היה לאפשר לילדים אלה להשתלב ובכך להביע את עצמם וכשרונם בדרכים לא-מילוליות.

בפתיחת התערוכה הופיעה להקת המחול של הקונסרבטריון העירוני. ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את הילדים ובני משפחותיהם ואמר כי "בתערוכה היום ניתן לראות את שמחת החיים, הצבע והאור של הילדים". ראש העיר הודה ליוזמי הפרוייקט וציין כי "כקהילה נאחל לעצמנו שנדע תמיד לתמוך בחלשים, להסב מבטנו לאחור ולוודא כי לא שכחנו אף אחד".

הפרוייקט התקיים בסדנה לאמנות ובבתי הספר "מעיין", תיכון "האורן" ובסניף אקי"ם בשיתוף מנהלת מתי"א, מירי קינןובליווי המדריכים עדי ינובסקי, רפי רווה וענת דור.

איציק פרנקו, תושב העיר ואב לילד אוטיסט הודה במילים נרגשות לראש העיר ולכל השותפים על היוזמה המבורכת. יו"ר פורום ידידי הסדנה לאמנות דויה גוב-ארי הקריאה את השיר "פנינה" של הסופרת חיה בוסק הנושא מסר מרגש להורים. "היצירות שהפיקו הילדים מאוד מרגשות אותנו ואת ההורים", אמרה דויה והוסיפה כי "התערוכה הנהדרת מבקשת לתת הכרה לילדים כי גם הם מסוגלים. תודתי לאנשים הטובים שסייעו לילדים עם המון השראה ולב- המדריכים עדי, רפי וענת, למנהלות בתי הספר וצוות ההוראה, לארגון אקי"ם, למנהלת מתי"א, מירי קינן, מנהל הסדנה לאמנות, רוני ראובן ולצוותו". התעורכה מוצגת בגלריה הסדנה לאמנות עד ה- 17.6.12.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה