תחזית על פי קלפי הטארוט



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין 12/26/07 ועד 02/08/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 
מזל טלה

המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם משמעות וקצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה, תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך.

זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית, יש בכוחם לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממנעים יצריים בלבד היזהרו לבל תפגעו!

 

 


מזל שור

השבוע טוב למיסוד קשרים, שותפויות או פעולות לטווח ארוך וזאת על מנת שתוכלו ליצור לעצמכם מסגרת יציבה ובטוחה שתוביל להצלחה בעתיד. המוטיב המרכזי של שבוע זה, מדבר על היכולת שלכם לקום, לעשות ולשנות. הידיעה שיש לכם את הכח לעשות, ליישם ולשנות, מעוררת את הכוח, וכשהכוח מתעורר הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה הוא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכח הפוטנציאלי שבכם אותו העניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז.

זוגיות: לשוורים שכבר נמצאים במערכת זוגית - זהו שבוע טוב למצוא בלבבכם מקום לחיזוק הקשר עם בן הזוג. התנהגות בוגרת ואחראית תאפשר לכם למצוא את הדרך הנכונה לעשות זאת. אלו מכם שבחרו בתקופה האחרונה למסד את הקשר על ידי חופה וקידושין יזכו להמון מזל והצלחה.

הליכים משפטיים הנוגעים לבני מזל שור, יסתיימו בניצחון הצדק ויציאת האמת לאור. לאלו מכם השוקלים להתחיל ולהשקיע בלימודים, בהתפתחות אישית ורוחנית - זהו זמן טוב לקבל החלטה חיובית בנושא. הדבר יוביל להצלחה.

 

 

 

 

 

 

מזל תאומים

שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. זהו שבוע נהדר להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית, והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים. היכולת שלכם להקשיב ולהטות אוזן לאחר, חשובה מאוד בשבוע זה, לכן אל תמהרו להשיב והקפידו להקשיב.

זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות.

לרווקים שביניכם: יהיה זה זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שיתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. רומן או קשר ישן שמתחדש, צריך להישקל לגופו של עניין ומתוך ראייה מפוקחת להשיב על השאלה, מה הקשר הזה באמת נותן לי? ולמה אני פה? לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת, צמיחה רוחנית והתפתחות אישית.

הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות וחשיבה חיובית יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכול הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם.

התיקון השבועי: לזרום מבחינה רגשית ולהתחבר אל החלקים הרגשיים שלכם.

 

 

מזל סרטן

השבוע הקרוב, מוצא את הסרטנים בעמדת המתנה שמספקת להם את ההזדמנות לגבש תוכניות עתידיות – בעיקר על רקע מקצועי/קריירה. רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם וכעת אתם ניצבים בפתחו של שלב חדש ואתם קצת חוששים מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כל סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים.

הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחייבות שלקחתם על עצמכם לפני מספר חודשים ושבשעתו נראו לכם כדבר חיובי ונכון, נראה היום ברוח הזמן שחלף, כמיותר וסתמי ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדי להם לבחור אחרת, אך כעת מאוחר לסגת וכל שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה! זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול, לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם.

לרווקים: תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בעתיד הקרוב. 

 
מזל אריה

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של לקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית והן ברמה האובייקטיבית. כל החלקים "הבעייתיים" בחייכם הנם חלקים שטרם למדתם לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה.

זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

התיקון השבועי: אל תתביישו לומר "לא". גם "לא" זו תשובה! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. בריאות: חולשה בריאותית מתמקדת בעיקר מהגב ומטה. הקפידו שלא להעמיס על עצמכם הן משקל רגשי והן משקל פיזי ושימרו על גבכם. יום הולדת שמח לחוגגים!

 

 

                      

  

מזל בתולה

השבוע יהיה על בני מזל בתולה להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרכם. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם, ויתרה מזו יש לכם את הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולה במוחכם. בעזרת השם תעשו ותצליחו!

זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר בלהט עשייתכם קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יגלו כי לזוגיות שלהם יש עוד הרבה מה להציע. אלו מכם שיבחרו חלילה להרים ידים ולהתיחס לזוגיות שלהם כאל מובן מאליו, לא יוכלו לבוא בתלונות אלא לעצמם בלבד.

התיקון השבועי: היזהרו בגאווה וגלו צניעות וענווה. חשוב לדעת שככל שאדם גדל ומתפתח, ייצרו גדל ממנו.

 

 

 

 

 

 

מזל מאזניים

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. תנו לראש להוביל, וקבלו החלטות שמונעות מהיגיון צרוף וקר. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. החלטה שאתם צרכים לקבל, איננה קלה או נוחה לכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם אך גם עם הסובבים אתכם. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עיקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב, לכן היו הוגנים וישרים.

התיקון השבועי: לדבוק באמת ולפעול ביושר והגינות.

 

 

 

 

 

 

 

מזל עקרב

רבים מכם נמצאים בזמן של שינוי או הישג חשוב שניתן לקרוא לו ציון דרך. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע השבוע על בני מזל עקרב ואנרגיה איכותית יותר של עשייה למען עצמם עולה ומגיעה והופכת זמינה בעבורכם. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה, ולאחר שבועות לא קלים או לא ברורים, ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה, ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז ונתיבים חדשים כגון לימודים, או עבודה חדשה נפתחים.

זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידיכם לעשות את הדבר הנכון, כדאי להגיע למיסוד ואף לחתונה...

לנשואים שביניכם: יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק הקשר הקיים בעזרת תחומי עניין משותפים שאתם יכולים לעשות ביחד. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל קשת

המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל קשת. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב.

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

פעולה שביצעתם או מעשה שאתם עדיין עושים, אינם עולים בקנה אחד עם היושר הפנימי שלכם. תהליך זה יוצר בנפשכם חור שחור או תהום שאתם מתקשים להתמודד איתם. השלב הראשון בדרך שלכם להיחלץ ממצב זה, הוא לדעת שכל עוד הנר דולק, אפשר עוד לתקן. כלומר: יהיה המעשה שעשיתם אשר יהיה, יש דרך לכפר עליו ואפשר להסיר את הפגם, להיטהר וליישר את ההדורים.

זוגיות: האופציות שטמונות בזוגיותכם לא באות לידי מימוש והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. מומלץ בחום לבדוק ולראות כיצד באפשרותכם לרענן, לאוורר, לחדש ולגוון את הזוגיות בה אתם מצויים.

לרווקים שביניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה תהיה אשר תהיה, תרווה את צימאונכם הרוחני.

חופשה קצרה תעשה לכם טוב על הנשמה, צאו לטייל, התחברו אל הטבע ואל אמא אדמה.

 

 

 

 

 




מזל דלי

עכשיו הזמן בעבורכם להשתדלות אמיתית למען עצמכם. נכונותכם להאמין שיש לכם את הכלים הדרושים כדי לפרוץ קדימה ולהשיג את מבוקשכם, חיונית להצלחת התהליך. לדליים ממתין שבוע פעלתני ותוסס ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים עד מעל הראש בניסיון לשמור ולמנף הישגים. חשיבה אסרטיבית ונחושה תסייע בידיכם לקדם את ענייניכם השונים בצורה היעילה ביותר.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. כמו כן, זוהי תקופה טובה ללימודים בכלל ולהתמקדות בנושאים רוחניים בפרט.

בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת.

התיקון השבועי: להתחבר אל אומץ לב, ליוזמה ולהתלהבות שיובילו לפריצת דרך לה אתם מצפים.

 

 

 

 

 

מזל דגים

עייפות נפשית ורגשית מלווה אתכם בשבוע זה. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ והכוונה, הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, ולהציל את הזוגיות הקומלת, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. שימו אל מול עינכם שלושה גורמים שעליכם לטפח כדי שתוכלו ליהנות בקשר: אני, בן הזוג והזוגיות שלנו. הזוגיות/ יחסים/ נישואים הם גם צד בעניין. משמעות הדבר היא שמעבר לאינטרסים ולטיפוח ההדדי שלכם, עליכם לטפח גורם נוסף, צד שלישי אם תרצו והוא הזוגיות שלכם. כל צד אמור להקריב ככל הניתן על מנת לשמור על הזוגיות שלכם. זכרו זאת גם שאתם מתווכחים בניכם, זו לא רק התנגשות בניכם, אלא גם עם גורם הזוגיות אליו שניכם מחויבים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(8908)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה