תחזית על פי קלפי הטארוט



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין 12/ 29/06 ועד 05/07/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

מזל טלה

השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו לקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם ואף למיסוד הקשר. בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. זהו שבוע לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך.

בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם.

מזל שור

הזדמנות לשינוי מבורך ניצבת בפתח בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל שור – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב רווח נאה.

 

מזל תאומים

דברים חדשים נכנסים לחייכם. יכולת הסתגלות מהירה למצבים חדשים אלו, תספק לכם את הכלים והכוח להשיב את היציבות האישית שלכם על כנה. בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם. בעבודה: עכשיו הזמן לבלוט ולהוביל תהליכים. השתלמות או התמקצעות כזו או אחרת במסגרת העבודה נראית באופק. אל תתעצלו ולכו על זה מכל הלב. אלו מכם שחושבים על הסבה מקצועית או על שינוי חד בקריירה, אל חשש השינוי הוא מבורך. 

בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר.

כספים: לאחרונה, עקב הוצאות מרובות מהרגיל, יש תחושה של חוסר שליטה וסחרור. מוטב להאט את הקצב ולתכנן את צעדיכם הכלכליים בצורה טובה יותר. זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. בני טלה שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכול יהיה בסדר.

התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך –  פרגנו לעצמכם.

 

מזל סרטן

יום ההולדת מוצא אתכם בנקודה שבה אתם מתקשים להתחבר לאווירה של שמחה. בתוך לבכם מקננות תחושות אי נוחות, דכדוך וקורבנות. לאחרונה נשמתכם חלשה ומעט הרגעים החיוביים שאתם חווים ביום יום, אינם מספקים לכם את האנרגיות הדרושות כדי למלא את המצברים שלכם.

הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם מתקשים להשתחרר מתחושה או ממצב רגשי קשה שבו אתם מצויים. כדאי לשקול פנייה לגורם חיצוני (רופא, יועץ, פסיכולוג, מומחה) שבכוחו לעזור לכם לייצב את עצמכם. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. ושוב אני מזכיר, במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ - הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. תכליתו של השבוע הקרוב תעמוד בסימן של התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר. התמקדות בדברים הטובים המקיפים אתכם תסייע בידיכם להיחלץ מתהליך הדכדוך.

זוגיות: בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים זוג (עסקים כרגיל) אבל בתוך הבית פנימה, אתם חשים לבד ובראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות שקשורות בזוגיות שלכם. אז שאלות רבות, יש לכם. את התשובות כדאי לכם למצוא במהירות. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם כדאי לכם לשקול פנייה לייעוץ והכוונה זוגית. שבוע מבורך, יום הולדת שמח לחוגגים!

מזל אריה

השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל אריה ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי.

כספים: מצטיירת מגמה חיובית. אמנם סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב אך ההרגשה והכיוון חיוביים ביותר. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לעצמאיים שביניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע.

לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים. לזוגות שביניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן...  טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת. לקשתים שחוגגים יום הולדת: המון שמחה ותשומת לב היו מנת חלקכם. טיול או חופשה עולים על הפרק. התיקון השבועי: ללמוד שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ.

  

מזל בתולה

רבים מבני מזל בתולה עדיין תרים ומחפשים אחר משמעות כזו או אחרת שתכניס לחייהם גוונים חדשים ועניין ואולי אף תספק תשובות לשאלות שעדיין לא מצאו להם מענה, כמו: לאן זורמים חיי? או לחילופין, מה למען השם אני עושה פה? התחושה הזו שיגעתם ולא מצאתם, גוזלת מכם השבוע אנרגיה רבה ויוצרת תחושת כבדות וזקנה שמציפה אתכם. חשוב שתדעו שלמרות שאתם מנסים לשדר לסביבה עסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שמשהו יושב לכם על הלב ושהדברים אינם כשורה.

הקלפים מייעצים לכם שלושה דברים – 1. להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. שלמה המלך החכם באדם אמר: "דאגה בלב איש, ישיחנה" (ידבר עליה), ושיחה שכזו שתתנהל עם חבר קרוב או יועץ מומחה, יכולה ליצור בעבורכם את השינוי המבוקש. 2. הירשמו לסדנאות, חוגים והרצאות שקשורות בנושאים של התפתחות אישית וצמיחה רוחנית. תהליך זה יסייע לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. 3. למדו להעריך את מה שיש לכם.

בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות לא יזיק. כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת.

מזל מאזניים

צורך בתחזוקה ושיפוץ הקיים, התמקצעות והגעה לדרגה של שלמות. נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. ההתנהלות הכספית שלכם עומדת במרכזו של שבוע זה. הקלפים מלמדים על כך, שרבים מבינכם אינם מצליחים להגיע לאיזון התקציב החודשי והדבר יוצר תחושה של מרדף מעייף ואין סופי סביב הזנב של עצמכם. כדי להצליח במשימה ולהגיע לאיזון, יהיה עליכם ללמוד כיצד לדחות סיפוקים.

בבית: מצב העניינים בתוך הבית דורש מכם התייחסות שונה מזו שנהגתם בה עד כה. כעת אתם נדרשים לגלות סבלנות ולהבליג על דברים שעד עתה ייחסתם להם חשיבות. השינוי בגישתכם יאפשר לכם לפתור בעיות או מחלוקות אשר גרמו לתחושת קרירות, ניכור וחוסר נוחות עם בן הזוג ובני הנעורים. כספים: אתם עדיין נדרשים להצטמצם ועליכם לדעת מה באמת חשוב ועל מה אפשר לוותר.

חשיבה כלכלית שבבסיסה חיסכון והתייעלות הנם צורך כעת. המאמץ שיושקע מצדכם ייתן את אותותיו ויביא בע"ה לשיפור מה בשנת תשע"ג.

מזל עקרב

לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת. טיול או חופשה עולים על הפרק.

מזל קשת

זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובד זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: אתם מנסים לבנות מחדש, לשקם ולהעיר את החלק הזוגי שקיים בכם. אחד הקשיים הנפוצים במערכת הזוגית הם מאבקי הכוחות. אותו אדם שאמור להיות החבר הטוב ביותר שלנו הופך לעיתים לזה בו אנחנו נלחמים הכי הרבה. כל אחד מושך את החבל לכיוון שלו, כל אחד רוצה שהשני ישתנה לפי צרכיו ובכך מפספסים את כוחה האמיתי של הזוגיות. שיתוף פעולה בזוגיות אומר שבני הזוג מבינים שהם פועלים יחד למטרה משותפת - זוגיות טובה ושמחה. כאשר המטרה היא זו שעומדת לנגד העיניים ולא איך לשנות את בן הזוג, כל האווירה הזוגית משתנה. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי..

מזל גדי

השבוע תגלו שיש אנשים שדואגים לכם ורוצים את טובתכם. הרשו לעצמכם להיפתח ולקבל את כל העזרה או האהבה המוצעת לכם. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם ואת מצב רוחכם. בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג - היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת שכלתני, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה. הדבר ישתלם לכם. כמו כן, עיסוקים שקשורים בבני משפחה קרובים (אבא, אמא, אחים) מצריכים מכם לארגן את זמנכם מחדש ולפנות את עצמכם לעזרתם.

זוגיות: חוסר בתקשורת בונה, מוביל לתחושות לא נעימות ולמתיחות סמויה. תהליך זה אינו מועיל למערכת הזוגית. עליכם להבין שזוגיות היא כמו חשבון בנק שהמטבע שלו הוא רגשות. כשאתם גורמים לבן הזוג שלכם להרגיש מסופק ואהוב, אתם מבצעים הפקדות בחשבון. רגשות כגון ריחוק וחוסר סיפוק, הם משיכות מהחשבון. זוגיות מאושרת היא זוגיות בה חשבון הבנק הרגשי נמצא ביתרת זכות שופעת. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לגלות צדדים נשכחים בזוגיותכם. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט. אין מקום לדאגה. קריאת מזמור פא' בספר תהילים כוחה יפה לשבוע זה.

מזל דלי

השבוע הקלפים ממליצים לכם לקחת פסק זמן, כדי שתוכלו לסדר לעצמכם את הראש ואת המחשבות. פרגנו לעצמכם את הזמן שאתם זקוקים לו, והרשו לעצמכם להתרחק טיפה מכל ההמולה והרעש שיש סביבכם. ילדי החצי הראשון של המזל, עדיין עסוקים בחשבון נפש מעמיק ומכאיב עם העבר, אבל יש לכם את הכלים לתת לדברים ביטוי ולשחרר את הלחץ. הכי חשוב לא להיכנס ולהיתפס לרחמים עצמיים, והכול בע"ה יהיה בסדר.

לזוגות שביניכם: ניתן לומר שנרדמתם בשמירה ובתוך לבכם אתם חשים ויודעים כי אינכם עושים מספיק בכדי לעודד, לטפח, לשמר ולייצב את הקשר בו אתם מצויים. עליכם לדעת ולהבין שזוגיות אינה מתה בין לילה, היא גוועת אט אט בגלל מעשים שאנו עושים או בגלל מעשים שאנו נמנעים לעשות.  חובתכם לשמור ולטפח את הקשר הזוגי בו אתם מצויים וזוהי משימה לא קלה שאינה מסתכמת רק בחיוך או במילה טובה. עליכם לעשות ולהשקיע קצת יותר.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם. עסקאות וחתימה על חוזים שאינם חשובים, מומלץ לדחות לשבוע הבא. ההמתנה תשתלם. במידה ואין אפשרות דחייה, גבו את חתימת החוזה בהגנה אנרגטית כגון תרומה, צדקה והתחייבות רוחנית. אזור רגיש בגוף בשבוע זה: העניים. 

מזל דגים

מצב הרוח של בני דגים לא משהו. המון דאגה, לחץ ושחיקה מובילים לעיתים לתחושה שמשהו לא בסדר עם החיים שלי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת לחץ וחשש בעיקר על רקע כספי/חומרי והדבר יוצר תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית ורגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול.

נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים .

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. כמו כן אין זה שבוע טוב לחתום על חוזים והסכמים. בריאות: התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: תרדמת זוגית מאפיינת את הזוגיות שלכם. חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק, אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לגשת לייעוץ ולא להזניח את הדבר.

שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה