תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט -שבין 31/08/12 ועד 07/09/12



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 31.8-7.9

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

מזל טלה

בתקופה הקרובה, בני מזל טלה נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל טלה מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

 

מזל שור

המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו.

בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיומיום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות שכשלו בעבר.

לרווקים שביניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן חופשה קצרה או טיול נראים באופק. 

 

מזל תאומים

רבים מבני תאומים נמצאים בנקודה שבה הם חותמים פרק ישן וכעת עליהם להיפתח בלב תמים ואמונה שלמה לעשייה חדשה ולפרק חדש שיוביל לעתיד חדש בעיקר בכל הקשור לתחום העבודה. מתחילים לעשות דבר מה חדש? מגלגלים רעיון עסקי בראש? (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מקום חדש וכו'...) זהו זמן נהדר בעבורכם לעשייה ולפעילות שתשפר את היכולות החומריות שלכם. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינויים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. ואכן, עם כניסתו של החודש שבט, תקופה לא יציבה מסתיימת. וכעת אתם צפויים ליהנות מפרות השינויים שיבואו לידי ביטוי הן בתחום האישי והזוגי והן בכל הקשור לעבודה וקריירה. זוגיות: המהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה עם בן הזוג, גם ברגעים קשים. נכונות לשינוי גישה, יוצרת בעבורכם הזדמנות חדשה לעשייה זוגית משותפת שתוביל בעזרת השם ליצירת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. נושאים שקשורים בהרחבת אופקים מזמנים למידה או טיול/מסע מעבר לים. 

 

מזל סרטן

השבוע אתם צריכים להתרכז יותר באישיות שלכם מאשר בשם שלכם. היהדות הנחתה אותנו להתאמץ להפוך את עצמנו לאנשים בעלי אישיות נעלה. וזה למה? היות והאישיות שלכם היא מה שאתם באמת, בעוד שהשם שלכם, הוא בסך הכל מה שאחרים חושבים עליכם. הגעה לאיזון, להבנה, להשלמה כזו או אחרת, מאפשרת לכם לחלוף מעל מכשול שעד עתה מנע את התקדמותכם. פעולות שביצעתם ועשיתם בעבר, נושאות כעת פרי ואצל רבים מבני מזל סרטן ניתן לראות שהזורעים בדמעה מתחילים לקצור ברינה. נכון שעדיין הקצב איטי משהו, אבל התחושה אחרת והכיוון חיובי. השבוע הקרוב מאיר פנים. התחושה הכללית משתפרת, נוספת מעט אופטימיות ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים, ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם מאמינים ומערכים את עצמכם ואתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. לאלו מכם שמחפשים עבודה ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה ובזמן הקרוב יש חזרה למעגל העשייה. לאלו שפתחו עסק עצמאי משלהם, צפויה תקופה טובה לייצוב וביסוס.

לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש, שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים.

לזוגות שביניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן... טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת. 

 

מזל אריה

דברים חדשים נכנסים לחייכם. יכולת הסתגלות מהירה למצבים חדשים אלו, תספק לכם את הכלים והכוח להשיב את היציבות האישית שלכם על כנה. בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה, אך חשוב לעשותה בכבוד הראוי ותוך שמירה על כללי דיבור ושיחה נאותים. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם.

בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר.

זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. בני טלה שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים.

בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכל יהיה בסדר.

                       

מזל בתולה

יום הולדת הולדתכם מזמן לכם שבוע חיובי בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות. זהו שבוע נהדר להתחבר במעט לפן הרגשי והרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית, והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים. היכולת שלכם להקשיב ולהטות אוזן לאחר, חשובה מאוד בשבוע זה, לכן אל תמהרו להשיב והקפידו להקשיב.

זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות.

לרווקים שביניכם: יהיה זה זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שיתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. רומן או קשר ישן שמתחדש, צריך להישקל לגופו של עניין ומתוך ראייה מפוקחת להשיב על השאלה, מה הקשר הזה באמת נותן לי? ולמה אני פה? במידה ומצאתם את התשובות לשאלות הללו, כדאי שתקנו טבעות, שמלת כלה וחליפת חתן ו... מזל טוב. לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת להעצמה רוחניות, אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת, צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות וחשיבה חיובית/ עידן חדש/ יהדות וכו', יאפשרו לכם להיפתח ולהתחבר ביתר קלות לכול הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם. יום הולדת שמח לחוגגים!

 

מזל מאזניים

כבר זמן מה שבני מזל מאזניים עוברים תקופה לא קלה בכל הקשור לעבודה וקריירה ובכל הקשור למשפחה, זוגיות ומיצוי עצמי. רבים מכם נמצאים בתהליך של חיפוש עצמי ואתם חשים צורך עז למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, נתיב אשר יוביל בסופו של תהליך למציאת השקט הנפשי לו הנכם כל כך כמהים. ניתן לומר שרובכם די מבולבלים ואינכם יודעים מה עליכם לעשות וכיצד עליכם להתמודד עם התחושות המלוות אתכם. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן לצורך מחשבה ומציאת התשובות לשאלות המציקות לכם בתוך עצמכם. במידה ואינכם מסוגלים לעשות זאת לבד, פנו לייעוץ או הכוונה רוחנית של איש מקצוע אשר יסייע בידיכם לעלות על נתיב של צמיחה רוחנית ומעשית.

לפנויים: מצד אחד אתם כמהים לזוגיות ונמאס לכם להיות לבד, אך מצד שני הפרטיות שלכם חשובה לכם וקשה לכם להכניס מישהו לתוך חייכם הסולדים. עליכם לזכור שאין חצי הריון ועד שלא תגיעו לשלמות עם עצמכם תתקשו למצוא את שלוות הנפש שתוביל לזוגיות בונה. בן משפחה או חבר קרוב זקוק לעזרתכם ולמרות שזה מצריך מכם לוותר על צרכיכם האישיים היו שם בשבילו. זכרו, חבר ניכר בעת צרה. נושאים שקשורים במעבר או שינוי כזה או אחר של מקום המגורים מצריך מכם המון זמן ומחשבה.

זוגיות: אולי אתם ביחד, אבל בפנים בלב... אתם די לבד. תהליך זה מצביע על כך שהזוגיות שלכם הפכה למונוטונית ושגרתית. הפעלת מחשבה יצירתית, תאפשר לכם למצוא את הגיוונים הדרושים שיש בכוחם, להחיות את מערכת היחסים הנרדמת שלכם. 

 

מזל עקרב

השבוע הקרוב מוצא את בני עקרב עייפים משהו. שלושה דברים מדאיגים אתכם, כסף... כסף... ועוד פעם כסף! זהו שבוע חומרי במהותו, אך חשוב לזכור שחוסר שקט חומרי, מייצר ומביא בעקבותיו גם קשיים רגשיים שיוצרים נכות רגשית כמו למשל: דימוי עצמי נמוך וחוסר בערך עצמי.

בבית: פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם פנימה, אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בליבכם פנימה, אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. היהדות מלמדת שכשהראש מבין והלב יודע, אז מתקבלת בחירה נכונה. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך הבחירה הנכונה בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שישמח לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם. זה פשוט לא יתכן שתמשיכו להיות משועבדים לפחדים, לחולשות ולהתמכרויות כאלה ואחרות שמונעות מכם את החופש שאליו אתם שואפים.

זוגיות: כשהמכונית שלכם עושה בעיות, אתם פונים למוסך. שהברז שלכם דולף ויש סתימה בכיור, אתם פונים לשרברב. לאן אתם פונים שהזוגיות שלכם מקרטעת וחורקת? הגיע הזמן שתענו לעצמכם על השאלה הזו. במילים פשוטות יותר, זוגיותכם זקוקה לשיפוץ ולחיזוק. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לחשוב מהראש ולא מהלב. כמו כן, השבוע אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר – לכן היו מסודרים והיזהרו בדרכים וגלו סבלנות. 

 

מזל קשת

כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים, כמו למשל ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך, המודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מע"מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. החלטתם לכפות על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידיכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. ויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורח חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או לאכול נכון כדי להיות בריאים.   

מזל גדי

אוהב אותי או לא אוהב אותי? אני אוהב או לא אוהב? מה לבחור ימין או שמאל? תחושת בלבול וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. נושאים שקשורים ברגש על היבטיו, הם אלו שמחוללים את הבלבול הרגשי אותו רבים מבני מזל גדי חווים כעת. אצל חלקכם תהליך זה נוצר על רקע רומנטי, ושאלות שמהותן בזוגיות, אהבה ושיתוף צריכות לקבל מענה אשר יסיר את הבלבול והספק, ואצל חלקכם מדובר בצורך שלא בא על סיפוקו בנוגע להתחברות לעשייה הרוחנית אותה אתם מחפשים לעצמכם. בשני המקרים כדאי מאוד לשקול לקבל ייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיש בכוחו להדריך, לכוון ולייעץ.

זוגיות: אתם חשים שהקשר בו אתם מצויים אינו מספק לכם את הביטחון והתמיכה להם אתם זקוקים באמת והדבר מערער את יציבותכם הרגשית. אם תשמרו תחושות אלו בלבכם, הבלבול רק יחמיר לכן אל תתביישו לפנות לבן הזוג ולבקש לעצמכם קצת יותר חום ואהבה. לאלו מכם שמנהלים שני קשרים במקביל, ממליצים הקלפים להתמקד בכיוון אחד ולא לרקוד על שתי חתונות.

  

 

מזל דלי

העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידיכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק

 

מזל דגים

חולשה אנרגטית וחוסר שביעות רצון יוצרים בעבורכם שבוע אפרורי מלווה במצבי רוח ובחוסר סבלנות. נטיית לבכם הראשונית היא להתרכז בחצי הכוס הריקה, במה שכואב ובמה שלא הצלחתם להשיג, לשפר או לשנות. תהליך זה של התמקדות בשלילי, יוצר תחושת אכזבה שאין בה כל ממש ובדיקה אמיתית וכנה, תעיד שלמרות הקשיים שטורדים את מנוחתכם, המצב הכללי שלכם בסך הכל די בסדר. המוטיב המרכזי השבוע יהיה בנושאים הקשורים בכסף, חומר וברכוש. התעסקות זו נובעת מכך שבשלב זה מצבכם הכספי איננו משביע רצון והדבר מעורר את דאגתכם ומעורר את פחד העוני שקיים בלבבכם... הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לדאגה ובמידה ותתחברו לאופטימיות, להתמדה ולנחישות תוכלו לעבור את התקופה הזו בקלות. 

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב למפגשים והיכרויות חדשות אשר עשוית להביא לסיומה של תקופת בדידות כדי ליצור זאת, הקפידו להסתכל על יתרונותיו של בן הזוג ולא על חסרונותיו.

לזוגות שביניכם: לאחרונה חל ריחוק מסוים ובן הזוג שלכם אינו מגלה בכם עניין כבעבר והדבר מוביל למתחים ולחילוקי דעות. חשוב שתדעו שחילוקי דעות יכולים להיות הזדמנות נהדרת להרחבת אופקים ולצמיחה אישית. הסוד האמיתי לשמירה על חיי זוגיות טובים ויציבים אינו טמון בהיעדר עימותים אלא באופן בו נפתרים העימותים בין בני הזוג.

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(9596)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה