תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט -שבין 7.9 - 13.9



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 31.8-7.9- 7.9.2012

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 
מזל טלה

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד.

בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער, ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך להצטער.

זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, יתכן ואתם עוד תופתעו לטובה!

לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. 

 

מזל שור
השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים.

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים, אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

רומנטיקה: קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לגרום לעוגמת נפש. הימנעו מחשיפת יתר ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר.

לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים. 

 

מזל תאומים

נושאים שונים בחייכם אשר זחלו באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה, ומשב רוח רענן של אופטימיות נוסך בכם תחושה חדשה של ביטחון בעצמכם ובדרככם.

זוגיות: לרווקים שביניכם – הכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידיכם לעשות את הדבר הנכון.

לנשואים שביניכם: עליכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק זוגיותכם. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת.

בעבודה: קידום, הרחבת סמכויות או שיפור בשכר נראים באופק. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה, מראים הקלפים על חזרה מהיר למעגל העשייה. לעוסקים באומנות על גווניה השונים, צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה ברינה יקצורו.

בבית: נצלו את סוף השבוע לגיבוש ולליכוד התא המשפחתי. 

 

מזל סרטן

 

פרידה (בעיקר רגשית) מהישן, פותחת בפניכם את הדרך לדברים חדשים וטובים יותר. רבים מבני מזל סרטן נמצאים בתקופה שהמאפיין העיקרי שלה הוא חיפוש - חיפוש אחר הדרך לשלווה, חיפוש אחר בן זוג לאהבה, חיפוש אחר יעוד, משמעות ותוכן. בתוככם פנימה אתם מרגישים ויודעים שעדיין לא הגעתם ומצאתם את אשר אתם מחפשים. אני מאמין שאתם יכולים להיחלץ ממצב זה ולהגיע להארה אשר תאפשר לכם לשוב למסלול תקין של צמיחה והתפתחות. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להתבונן פנימה לתוך עצמכם. התבוננות זו תאפשר לכם לעשות חשבון נפש לגבי החלטות או מעשים אשר בגינם אתם מצויים במצב זה. הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן למחשבה על מנת שתוכלו לגלות את התשובות לשאלות כאלה ואחרות בתוך עצמכם. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו לייעוץ או להכוונה של איש מקצוע אשר יסייע בידיכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

זוגיות: כבר זמן רב שאתם מצויים בדילמה או התלבטות בכל הקשור לזוגיות אותה אתם מנהלים ועליכם לבחור בין שתי אפשרויות, האחת הגיונית והשנייה יצרית. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה עליכם לפעול על פי ההיגיון. לאלו מכם השוקלים לסיים מערכת יחסים כזו או אחרת ממליצים הקלפים לעשות זאת בצורה יפה והוגנת מתוך תחושת כבוד הדדי ותודה על זמנים יפים שחוויתם ביחד.

                                   

מזל אריה

צימאון נפשי למשהו אחר, עומס רגשי בגלל מצב של בן משפחה, קשיים להתחבר לחלק הסמכותי שלכם. כעת זהו זמן טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בתהליך הישום, צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. השבוע יש להקפיד על נושאים שקשורים במים כמו למשל: הצפה, נזילה, סתימה או שייט, שחייה וכדומה.

   

מזל בתולה

ברובד הגבוה, השבוע הזה מדבר על בגרות רוחנית שנובעת מתוך טיפול וסידור הבית הפנימי, העצמי שלכם שכולל: גוף, נפש ונשמה, והגעה להשלמה ולפיוס רוחני בתוך "הבית" שלכם פנימה. ברובד הנמוך, השבוע הזה מדבר על טיפול ואחזקה של מקום המגורים, קנייה או מכירה של נכס ועיסוק בנדל"ן. עניינים הקשורים בבית ובבני המשפחה דורשים את תשומת ליבכם. למרות שאין לכם הרבה חשק וסבלנות להשקיע בנושאים הללו כדאי מאוד לפנות לכך את הזמן הדרוש.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת למבחני נהיגה, הסמכה וכדומה.

זוגיות:אתם חשים צורך לעורר את הזוגיות בה אתם מצויים, אך אינכם עושים מספיק על מנת שזה יקרה. השבוע זהו זמן נהדר לדבר עם בן הזוג על כל מה שמעיק. שיחה שכזו תסייע בידיכם לאטום מספר סדקים זוגיותכם. 

התיקון השבועי: להתחבר אל החלקים הרגשיים שלכם ולפעול בתיאום עם רגשותיכם ותחושותיכם האינטואיטיביות. יום הולדתכם מייצר המון רגעים מרגשים. יום הולדת שמח לחוגגים!

 

 

מזל מאזניים
 רבים מבני מזל מאזניים, מסיימים תקופה מבולבלת, מעייפת וחסרת מנוח שנמשכה זמן מה. הקלפים מעידים שבמידה ותבחרו ליישם החלטות, תובנות, הארות ושינויים עליהם אתם חושבים בליבכם, תוכלו תוך זמן קצר לחוות שינוי מבורך שיקיף מישורים רבים בחייכם.

בבית: יש לכם רצון להכניס דבר מה חדש לבית. רהיט, עציץ או תמונה אין זה משנה מה, העיקר שיהיה חדש. ראש השנה שניצב בפתח, יאפשר לכם לבוא על סיפוקכם.

בינו לבינה: רבים מבני מזל מאזניים חשים כי הדחפים הרגשיים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שבניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות שבהם התברכתם. לנשואים שביניכם זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה, פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה בחו"ל עולים על הפרק. 

 

מזל עקרב

המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה שהניעה אתכם לעשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו.

בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. חופשה קצרה או טיול נראים באופק.

זוגיות: ענני סערה שחלפו על פני זוגיותכם מתפוגגים. החלטה על דרך חדשה או ניסיון נוסף, יצלחו במידה ותלמדו לשתף פעולה ולייצר תחומי עניין משותפים.

 

 

מזל קשת

פחד להתאכזב ולאכזב אחרים, נטייה לחשיבה שלילית (פסימיות) פגיעה מרכילות, הוצאת דיבה או לשון הרע, פחד מביקורת, ממה יגידו וממה חושבים האחרים, נטייה להסתגר ורצון להיות לבד. שבוע לא קל ממתין לרבים מבני מזל קשת. אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא והדאגה לגבי מה שאינכם יכולים לעשות מונעת מכם לחשוב על דברים שאתם כן יכולים לעשות.

זוגיות: השבוע אתם חשים עייפים וחסרי אנרגיה, יש לכם צורך להיות הצד המלוטף, זה שמקבל. אלו מכם שיסבירו לבן הזוג עד כמה הם זקוקים לו ולאנרגיות שלו, ימצאו אוזן קשבת אשר תתרום רבות לשיפור מצב הרוח. במידה ובן הזוג אינו מספק לכם את תחושת הביטחון הרגשי שלה אתם זקוקים, יש לשקול להחליפו באחר.

בריאות: אתם עייפים ורוצים לנוח. החולשה שמתקיימת בכם היא תוצאה של תהליכים רגשיים שאתם עוברים כעת. הרשו לעצמכם לנוח וקחו יום חופש לעצמכם בלבד, תחושות אלו יחלפו בע"ה במהרה. איזור רגיש בגוף: עמוד השדירה והגפיים. מומלץ לעשות הילינג או כול טיפול אשר משיב ומייצב אנרגיות.

 

 

מזל גדי

צורך בשמירה על הישגים מהעבר לבל יאבדו. דריכות והקפדה לא ליפול שוב לבורות ישנים, חוסר שקט נפשי. כדי שתוכלו להתייצב מבחינה רגשית, הקפידו על כך שפניכם לא יפלו לעולם וזה לא משנה מה קורה או כמה קשה או כמה לא נוח. תחילתו של השבוע יאופיין בהרגשת חולשה ועייפות. על מנת שנושא או עשייה בה אתם עוסקים יתקדמו בקצב הראוי, עליכם לקבל עזרה מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להיפתח לעזרה שכזו אשר תסייע בידיכם להגיע למטרתכם.

זוגיות: לאחרונה נהגתם בפסיביות (חוסר אחריות) בכל הקשור לנושא זה. רצוי לשנות את גישתכם בכל הנוגע לרומנטיקה ויחסים... נסו ליזום וליצור מצבים ומהלכים רומנטיים אשר בסופו של דבר יתרמו רבות לתחושת השלמות אותה אתם כל כך אוהבים.

לרווקים: חשוב לשקף אווירה ותחושה שאתם קשים להשגה. 

 

 

מזל דלי

המתנה לכסף שיגיע בקרוב. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הצורך להמשיך ולהיאבק למען מטרה שחשובה לכם וזאת למרות התלאות והקשיים שכרוכים בדבר. לחימה עיקשת וסיזיפית תאפשר לכם להשיג את מבוקשכם. העבודה והקריירה נמצאים במרכז העשייה שלכם. כעת יש לכם את ההזדמנות לפרוץ קדימה ולעשות את הדברים הנכונים למען עצמכם. נכון, לשם כך אתם נדרשים להשקיע מאמץ אך הנחישות תשתלם. זכרו! מי שטרח בערב שבת, אוכל בשבת. לדורשי העבודה שביניכם יהיה זה שבוע מעולה להציג את עצמכם ואת כישוריכם. לאלו מכם שישכילו לנצל את הפוטנציאל הטמון בתוכם מבטיחים הקלפים חזרה מהירה למעגל העשייה.

זוגיות: שיגרה היא הבטן הרכה של הזוגיות. הילחמו בה ואל תיתנו לה להיכנס לחייכם. השבוע מומלץ לפעול במשנה זהירות ולהיות שקולים במיוחד בכל הקשור למתיחת ביקורת על בן הזוג ועל התנהגותו. העברת המסר שלכם בזמן הנכון ובמילים הנכונות תאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם העומס הנפשי והרגשי בו אתם מצויים.

 

מזל דגים

חיפוש אחר כיוון חדש בעיקר על רקע מקצועי. מחשבות על הגירה על רקע מקצועי וחומרי. המתנה לתשובה שתבהיר את המשך הדרך. התחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום תאפיין את השבוע הקרוב. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בין פרק אחד בחיים לפרק אחר וחדש שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותן רכשתם לאחרונה בעמל רב.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. הכרות שהחלה לא מזמן משרה תחושה של בלבול, מהמקום הזה הדרך לעשיית משגים קצרה ביותר. לכן אל תמהרו ושננו לעצמכם את המשפט הבא: סוף מעשה במחשבה תחילה.

  

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(10454)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה