חזרו עם הגביע



בנות הכדורשת סיימו במקום השני התחרות הארצית אחרי סופ"ש אינטנסיבי באילת ששילב כמות משחקים גדולה וגם הנאה וגיבוש בתוך הקבוצה.

כתב- ארז זנו

 

 

 

 

 

איך שדברים מתגלגלים. מי האמין עד לפני כשנה שקבוצת הכדורשת תביא הישגים נאים ברמה הארצית. המאמן מאיר לוי וחניכותיו התחרו בשבת האחרונה בתחרות ארצית באילת וחזרו עם המקום השני והסופר מכובד. במהלך הסופ"ש האחרון ירדו הבנות לעיר הנופש אבל לא על מנת להשתזף ולבלות בבריכה אלא בעיקר להתחרות מבין הרבה קבוצות על הגביע הנכסף שעמד בראש התחרות. המאמן מאיר לוי לקח את התחרות ברצינות ובמשך שלושה חודשים אימן את הבנות לקראת רגעי האמת. במשך מספר כתבות במהלך התקופה האחרונה שערכנו עם שחקניות הקבוצה נאמר שם כי בעיקר מדובר בתחביב נחמד ותו לא, אבל מסתבר כשמדובר בעניין תחרותי, מניחים את הנחמדות בצד ועולים למגרש על מנת לנצח. השנה האחרונה הייתה מדהימה עבור הבנות שלמדו לא מעט ומסתבר על פי התחרות שגם הפנימו. ביום רביעי ירדה הקבוצה לאילת וביום חמישי החלה להתחרות בקצב קשה במיוחד שכלל חמישה משחקים ביום חמישי. הבנות עמדו בעומס והצליחו להעפיל מהבית המוקדם שלהן לחצי הגמר, הישג יפה בפני עצמו. הבנות לא הסתפקו בכך ובמשחק הירואי גברו על בנות קצרין ושריקת הסיום הביאה עימה שמחה גדולה בקרב הקבוצה. בגמר פגשו בנות הכדורשת של יבנה את קרית אתא ונוצחו. חרף ההפסד, נראה היה כי מצב הרוח של הבנות היה מרומם וכי ההעפלה עד לשלב האחרון היה מפתיע ביותר וכמובן מאתגר. קפטנית הקבוצה סיגל בר ציון דיברה על התחרות וגם על הקבוצה והגיבוש "היה מדהים. לא פחות מזה. אני ממש שמחה מהתוצאה והגיע לנו להגיע עד הגמר. המשחקים היו אינטנסיביים והגענו אפילו בהרכב לא מלא כשגם אני לא שיחקתי עצב פציעה אבל הבנות התעלו על עצמן והראו רוח לחימה נפלא ומעבר לכך היה סופ"ש מאוד מגובש בין הבנות ואנחנו חייבות גם להודות למאמן מאיר לוי על העבודה הנפלאה שהוא עשה. הוא משקיע ומגיע מוכן לכל אימון ואימון. מראה לנו על נקודות לשיפור ועל נקודות לשימור ומאוד מקצוען"

 

 על התפשטות הענף אומרת בר ציון "זה מרשים ביותר. אני זוכרת עוד בהתחלה עם יוחנן ז"ל כשהוקמה הקבוצה, היה מאוד קשה למצוא בנות שרצו לבוא אבל עם הזמן זה הלך ותפס תאוצה ויש הרבה מאוד קבוצות"

גם השחקנית רויטל אקלר הייתה שותפה לתחושה ואמרה "היה מעצים מכיוון שכאשר ניצחנו במשחק הראשון קיבלנו ביטחון עצום שיחקנו טוב, נלחמנו על כל כדור,  הערנו אחת לשניה בצורה טובה. בנוסף, יצרנו קשר עם נשים שמשחקות בקבוצות אחרות והכי חשוב הגענו לגמר ולכן אפשר להגיד שהיה סופ"ש מוצלח ביותר"

 

מאמן הקבוצה מאיר לוי היה מאוד מרוצה בסיום מהסגנות והגביע שהבנות חזרו איתו ליבנה "מגיע שאפו גדול לשחקניות" התחיל לוי את השיחה והמשיך "הן עשו תוצאה מצוינת ואפילו קצת מפתיעה הייתי אומר. התאמנו על זה זמן רב ואני שמח לראות את התוצאה של כך"

 

- הבנות אומרות שהן מאוד נהנות להגיע לאימונים ולמשחקים

 

"אם הן לא היו נהנות אני חושב שהן לא היו באות מלכתחילה. הענף הזה מתפשט לכל מקום ואני שמח שביבנה הוא נחשב לפופולרי מאוד. לשמחתי יש לנו קבוצה מאוד מגובשת וטובה וכפי שניתן לראות מעבר למפגש החברתי המוצלח יש גם הצלחה ספורטיבית. אני מאוד גאה בהן על כל הסופ"ש המאוד לא פשוט הזה והן הצליחו להפתיע אפילו אותי ברמת האינטנסיביות שלהן ועל כך מגיעה להן הרבה יותר ממילה טובה.

שחקניות הקבוצה הן : יעל כוכב, נורית וגנר, רונית אברהם, אסנת עמית, הילה שלו, סיגל בר ציון, טל הובר, רויטל אקלר, סיון כהן, שרונה מדמון, שורי לוי, לילך בלושינסקי, יעל חדד וכמובן המאמן מאיר לוי.


 
$(function(){setImageBanner('5aeb4f43-0553-43f5-9c61-45a8ef9ca0d5','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('be5187c7-fe1a-436b-b335-a8a986b3cb37','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה