אנטי – כדורגל



מכבי יבנה הובסה בביתה 4-0 במשחק שכמובן לא קבע לה דבר אך העלה את הירוקים מכפר סבא למקום השני. יבנה לא הגיעה לאף הזדמנות ראויה במשחק. שערוריה בכניסה למשחק הופסקה דקות לפני פתיחת המשחק. ביום שישי- בחוץ מול הפועל עפולה

 

 

 

כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

לידים

נכון שליבנה אין על מה להילחם יותר מדי אבל חבל מאוד שכך נראית הקבוצה ואם כבר, אז עדיף לתת לכמה שיותר צעירים ומקומיים לשחק

לא מעט אוהדים שרכשו מנויים קנו גם את המיני מנוי ונכנסו ממורמרים כשכניסה למשחק נוצר פקק עקב ויכוחים חוזרים ונשנים עם המאבטחים המסכנים שלא אשמים במצב

 

לפני שנתחיל, חייבים לסייג. ברגע שהצליחה להשתחל לפלייאוף העליון והבינה שהיא גם לא תעלה ליגה, מכבי יבנה הורידה הילוך ומדובר בירידת מתח טבעית לחלוטין, משהו שקורה להרבה מאוד קבוצות בארץ ובעולם. ברגע שאין על מה להילחם, אוטומטית המוטיבציה יורדת ואם רוצים או לא רוצים, התוצאות בהתאם.

אז נכון שנגד לוד יבנה הייתה יותר טובה אבל נגד כפר סבא פערי הרצון נתנו אותותיהם. מעבר לכך, מאמן מכבי יבנה יוסי זוזוט נתן מנוחה להרבה מאוד שחקנים שחוזרים מפציעות ולא רצה לסכן אותם. טימור אביטן, מורן ג'אן, ניבלדו, יוסי תורג'מן ויוסי אסייג נותרו מחוץ לסגל כשבנוסף יוסי אופיר גורר הרחקה עקב צהובים ועמית לוגסי מורחק באדום שספג בכלל בנוער.

עקב כך, זוזוט הלביש על הספסל מספר שחקני נוער כשבין ה 11 הפותחים היה משה אבוחצירא שגם השלים 90 דקות. אם עכשיו לא לשלב את הצעירים אז אימתי. מהצד השני הגיעה הפועל כפר סבא שנלחמת בחירוף נפש על העלייה לליגת העל מול בני לוד ועם מוטיבציה אדירה ו 450 אוהדים ירוקים רעשניים שעודדו בצורה נפלאה לכל אורך המשחק. 

כ-200 אוהדים יבנאיים ועוד כמה לודאים שהגיעו לתמוך בצהובים, ראו דווקא פתיחת משחק שקולה בין הקבוצות והרגע השנוי במחלוקת ואולי זה ששינה את פני המשחק חל בדקה ה 18 כאשר אורן ניסים אקס יבנה ואחד שנמצא בקשרים טובים עד היום עם המועדון, קיבל כדור עומק לתוך הרחבה ולמרות שנדמה היה שהוא נמצא בעמדת נבדל, הקוון והשופט אישרו להמשיך וניסים גלגל פנימה את הראשון של הירוקים. שחקני ואוהדי יבנה כמובן מחו על השער אבל ללא הועיל.

אגב, ניסים בחר שלא לחגוג את השער. משם רק קבוצה אחת הייתה על המגרש וזאת הייתה האורחת. בדקה ה34 הצליחה כפ"ס להכפיל את התוצאה בזכות שער של הזר הנפלא ברנקו מיכאלוביץ ל 2-0 וזאת גם הייתה תוצאת המחצית. נדמה היה כי כל החצי השני היה לפרוטוקול בלבד ואוהדי יבנה בעיקר נמנמו בכסאותיהם. עבור המאמן זוזוט זאת הייתה הזדמנות לתת הזדמנות לשחקנים נוספים ואכן אליאל אמסלם הצעיר, בלמה של קבוצת הנוער זכה להופעת בכורה בבוגרים כאשר החליף בדקה ה52 את דניאל יפרגן עקב פציעה של המגן הימני.

/File/51239אגב, שני החילופים האחרים של זוזוט היו דניאל גרץ וחליל למבין כשאלי בן סימון, תהל אלבז ושי דוד נותרו על הספסל. בדקה ה63 כבש עידן דוד את השלישי עבור כפר סבא ובדקה ה85 היה זה רן יצחק שחתם את התוצאה ל 4-0 תוצאה שהעלתה את הקבוצה מהשרון למקום השני, מה שעורר את זעמם של אוהדי לוד שהוציאו אותו על הקוון שאישר את השער הראשון.

נכון שליבנה אין על מה להילחם יותר מדי אבל חבל מאוד שכך נראית הקבוצה ואם כבר, אז עדיף לתת לכמה שיותר צעירים ומקומיים לשחק. שחקני הרכש שהיו על המגרש לא היו יותר טובים ובטח שלא יותר נמרצים. אבל אם ברמה המקצועית אפשר להגיד שהיה קצת רדום ולא כל כך מעניין הרי שמחוץ למגרש, ליד הקופות והשערים הייתה דרמה לא קטנה ואף שערורייה. מסתבר שבהנהלת יבנה החליטו לפתע כי משחקי הפלייאוף אינם תקפים למנוי השנתי שרכשו אוהדי הקבוצה ולפיכך עליהם לשלם 50 ₪ עבור מיני מנוי למשחקים שנותרו בבית.

אוהדי יבנה זעמו על כך אך אף נציג מהנהלת הקבוצה לא בא להסביר בקופות את פשר העניין וגם לא ענה לטלפונים. לא מעט אוהדים שרכשו מנויים קנו גם את המיני מנוי ונכנסו ממורמרים כשכניסה למשחק נוצר פקק עקב ויכוחים חוזרים ונשנים עם המאבטחים המסכנים שלא אשמים במצב. לאחר זמן מה הוחלט כי מי שיש לו מנוי רשאי להחזיר אותו, להוסיף 10 שקלים ולקבל את המיני מנוי. גם זה לא התקבל יותר מדי באהדה אצל בעל המנויים שמחו בתוקף מכיוון שעל המנוי מצוין את משחקי הפלייאוף. רק לאחר צעקות רבות בקופות, החליטה ההנהלה לשנות את החלטתה ובעלי המנויים נכנסו עם המנוי המקורי שלהם. ומה עם אלה שקנו לפני כן מיני מנוי? יצאו פראיירים. כל הקהל היבנאי מנה 200 אוהדים וחבל שכך נראים פני הדברים. בטח ובטח כשמדובר בהכנסה מזערית ולא משמעותית ומעל הכל מיותרת ולא צודקת.

לבסוף החליטה נכון ההנהלה שתהיה כניסה לבעלי המנויים ומלכתחילה הסאגה הזאת לא הייתה צריכה להתרחש. ביום שישי תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל עפולה (15:00) ואולי נגד עוד קבוצה שאין לה יותר מדי על מה להילחם, תצליח להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף העליון. בהצלחה.


 
$(function(){setImageBanner('ae4b772b-e4d2-4f05-9ef5-cc20dddd10b2','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('b6be1ff1-b52e-483d-8ce1-3460a80070e3','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה