הטור הספורטיבי של אביב



אביב כספי בטור השבועי והפעם על מה זה בדיוק חיטוב הגוף. טיפים: מה לא מומלץ ומה כדאי. כולל סרטון - כנסו והתחילו היום לזוז

נתחיל בהגדרה, חיטוב – הגדרה יחסית, המייצגת את היחס שבן כמות השרירים בגופנו לכמות השומן. ככל שכמות השומן נמוכה יותר ביחס למסת השרירים, ככה אנחנו חטובים יותר. ככל שמסת השומן גדולה יותר, ככה אנחנו חטובים פחות. יותר שרירים ופחות שומן = תוצאת חיטוב טובה יותר.

 

 

טיפים לחיטוב הגוף :

 

הצעד הראשון בדרך לשינוי משמעותי מתחיל בהחלטה: דיאטה מ-היום. לא ממחר, לא מיום ראשון,דיאטה זה לא מילה שמתארת תקופה(התחלה וסוף) אלא הפעם ב-א-מ-ת משנים את ההרגלים לתמיד!

 

כל שמרגילים את הגוף לפעילות גופנית, כך הוא ישרוף פחות קלוריות בזמן אימון -כי הגוף מתייעל אך ישרוף יותר במצב של מנוחה כי העלנו מסת שריר. התמידו בפעילות גופנית מסודרת בין פעמיים לשלוש בשבוע. אין תירוצים, תמיד אפשר למצוא חצי שעה פנויה.

/File/335034תהליך של הורדה במשקל אנו נוטים לרוב להדחיק את העובדה שמשקאות אלכוהוליים עתירים בסוכרים.

יש להקפיד ולמנן שתיית אלכוהול ואם בוחרים לשתות, אז רצוי לבחור במשקאות דלי קלוריות כקווה ויין,וודקה יכולה להגיע ל170 קלוריות(ואיפה הרד בול..?)

להזכירכם ניתן לאכול ארוחה מלאה ב450 קלוריות וידוע שהוודקה הראשונה רק מכינה את הגוף לשנייה והשלישית.

סביבה תומכת - יש לגייס את הסביבה שלכם: משפחה, קולגות בעבודה, להליך ההרזיה: בארוחות משפחתיות להביא או לבקש שיכינו מנות דלות קלוריות עבורכם, כך גם בחגים או הרמת כוסית בעבודה, ניתן לבחור בנישנושים בריאים כמו פלטת ירקות וגבינות דלות שומן. וברגע שאנשים בסביבתכם תתחיל לראות תוצאות בהליך ההרזיה שלכם, היו בטוחים שהם יירתמו ואף ירצו להצטרף לתהליך ההרזיה.

 כדי להשיג תוצאות חיטוב במהירות, מומלץ ביותר לשלב אימוני כושר עם מדריך כושר אישי ומקצועי, אשר יתאים את התרגילים ליכולותיכם ויכוון אתכם לתזונה נכונה אשר תביא               אתכם לתוצאות חיטוב מקסימאליות במהירות המרבית.יקר?כן.אבל שווה.                                     

  1.   פעילות קבוצתית מדרבנת ומהווה הנעה לפעולה: ניתן ליזום "קבוצות ריצה" בעבודה, פעמיים בשבוע לסיים יום עבודה בריצה משותפת בחוץ,הרשמו יחד לאיזשהוא מירוץ וכך תהיה לכם מטרה משותפת כייפית.

. בתחום התזונה וחיטוב הגוף הכול תלוי בשני מרכיבים עיקריים כמות האנרגיה המוכנסת לגוף - משמע כמות הקלוריות מהמזון שאוכלים.
 כמות האנרגיה המבוזבזת - כמות הקלוריות שאנו שורפים במהלך היום לצורך  קיומנו,  בפעילויות כמו, עיכול מזון ופעילות גופנית.

מטרת התזונה לפני כל פעילות גופנית
*מניעת ירידה ברמות הסוכר בזמן הפעילות שיכולה לגרום לכאב ראש, עייפות , טשטוש והתעלפויות.
*הסדרת מערכת עיכול ומניעת תחושת רעב.
*אספקת דלק לשריר.

 *תוספת של אנרגטיות וערנות.

 

. הפחתת פחמימות, חשוב מאוד בתקופת החיטוב להפחית בפחמימות, אם אתם רוצים לדעת כמה להפחית? אז נאמר שבערך 50% פחות ממה שאתם רגילים לאכול. רק כך תצליחו להוריד באחוזי השומן שלכם. חשוב לזכור שבגלל שאנחנו מורידים בפחמימות הגוף שלנו נמצא חשוף יותר לפציעות בעקבות אימון משקולות, לכן חשוב מאוד להשלים את מה שהפחתנו (פחמימות) ולהשלים את החסר עם אבקת חלבון שתעזור לנו לשמור על מסת-שריר.

מלח.
השתדלו לצמצם את צריכת המלח ולהפחית מזונות עתירי מלח כגון חטיפים. 
".המלח הינו מקור לאגירת נוזלים וגורם לתחושה ומראה "נפוח

 \ .שינה

 

 

העייפות הנגרמת כתוצאה ממחסור בשינה, עלולה לגרום לנו לאכול יותר. הסיבה לכך היא שעל מנת להחזיק את הגוף במצב ערני, אנו נוטות לאכול יותר מהרגיל כדי לספק לגוף אנרגיות. שינה טובה של כ-7-8 שעות בלילה תסייע לנו להימנע מאכילה מיותרת 

 

 

מקווה שהטיפים יעזרו לכם לבצע את השינוי !

לא לשכוח שבסופו של דבר זה יעשה טוב רק לכם !

בהצלחה (:

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה