מלאכי עליון



בית"ר יבנה לא יכלה לקבוצה מקרית מלאכי שמתיימרת לחזור לליגה א' וזה נגמר 3-1 לאורחים במחזור הפתיחה. אלירן כהן כבש את שער הניחומים. ביום שישי- משחק חוץ בנתיבות

 כתב- ארז זנו  צילום- חסדאי כהן

לפני שנתחיל, צריך להגיד מזל טוב. מוטיקו בן מויאל ערך את משחק הבכורה שלו כמאמן ראשי בקבוצת הבוגרים במשחק ליגה. האמת שלא ניכרה על פניו של בן מויאל איזושהי התרגשות אבל בכל זאת, מברוק ובהצלחה בהמשך הדרך. עכשיו לקבוצה. זה לא סוד שלבית"ר יבנה אין יותר מדי אמצעים. הקבוצה מחזיקה עצמה בעיקר מהרצון וההתלהבות של השחקנים שעולים למגרש בהתנדבות מלאה. קשה מאוד להביא שחקנים ולכן חובה לפרגן לקיימים. למאמן יש לא מעט בעיות בהכנת הרכב ובטח בהכנת סגל אבל עדיין בית"ר עומדת על הרגליים ובשישי האחרון פתחה את עונתה השנייה בליגה ב'. עונה שהולכת להיות הרבה הרבה יותר קשה מאשתקד. הפעם אין קבוצה שתפורק (כמו ערד אשתקד) וכנראה גם לא קבוצה שתהיה בשר תותחים (כמו רעננה) מה שיהפוך את המשימה להישאר בליגה לקשה ביותר. בינתיים מנסה המאמן לייצב את השורות אבל כבר במחזור הפתיחה ההגרלה זימנה לו את קרית מלאכי החזקה, שחולמת על חזרה מהירה לליגה א'. השוער נתנאל שטרית נפצע ברגלו ואת מקומו תפס דולב קוז'יקרו. בהגנה היו אלה אמיר בנישו ויבגני קארט כמגנים ואודי מגול וקובי גורדני בלמים. בקישור ניתן היה למצוא את אלמוג עזריאל, עידן שטרית, אלירן כהן ועדי קסלסי ובהתקפה את יוגב בנישו ובר חליפה. האורחים, שהיו מצוידים בעשרות אוהדים כתומים, עלו במהרה ליתרון ראשון במשחק כאשר בדקה ה 8 חיים כנפו (לשעבר מכבי יבנה) כבש את השער מבעיטת פנדל אחרי הכשלה בתוך הרחבה. דניאל בן הראש הכפיל מהר מאוד את התוצאה (דקה 10) וכשכבר היה נראה שבית"ר תתפרק, היה זה אלירן כהן הפעלתן שהחזיר את חבריו למשחק עם שער מצמק וזה 2-1. הקצב של השערים נמשך ובדקה ה32 כבש אסף כהן את השלישי עבור האורחים מצומת קסטינה. בהמשך שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים קורצים אך התוצאה נותרה בעיניה. בית"ר החביבה שהביאה כמאה יבנאים לצפות במשחק בקצלה ארנה תחפש את הנקודות במקומות אחרים, מול קבוצות שפחות או יותר ברמתה. מצד אחד יבנה הציגה שלל בעיות בהגנה אבל מצד שני זה יכול גם היה להיגמר גרוע יותר ונחמד היה לראות שהשחקנים לא התפרקו בשער השלישי. מאמן הקבוצה בן מויאל דיבר על התוצאה ועל הדרך "שיחקנו מול יריבה שעל פניו תתמודד על העלייה אבל אותי היא לא מעניינת. אני חושב שהיינו יכולים לעשות יותר במשחק. לא הייתה הנעת כדור, עשינו המון טעויות ויש הרבה מה לשפר. מצד שני יש גם דברים טובים ונדע לחזק אותם". בינתיים, מדברים ביבנה על חיזוק לקבוצה. השם החם להצטרפות שייך לשוקי נגר. מנכ"ל מכבי יבנה והשחקן הוותיק שפרש העונה מכדורגל, עשוי לחזור ולעלות על המדים לאחר שנקרא לדגל על ידי המאמן. ביבנה מעריכים שהניסיון של נגר עשוי לשנות את כל משחק ההגנה. עתידו של עמיחי יעקב עדיין לא ברור בקבוצה ומדובר בשחקן שיכול מאוד לעזור לקישור ולשפר אותו. גם שמו של אורן דנציגר עלה ואם זה יקרה זה עשוי להיות קוריוז מאוד גדול במועדון. בנוסף, שני שחקנים צעירים מקרית גת הגיעו להתאמן והם עשויים להצטרף במידה ויימצא להם פתרון להסעות. בנוסף, בקבוצה מאוד מרוצים מהצטרפותו של הסושי בר למערך נותני החסות. הנהלת הקבוצה סיכמה עם חייקה אדרי, הבעלים של הסושי בר על הצטרפותו כספונסר והחל מהשבוע הקרוב שחקני הקבוצה יעלו עם הלוגו של הסושי בר. במועדון מאוד העריכו את שיתוף הפעולה עם אדרי ומקווים כי עוד ספונסרים יצטרפו למועדון . ביום שישי תצא הקבוצה למשחק במסגרת המחזור השני כאשר תתארח אצל עירוני נתיבות. בהצלחה.


 
$(function(){setImageBanner('ee431200-6206-4ff8-bbce-8bed7cb5f53e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c8eec23f-f84a-4d1c-bdfc-262bc5afe48e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה