אירוע מיוחד לגיוס חונכים בסניף יבנה של 'כנפיים של קרמבו'



תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" הפועלת ביבנה כבר 8 שנים, מזמינה את בני הנוער ביבנה לחווית נתינה יחידה מסוגה, תחת הכותרת "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם"

 "כולם כאן חברים, בין אם הם חונכים או חניכים. אנחנו נותנים מקום ומשמעות לכל אדם בתנועה, ומקבלים כל שוני או מגבלה כלשהי", מסבירה רביד, מרכזת סניף התנועה ביבנה. התנועה, "כנפיים של קרמבו", הינה תנועת נוער חדשנית ויחידה מסוגה בעולם, המיועדת לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים ומשלבת אותם בפעילות חברתית-חינוכית עם בני נוער מהחינוך הכללי, לאורו של החזון: יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם.

התנועה הוקמה במיוחד עבור ילדים עם צרכים מיוחדים מורכבים, במטרה למלא ולהעשיר את חיי החברה של החניכים; ילדים עם צרכים מיוחדים מורכבים או רבי נכויות, שאינם מתקבלים לתנועות הנוער הרגילות מפאת נכותם הקשה.

הפעילות בסניפי התנועה משפיעה באופן ניכר על יכולותיהם של אנשים עם מוגבליות להשתלב בחברה באמצעות מתן כלים שיסייעו להם להשתלב בחברה במסגרות חינוכיות, חברתיות ומקצועיות בהמשך חייהם- פיתוח כישוריהם החברתיים וחיזוק ביטחונם העצמי ותחושת העצמאות שלהם.

"כנפיים של קרמבו" מאמינה כי בחובתה של הקהילה לדאוג למימוש הזכויות הבסיסיות של כל ילד- הזכות להשתייך לקהילה, הזכות לחיי חברה והזכות ליצירת חברים. ולכן, אחת לשבוע מתקיימת פעולה המונגשת לכל חניך בהתאם לצרכיו על ידי שני החונכים שלו, שמסייעים לו ועוברים אותן עימו. הרכב אוכלוסיית הפעילים בתנועה הינו בבואה אמיתית של החברה הישראלית. בפעולות משתתפים ילדים ובני נוער משלל אוכלוסיות; יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים, דתיים, חילוניים, עולים חדשים, בני ותיקים ועוד.

תנועת "כנפיים של קרמבו" ביבנה מקיימת פעילות חברתית-חינוכית בלתי פורמאלית אחת לשבוע בימי שני, מהשעה 17:00 עד 20:00, בסניף הממוקם בבית אקים- הגלבוע 36, יבנה. אנחנו מזמינים אתכם, בני נוער הלומדים בכיתות ח' עד י"ב, להצטרף אלינו כחונכים בתנועת נוער מגניבה ומיוחדת שמובילה שינוי חברתי. מפגש היכרות וחשיפה יערך בסניף ביום שני ה19.10, בשעה חמש וחצי. נשמח לראותכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה