הישג מרשים: מקום שני ל"האורן" בתחרות סרטים



הסרט ''ריפליי'' של תלמידי מגמת התקשורת בתיכון 'האורן' יבנה זכה במקום השני בתחרות ''מיטב היצירה'' בקטגורית סרטים עלילתיים של משרד החינוך

הכנס המחוזי למגמות תקשורת וקולנוע נערך אמש (ראשון) בראשון לציון במעמד המפקח על מגמות טכנולוגיות תקשורת, יוסי בר-דויד. במהלך התחרות הוצגו סרטי גמר נבחרים במסגרת תחרותית.

 

הסרט העלילתי "ריפליי" בכיכובם של סבינה בן-עמי ויוסי ריימונד צולם ביבנה ע"י תלמידי המגמה מתאפיין בהפגנת יכולות קולנועיות גבוהות, עוסק בתהליך פסיכולוגי של נערה, בת עשרה, המתמודדת עם טראומה. במהלך הסרט מצולמים גם נופי העיר יבנה, מזוויות לא שגרתיות. כך למשל, תצפית לילה ממגדל המים ועוד.

בין נימוקי השופטים נכתב כי הסרט מציג "עבודת מצלמה ועריכה עדינה ומדוייקת, משחק טוב, סרט נקי עם רגש, ניכרת חשיבה קולנועית, השקעה הפקתית וכתיבה טובה המאפשרת חוויה קולנועית".

רכז מגמת התקשורת, עידו אשד והמורה המעשי רוני גאמר הזמינו לכנס את ארבעת יוצרות הסרט, בוגרות בית הספר- אסי רוין, יולי מלכה, עדן חמו ושירן לנצר שעלו לבמה לקבל את תעודת ההצטיינות.

המורה רוני גאמר שליווה וחנך את צוות הבנות במהלך הפרוייקט מאחורי הקלעים, בשיעורים ואף בחלק מימי הצילום אמר כי הוא מרגיש גאווה מיוחדת על זכייה זו והוא מקווה כי כעת יעלה הסרט לתחרות הארצית שצפויה להתקיים בקרוב.  הפקת הסרט, שהייתה לא פשוטה התאפשרה תודות לשיתוף פעולה מצד עיריית יבנה, ראש העיר, צבי גוב-ארי, מנהלת אגף החינוך, רות שרעבי ודובר העירייה, אריאל הלר.

מנהלת התיכון, אורית גור-כהן הדגישה השבוע את שיתוף הפעולה המבורך והתמיכה של העירייה בביה"ס בכלל ובמגמת התקשורת בפרט. 

צפו בסרט:


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה