מעבדות לחירות- איך תצליחו לשנות דברים שמפריעים לכם?



חג הפסח הוא הסמל ליציאה מעבדות- חומרית, מעשית, רגשית. אז לכבוד החג, קבלו -- צעדים שיעזרו לכם לשנות את מה שמפריע לכם, ולצאת לחירות.

1. נסו להבין מה בדיוק מפריע לכם-

בשביל לפתור בעיה, צריך להבין אותה כמו שצריך. הציונים שלכם נמוכים? אולי אתם לא משקיעים מספיק או צריכים עזרה. לא כיף לכם בסביבה של החברים שלכם? אולי זה הזמן לחפש חדשים או לנסות לדבר איתם ולשנות משהו מסוים. לא מפסיקים לריב עם ההורים? שימו לב יותר להתנהגות שלכם ושלהם ונסו להבין מה הגורם המפריע. לא מרוצים מהמראה שלכם? שימו לב, האם אתם שומרים על אורח חיים בריא- אוכלים כמו שצריך ומתעמלים?

2. קבלו החלטה לשנות-

שום דבר לא יקרה אם אתם לא תרצו. גם אם כל הסביבה שלכם תשתנה וגם אם כולם יחליטו לעזור לכם, זה לא יעזור אם אתם לא תחליטו לעזור קודם כל לעצמכם.

3. קודם כל, התעמתו עם עצמכם-

גם אם אתם לא אשמים בבעיה, שינוי צריך להתחיל ככה או ככה- מתוך הלב והראש שלכם. חשבו על הגורמים למצב ומה אתם יכולים לעשות אחרת.

4. התעמתו עם הסביבה-

אם השינוי כולל עוד מישהו חוץ ממכם- הסבירו להם את המצב, מה מפריע לכם, מה הייתם רוצים שישתנה ובמה הם יכולים לתרום. אם השינוי הוא שלכם בלבד, הסבירו לסביבה שלכם כמה זה חשוב לכם וכמה תשמחו להתחשבות ועזרה מצידם.

5. הקפידו על השינוי-

כמה כיף להרגיש טוב יותר עם עצמכם- אם זה ביחסים עם הסביבה, במראה חיצוני, בתכונות פנימיות, בציונים שעולים או בכל דבר אחר... זו החירות האמיתית.

חג שמח !


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה