איפור לנשף סיום



עונת הנשפים ומסיבות הסיום כאן! לא הספקת לשריין תאריך למאפרת לנשף הסיום שלך? ואת לא יודעת איך להתאפר לבד לנשף? במיוחד בשביל זה הכנתי לכן עוד מראה איפור הורס במיוחד לנשף

מאת - מלני קספלר

-

בסיס האיפור:

 

קרם לחות – רגע לפני שאת מתחילה במלאכת האיפור מרחי קרם לחות וחכי מספר דקות שהלחות תיספג בעור. הלחות מגנה על העור ומונעת התייבשות של העור, נותנת לו גמישות ולחות כך המייק אפ נמרח בצורה קלילה יותר.

פריימר – כשהלחות נספגה בעור הניחי שכבה קלילה של פריימר על הפנים ותני לו מספר דקות כדי להתייבש, הפריימר יתן לעור מראה חלק וישמור לך על האיפור למשך כל הערב.

מייק אפ – התאימי את המייק אפ שלך לגוון הצוואר והמחשוף ומרחי אותו בעזרת ספוגית מייק אפ או מברשת מייק אפ על כל הפנים וקצת לכיוון הצוואר כדי לא ליצור מראה מסכתי ושהמייק אפ ישתלב בצורה הכי טבעית ויפה עם גוון עורך.

ברונזר – כדי ליצור מראה מפוסל מודגש וזוהר, עם מברשת איפור גדולה ורחבה הניחי ברונזר זהוב מבריק באזורים עליהם השמש נופלת באופן טבעי, מתחת לעצמות הלחיים, הרקות ותעלי עם השאריות שנשארו על המברשת לכיוון המצח וקצת על האף.

סומק – הניחי קצת סומק בגוון אפרסקי במרכז תפוחי הלחיים כדי לחמם טיפה את האזור.

שימר / הברקות – עכשיו נדגיש את ההברקות בפנים, הניחי שימר על גשר האף, מרכז המצח,מתחת לגבה, על עצם הלחי, הסנטר, ומעל השפה כדי לתת אשליה את שפה גדולה יותר.

 

עיניים:

צללית – בחלק הפנימי של העין ומתחת לגבה הניחי צללית לבנה מבריקה.

במרכז הגלגל הניחי צללית בגוון ורוד עתיק בעזרת מברשת צללית או עם האצבע.

בזווית החיצונית של העין הניחי צללית חומה מבריקה והתחילי לטשטש אותה לתוך שקע העין כלפי מעלה, עכשיו הוסיפי גוון סגלגל לשקע העין והתחילי לטשטש אותו כלפיי מעלה כדי ליצור מראה מעושן לעין.

לתיחום תחתון נוסיף צללית סגולה ממש צמוד לקו הריסים וגם אותה נטשטש כלפי מטה ולסיום נוסיף עיפרון לבן בתוך העין בקו המים התחתון שיפתח אותה ויגדיל.

מסקרה – עגלי את הריסים בעזרת מעגל למשך 15 שניות לתוצאה הכי טובה. מרחי מסקרה שחורה מעבה או מאריכה שתתן לריסים שלך מראה מודגש ודרמטי יותר

גבות – סרקי את הגבות עם מברשת גבות וסדרי אותן, קחי מברשת גבות וצללית גבות שמתאימה לגוון שלך וצבעי את הגבות, התחילי ממרכז הגבה (מהחלק הכי גבוהה) לסוף הגבה והמשיכי לתחילת הגבה עם השאריות שנשארו על המברשת כדי לא ליצור מראה משורטט מידי ולתת לגבה מראה טבעי יותר.

 

שפתיים:

עיפרון שפתיים – תחמי את שפתייך עם עפרון שפתיים בגוון בורדו דובדבן.

גלוס עמיד – מרחי את שפתייך בגלוס עמיד בגוון בגוון העיפרון שפתיים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה