כמה את צודקת?



לנשים יש קטע, או שיש מיתוס שכדי שמערכת יחסים תעבוד, האישה תמיד צריכה להיות צודקת. חמישה דברים שיכול להיות שאתן דווקא לא צודקות לגביהם.

1. "יכול להיות שאת צודקת, מה תעשי עם הצדק בלעדיי?" (בועז שרעבי)-הדבר הראשון החשוב לגבי הצדק הוא שהתעקשות לגביו או לגבי העמדה שלך אולי תשאיר אותך בסוף לבד. גם אם לדעתך (!) את צודקת, צאי מנקודת הנחה שיכול להיות שאת טועה או שהצד השני לא חייב לחשוב כמוך לגבי כל עניין ונושא.
2. נשים רגישות / גברים מחושבים- רוב הנשים רואות עצמן רגישות יותר מאשר בן הזוג. זה שהוא לא מדבר איתך שיחה מלב אל לב מידי יום ומשתף באופן קבוע ברגשות שלו- לא אומר שאין לו כאלה. גברים, מה לעשות, חשים לרוב שביטוי רגישות מבטאת חולשה (לא תמיד ולא עשינו סקר). אם בא לך לדבר איתו על רגשות תני לו להתבטא לבד והכי חשוב אל תצהירי- "בוא נדבר על רגשות".

3. רגש אימהי תמיד מנצח- נכון, אין לו רגש אימהי כי הוא לא אמא של אף אחד- מקסימום הוא יכול להיות אבא. זה שהילדים "יצאו" ממך לא אומר שפחות אכפת לו מהם. היום להבדיל מפעם יש הרבה אימהות שיוצאות לעבוד והרבה גברים שמתעסקים לעיתים גם במשק הבית וגידול הילדים. שנות ה- 2000 כבר 15 שנה כאן. תתקדמו.

4. כל הגברים אותו הדבר- אם כל הגברים היו אותו הדבר לא היית ממשיכה לחפש ולרצות אותם. הכי קל לעשות הכללות חסרות ביסוס כי מתישהו נשבר לך הלב או כי זיהית דפוס חוזר מתי שהוא. את תמיד יכולה לעבור לנשים אבל שימי לב, אם את בדעה שכל הגברים אותו הדבר, יכול להיות שכל הנשים כמוך. מוכנה לזה?

5. לפעמים הוא אומר לך שאת צודקת רק בשביל שתניחי לו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה