קולו של הנוער



שיר בסטיקר יצאה לרחוב וביקשה לדעת מה בני הנוער חושבים על הנושאים הבוערים בחדשות והפעם סערת הקורנפלקס. וגם רותם אקלר היא מתנדבת השבוע

בעקבות מהדורות החדשות וההתעסקות הבלתי פוסקת בחיידק הסלמונלה שנמצא בקורנפלס 'תלמה', יצאנו לבדוק עם בני הנוער מה דעתם על הסוגיה הבוערת של הימים האחרונים.
אז מה הם חושבים על זה?
אורין קרוש (13)- "לדעתי כל הנושא הזה עשה רק רע למוניטין ולרווחים של החברה. הם סתרו את עצמם בתגובות שלהם לפרשה ובכך גם איבדו את אמון הציבור בהם. אני אישית הפסקתי לצרוך את הקורנפלקס שלהם וכך גם רבים מחבריי".  

איליי קשת (15)- "אני לא אפסיק לצרוך את הקורנפלקס שלהם, ולדעתי הבעיה הזו תיפתר בקרוב ואמון הציבור יחזור".
סטפני קאי (15)- "אני לא אמשיך לצרוך את קורנפלקס 'תלמה', אני חושבת שזה ממש חוסר אחריות מצידם למכור מוצר שעלול לסכן את בריאות הציבור".
ליאור כהן (14)- "אני חושבת שזו בושה שהם המשיכו למכור מוצרים שבהם התגלו חיידקי סלמונלה".
בן משה (15)- "אני לא אמשיך לצרוך את הקורנפלקס, אחפש לי תחליפים אחרים ויש לא מעט".
עמית עבאדי (13)- "אני חושב שהם צריכים לשלם קנס כספי גבוה לצרכנים. למרות זאת כשהכל יירגע אני אחזור לקנות שוב".
דן פורטמן (14.5)- "לדעתי זה סתם בלאגן ולא צריך לעשות סערה מכל דבר קטן, פשוט להחזיר את המוצרים הפגומים. אני כמובן אמשיך לצרוך את הקורנפלקס".

 

מתנדבת השבוע

רותם אקלר בת 17 "כנפיים של קרמבו"

מה תרומתך לקהילה?
"השנה  אתחיל את שנת ההתנדבות החמישית שלי בתנועת הנוער הייחודית "כנפיים של קרמבו" ושנה הבאה אהיה רכזת פנים, האחראית על סניף יבנה. ב- 13.9 תערך פתיחת שנה "בכנפיים של קרמבו" בבית סלומון. זוהי תנועת נוער ייחודית המובילה לשינוי חברתי. החונכים מכיתות ח' ומעלה עוזרים ומשמחים ילדים עם צרכים מיוחדים. חניכי וחונכי  התנועה מזמינים את כולם לאירוע פתיחת השנה"

איך את מרגישה כשאת מתנדבת? האם זה שינה אותך?
"אני נהנית מאוד להתנדב, אני מאוד אוהבת לעזור ולתת מעצמי למען הקהילה והסביבה.
בזכות ההתנדבות נהפכתי לאדם יותר אחראי, יותר קשוב וערני לסביבה ולצרכיה. ההתנדבות שינתה לי את החשיבה ועיצבה את האדם שאני".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה