חתול שחור



עורך יבניתון, אוהד צויק, פתח את השבוע עם מספר פניות שתהו האם נכון הדבר שהוא ויבניתון כבר לא מדפדפים באותו העיתון

לפני 10 שנים בערך, כשעוד הייתי רווק וגרתי עם ההורים, אבא שלי הביא לאחותי הקטנה (שכבר לא הייתה כל כך קטנה) חתול קטן וחמוד. כשראיתי אותו לראשונה קצת נבהלתי, מאחר והיה הוא שחור כולו. לא שאני כזה מאמין באמונות תפלות, אבל בכל זאת, מה גרם להם לבחור דווקא אחד שחור?

כששאלתי את אחותי היא צחקה, והראתה לי שיש לו כתם לבן גדול בבטן. נרגעתי. האמת הוא אחלה חתול. שקט, חמוד, חברותי ורק מחפש להתפנק כל היום. ג'וני קוראים לו. מתאים לו בול.

בתחילת השבוע קיבלתי מספר פניות מודאגות מאנשים ששמעו שאני כבר לא ביבניתון. אחד אחרי השני התקשרו, שלחו הודעות ותהו מה פשר העניין ולמה עזבתי. בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות, אולי בגלל שלא כתבתי את הטור שלי בשבוע שעבר וזה היה מוזר, אולי בגלל שהייתי בחו"ל לאחרונה ולא הצליחו להשיג אותי... אבל כשזה חזר על עצמו מספר פעמים הבנתי שבאמת יש מישהו חמוד שמפיץ את השמועה. האמת, אני מעריך את כל אלו שהתקשרו לשאול אותי ישירות ולא הסתפקו ברכילות הזולה. גם כשהגעתי לטקס החתימה על הסכם הגג ביום שני אז היו כמה פרצופים שהופתעו לראות אותי שם. "שמעתי שעבר חתול שחור בינך לבין שלום נגר", אמר לי אחד מחברי המועצה ואני צחקתי. האמת, אם החתול הוא כמו ג'וני, אני מוכן שישב פה במשרד ביני ובין שלום באופן קבוע.

שבת שלום,

אוהד צויק, עורך ראשי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה