הנסיכה נועה



שלגיה, סינדרלה, אריאל, בל או יסמין, הכירו את נועה בן חמו שבשבילה כל יום הוא פורים, בזכות התחביב המיוחד והלא שגרתי שלה.

אין יבנאי שלא גדל על החנות "כלבו בן חמו", חנות הצעצועים והצבעים הצבעונית והאהובה ביבנה, שלימים שינתה את שמה והפכה ל"צעצועים וגלגלים". לנועה בן חמו (16), בתו של אורי, הבעלים של החנות יש תחביב מאוד מיוחד, שהיא לקחה צעד אחד קדימה. היא אוהבת דיסני, ובמסגרת האהבה הזאת היא מגלמת את הדמויות. אל תחשבו שנועה מסתפקת בתחפושות פשוטות, היא מזמינה תחפושות ביבוא אישי ממדינות שונות בעולם, בכדי להיכנס לדמות בצורה הטובה ביותר, נועה משמחת ילדים ומופיעה באירועים שונים  וגם נרשמה לקבוצת חובבי דיסני ארצית שעורכת מפגשים בכל הארץ, אין ספק שחנות הצעצועים האהובה הצליחה להשפיע על סגנונה השמח והמעניין של נועה.

נועה, ספרי על התחביב המיוחד שלך

"אני מאוד אוהבת דיסני ואני מתחפשת לדמויות, אני עושה את זה בצורה הכי מדויקת שאני יכולה ואני מופיעה באירועים שונים של ילדים שאוהבים את זה. אני גם חברה בקבוצה של חובבי דיסני וזה חלק מאוד משמעותי ומשמח בחיים שלי".

איך הגעת לזה?

"תמיד אהבתי להתחפש, פורים היה היום שהכי אהבתי בשנה, אפילו יותר מיום ההולדת שלי. כשחיפשתי תחפושות גיליתי שיש דבר כזה שנקרא קוסט פליי, שילוב של קוסטום (תחפושות) ופליי (משחק). גיליתי שיש גם כנסים של זה בארץ והרבה אנשים הולכים לשם ומתחפשים ואז גם המשכתי להשקיע בזה יותר והכרתי שם המון חברים, אנחנו נפגשים, מצטלמים ובעיקר נהנים ומדברים על הדמויות, יש לנו משהו משותף וזה מאוד נחמד".

יש לאן לשאוף בתחביב מסוג זה?

"מה שאני הכי רוצה זה לעבוד בדיסני וורלד באורלנדו, עם אחת מהדמויות של דיסני. הילדים בארצות הברית גם יכולים ללכת לפארקים ולראות את הדמויות, אני מאוד נהנית לשמח ילדים בארץ ולראות את החיוך שלהם ולשמוח יחד איתם. אני מאוד אוהבת שהדברים ממש מושקעים, שיראה בדיוק כמו בסרט ככל שהתחפושת יותר מדויקת ככה אני מרגישה יותר בדמות".

איזה דמות הכי אהבת לגלם?

"זה נורא קשה אבל סינדרלה, אני נורא אוהבת אותה, הסרט שלה נוגע לי ללב והיא נסיכה קלאסית. הנסיכות הבאות יותר מתבססות עליה ויש לה את השמלה התכלת הגדולה שאני אוהבת, אני מאוד מתחברת לעדינות שלה".

איך החברים בכיתה מגיבים לכל זה?

"הם הרבה פעמים שואלים אותי ובשוק מכל מה שקורה, אבל הם מאוד מפרגנים ורוצים לראות תמונות וזהו, אין להם יותר מדי עניין בזה. בפורים הם תמיד פונים אליי אם רוצים להזמין תחפושת מסוימת".

את בונה על זה כמקצוע לחיים?

"אני לומדת ביו רפואה ועושה חמש יחידות כמעט בכל מה שאני יכולה, אני עדיין לא יודעת מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה אני מאוד אוהבת היסטוריה אבל אני בטוחה שכשאצטרך לבחור אדע בדיוק מה אני רוצה לעשות. אני לא בטוחה שזה יהיה דיסני, או יותר נכון כמעט בטוחה שלא, אבל התחביב הזה תמיד יהיה חלק ממני, אני עושה אותו מכל הלב כי אני מאוד מתחברת לעולם הזה".

תספרי לנו על אירוע מיוחד שהיה לך

"פעם הלכתי לסוג של אירוע כיפי שהיה לילדים עם מוגבלויות ביבנה, היו שם ילדים בעלי מוגבלויות מכל הארץ. הגעתי עם כל מיני אמנים, זה היה בהתנדבות וזו הרגשה מאוד מספקת זה הדבר שבאמת חשוב בחיים".

את נערה צעירה שהולכת עם התחביב שלה עד הסוף, הרבה צעירים חוששים לעשות דבר כזה, איזה טיפ תתני לקוראים הצעירים שלנו?

"אני מאוד מאוד אוהבת דיסני ואני תמיד מאמינה שחלומות כן מתגשמים. אני באמת מאמינה שאין מה לפחד, אם אתה אוהב משהו, תנסה, תאמין ותצליח, זאת הרוח של דיסני ואני בטוחה שכל מי שרוצה משהו צריך להשקיע, לעבוד קשה והוא ישיג אותו".

 

אמה של נועה, קנדיס, לוקחת חלק פעיל בתחביב הלא שגרתי של ביתה.

"התחביב הזה שואב אותה כל פעם לעשות דמות אחרת של דיסני, היא נפגשת עם הקבוצה בכל מיני מקומות בארץ, מארגנים להם ימים מיוחדים משלהם וזה משהו שהוא הרבה מעבר לתחביב, זאת העבודה שלה וממש דרך חיים, היא נכנסת לתפקיד כאילו היא הדמות האמיתית מוולט דיסני" אומרת קנדיס. "יש לה חלום מאוד גדול, להגיע לוולט דיסני, לעבוד בפארקים בלוס אנג'לס או באורלנדו, זאת המטרה של נועה ואני חייבת לקחת אותה לשם".

מדובר בתחביב יקר?

"את התלבושות היא מזמינה בהזמנה אישית מחו"ל מדובר בסכומים מאוד מאוד גבוהים, כל הכסף שהיא מרוויחה מהעבודות הולך לתלבושות. יש לה מעצבות בארצות הברית, איטליה, אינדונזיה והתופרות מעצבות את הבגדים בדיוק על פי מידות הגוף שלה ולפי הדרישות שלה. גם הפאות מוזמנות בהזמנה אישית מארצות הברית, אני יכולה להגיד לך שפאה של ריפונזל עולה באזור ה-3,000 שקלים, דמות שלמה יכולה להגיע לכ-5,000 שקלים. היא רוכשת אותן  בהתכתבויות עם המעצבים בחו"ל, למזלי נועה מדברת מצוין אנגלית אז היא מתנהלת מולם כמעט לבד".

מעבר לזה, נועה היא גם תלמידה מצטיינת

"נועה לומדת בבית ספר נעמי שמר, היא לומדת ביו רפואה, היא הייתה בכיתת מופ"ת וגם שם יש לה שאיפות גדולות, היא רוצה ללמוד רפואה ולהתקדם הכי רחוק שאפשר. אני בעד התחביב שלה, אבל קודם כל הלימודים, אני לא צריכה ללחוץ יותר מדי היא ילדה שיודעת מה טוב בשבילה, היא לא מזניחה את הלימודים ויודעת לשלב בין הדברים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה