מעקב בהוראת הרב



הפגישה יוצאת הדופן הזו התרחשה לאחר חצות במשרדי בת"א. אחד משני האברכים, הגבר שזימן את הפגישה הציג תחילה את האורחים:"אני משה וזה הרב יצחק, הוא האדם שהיה זה ששכנע אותי לפנות למשרד חקירות ובא איתי לכאן כדי לחזק אותי

מדובר ברבקה, אשת אחי שמשון ובמעסיק שלנו יעקב. שמשון (אחי) ואני עובדים באותה חברת בנייה ושיפוצים יחד כבר למעלה מעשור והחשד שלי הוא שיעקב, בעל הבית, מנהל מערכת יחסים עם רבקה, אשת אחי...".

 השניים, שביקשו להיפגש  בדחיפות ובהתראה קצרה, סיפרו שלמרות השיחות הרבות שניהלו שניהם עם שמשון (האח) ונתנו לו סימנים מפורשים לכך שאשתו בוגדת בו עם מעסיקו, דחה  את האזהרות והתעלם מהסימנים המפורשים בטענה שמדובר באישה אהובה, אימא ל 4 ילדים, אישה עובדת, יפת מראה ואשת חייל ובסך הכול מדובר בקנאה שכבר במקורות נאמר עליה שהיא מעוורת אפילו עיני חכמים.

 העובדה ששמעון רכש לאחרונה לאשתו רכב חדש, שחברת הביטוח חייבה אותו להתקין מערכת מיגון ואיתור, כזו שתמורת תוספת של עשרות שקלים אפשרה לו לדעת בזמן אמת, בכל רגע נתון, היכן נמצא הרכב ושבבדיקות שערך גילה שאשתו מתעכבת מדי פעם בבקרים במרחק של מספר רחובות ממקום עבודתה, עיכוב של כשעה, בה נשאר הרכב חונה באותו המקום ורק כעבור שעה ממשיך בנסיעה למגרש החנייה במקום עבודתה של אשתו, גם העובדה הזו, (עליה סיפר לאחיו בתקופה שעוד שיתף אותו והיו ביחסי דיבור), התקבלה אצלו בביטול ולא עוררה את חשדו. 

 ההאשמות של משה גרמו למשבר ולריב קשה שהביא לניתוק הקשר בין האחים.

 

משה ביקש להביא לאחיו הוכחות ממשיות ולצורך כך התייעץ עם הרב יצחק שנתן לו גיבוי ואף בא יחד איתו לפגישה במשרדי כדי "לחזק אותו". השניים סיפרו על כך שיעקב, המעסיק של האחים נהג להתפאר בפני אנשים על "הישגיו" המוצלחים עם בנות המין היפה ועל כך שהוא לא בוחל בבחירות ה"קורבנות" ואף נוהג להיפגש לרוב עם נשים נשואות.

 יעקב אדם בן שישים וחמש, בעל עסק די גדול לבניה ושיפוצים, נשוי, אב לילדים וסב לנכדים תואר ע"י משה כ"שחצן וברברן עם פה גדול...".

 משה ויצחק אף ציינו בפניי שיוכלו לנקוב במועד המדויק של המפגש מאחר שליעקב היה מנהג מדי פעם להודיע לעובדים שלא יגיע לעבודה או שיאחר ואז היה מנצל את הבקרים לאותם מפגשים שלאחריהם נהג להתפאר בפני העובדים על אותם מפגשי בוקר כולל תיאורים פלסטיים של מהות המפגשים.

בתיאוריו לא נקב יעקב בשמות הנשים אך לא הצליח להתאפק וסיפק למאזיניו רמזים עבים אודות זהותן של אותן נשים. סיכמנו על המסגרת של המעקב ועל כך שנעמוד בקשר רצוף ושאני אמתין להתראה מוקדמת לילה אחד לפני הפעילות.

 השניים השאירו במשרדי את הפרטים ההכרחיים (תמונות האישה, כתובות ופרטי כלי הרכב של רבקה ושל יעקב וכו').

 מספר ימים לאחר אותה פגישה קיבלתי בהודאת ווצאפ את ההתראה:"מחר בבוקר..".

 ביום המחרת בשעה 07:00 התייצבתי יחד עם עוקב נוסף ממשרדי מול ביתם של רבקה ומשה. בשעה 07:30 יצאה רבקה ברכבה החדש בדרך למקום עבודתה כפקידה בכירה בחברת תקשורת גדולה(שמשון, הבעל, נשאר בבית לדאוג להסעות לילדים לבתי הספר לפני יציאתו למקום עבודתו).

 בשעה 07:45 החנתה רבקה את רכבה במרחק של מספר רחובות ממקום עבודתה במרכז העיר, חצתה את הכביש ועלתה לרכב מסחרי שהמתין לה במקום. מתוך התיאור שקיבלתי בהזמנת העבודה הבנתי שמדובר ברכב של יעקב.

 

יעקב לא בזבז זמן מיותר ויצא במהירות לכיוון "מלונית" ידועה בהרצלייה, החנה את רכבו בחניה הפנימית ובעודו עושה את דרכו למשרד הקבלה שלחתי את העוקב הנוסף (שגיבה אותי עם אופנוע) שירוץ ו"יקבל" ("יכבד" בצילום סמוי)  את הזוג בכניסה למלונית.

 יעקב נכנס למלונית כבן בית (כך ניתן היה לראות בהמשך בסרט שצילם העוקב במקום).

 התברר שבאותה מלונית היה ליעקב מין סידור כזה שבו רכש כרטיסייה של 10 ביקורים (ששמונה מתוכם כבר היו מנוקבים) וכל אשר נותר לפקיד הקבלה לעשות היה לנקב את הכרטיסייה במקום המיועד.

 יעקב התעכב אצל פקיד הקבלה ובירר פרטים לגבי החדר הקבוע שלו ולגבי רכישת כרטיסייה נוספת בהנחה גדולה יותר, ובתוך כך תדרך בטלפון את רבקה להגיע לחדר הקבוע.

 

רבקה נכנסה ישר מהרכב לחדר ויעקב פגש אותה בהמשך. לאחר כמחצית השעה צולמו השניים ביציאתם מהחדר ובשעה 09:00 בדיוק צולמה רבקה בכניסה למגרש החנייה במקום עבודתה במרכז העיר.

 משה, הלקוח קיבל את החומר, שלא ניתן היה לפרשנות אחרת והעבירו במלואו לאחיו, שתחילה סרב לקבלו ואולם בהמשך ולאחר הפגישה עם הרב השתכנע והחל מייד בהליכי גירושין.

 שמשון התפטר יחד עם אחיו משה ממקום העבודה ויחד פתחו השניים עסק עצמאי משלהם לשיפוצים.

 

 

הכותב, מיקי וילקומירסקי, תושב יבנה, חוקר ומרצה בארגונים וחוגי בית. בלש וקצין חקירות בימ"ר ת"א בעבר, משפטן בהשכלתו ובעליו של משרד וילקו חקירות. מייל: מייל: [email protected]    אתר: WWW.VILKO.CO.IL                                        

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה