הוציאה אותו מהבוץ



על אף הגבלות חייב בתיקי הוצאה לפועל רבים- ניתן ללקוח משרדה של עורכת הדין רעות שדה אישור חד פעמי לצאת מן הארץ

אל משרדה של עורכת הדין רעות שדה הנמצא בעיר יבנה הגיע לקוח - בחור צעיר בשנים, נסער ומבוהל, אשר הסתבך בחובות רבים על לא עוול בכפו בשל התנהגותם הלקויה של בני משפחתו. בעקבות כך, נפתחו נגדו הליכים משפטיים ותיקים רבים בהוצאה לפועל, בגינם הוטלו עליו הגבלות שונות, בין היתר מגבלה של עיכוב יציאה מהארץ.

הלקוח היה נסער עד מאוד בין היתר בשל העובדה כי ימים ספורים לאחר הסתבכותו עם תיקי ההוצאה לפועל, עמד לפניו טיול לחו"ל שאחרי הצבא, עליו חלמו הוא ובת זוגתו חודשים רבים.

צו עיכוב יציאה מהארץ נועד למנוע מאדם לצאת מגבולות הארץ לתקופה מסוימת. ניתן להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ נגד חייב בהוצאה לפועל בכל שלב מפתיחת התיק, אם יש חשש שהוא עומד לצאת מהארץ בלי לפרוע את החוב או להבטיח את פירעונו. אם הוצא לחייב צו תשלומים והחייב מקיים את הצו, לא יינתן צו עיכוב יציאה מהארץ, אלא אם שוכנע הרשם כי היציאה מהארץ עלולה לסכן את ביצוע פסק הדין או את תשלום החוב.

במקרה של הליכים לפי פקודת פשיטת הרגל התש"ם- 1980, הצו מוצא כמעט באופן אוטומטי.

ההחלטה להגביל חייב בעיכוב יציאה מהארץ, חייבת לכלול איזון שבין השמירה על יעילות מערכת הגבייה לבין זכות היסוד לחופש החירות ולאפשר לחייב לצאת מגבולות הארץ.

ובכל זאת,  אם הוצא נגדך צו עיכוב יציאה מהארץ במסגרת הליך הוצל"פ, דע שלא הכל אבוד, ובמקרים מסוימים ניתן לבטלו שכן צו עיכוב יציאה מהארץ אינו גזרה משמיים.

משרדה של עורכת הדין רעות שדה הנמצא בעיר יבנה, הינו משרד מומחה להליכי הוצל"פ, הבוחן באופן מדוקדק התקיימותן של עילות אפשריות לפנייה לבית המשפט לצורך ביטולו של הצו.

אם אכן, הוצא כנגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ לראש ההוצאה לפועל יש סמכות לבטל אותו. חוק ההוצאה לפועל מכיר בעילות מסוימות לביטול צו העיכוב.

הביטול יעשה במקרים מיוחדים כאשר קיימות עילות מתאימות באמצעות בקשה המפרטת את מטרת הנסיעה, נסיבותיה ודרכי המימון שלה.

ביטול צו יציאה מהארץ, כרוך בין היתר בהבאת שני ערבים, מתחת לגיל 55, המשתכרים בשכר שהינו למעלה מ-5,000 ₪, וכמובן שאינם פושטי רגל בעצמם אשר מוכנים לחתום על תצהיר בפני עורך הדין המייצג את החייב, לפיו הם נושאים בחובות החייב עד לשובו ארצה.

פנייה למשרדה של עורכת הדין רעות שדה, העוסק עם  בתחום המשפטי הרלבנטי במסגרת ההליך בו הוצא הצו עשויה לסייע ולצמצם את הפגיעה בזכויותיו של החייב.

מיד עם חזרת החייב לארץ, מתחייב החייב ל להתייצב בלשכת ההוצאה לפועל ולהציג תעודת זהות או דרכון, ובמעמד זה, צו עיכוב יציאה מהארץ יעמד שוב בתוקפו וערבותם של הערבים תוסר.

כהרגלה , עו"ד רעות שדה הקשיבה ללקוח הצעיר בקשב רב, ומיד לאחר מכן הנחו אותו עו"ד שדה וצוות עו"ד הדין שבמשרדה, כיצד הוא יוכל לבטל את צו עיכוב היציאה מהארץ ולהגשים את חלומו ולצאת לטיול שאחרי הצבא לו ייחל חודשים רבים.

עו"ד רעות שדה: "במקרים מעין אלו, הדרך המהירה והבטוחה לפעולה יעילה אשר משיגה את התוצאות הטובות ביותר, היא להתייעץ עם עו"ד אשר בקיא בנושא ויפעל באופן המהיר להשגת התוצאה המיוחלת".

כולי שמחה שהלקוח שלנו יצא מרוצה והצליח לצאת לטיול לו ייחל חודשים רבים עם בת זוגו, זאת כמובן בעזרת ערבים מתאימים שנרתמו לסייע בידיו.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה