חמש סיבות שבגללן נשים דווקא מעדיפות את החורף



למרות שבאשדוד כולנו "אנשי ים"- הנה לכם חמש סיבות שבגללן נשים דווקא מעדיפות את העונה הקרה

שיטת הבצל-את כבר לא צריכה להתאמץ כל כך כדי להיראות טוב בביקיני ויכולה להרשות לעצמך להתפרע קצת עם מאכלים שנמנעת לגעת בהם, לפחות עכשיו, עד שתתחילי לחזור לכושר ולתזונה מבוקרת לקראת הקיץ הבא. אחד הדברים הטובים בחורף הישראלי זה שקר וחייב להתעטף אבל בשכבות. כי רגע קר מאוד ורגע השמש יוצאת ונהיה חמים.


 הסרת שיער- אם נורא רצית לעשות טיפולי לייזר/ אינפרא אדומה/ שיטות אחרות- החורף זה זמן מצוין להתחיל והכי חשוב- אם את לא בזוגיות את יכולה להזניח קצת אזורים לא חשופים, ללטף את עצמך ולחשוב למה את לא בזוגיות. רמז: את אוהבת להאריך שיערות בגוף.


'שופינג טיים'- אין אשה שלא שואלת את עצמה בכל תחילת חורף מה לעזאזל היא לבשה בחורף שעבר?!? גם אם הארון שלך מפוצץ- את חייבת לשאול את עצמך את השאלה הזו כתירוץ מעולה ללכת ולהתחדש.

מלחמות לא קורות בחורף- טוב, במדינה כמו שלנו ולאור תחילתה הרשמית של האינתיפאדה השלישית זה לא בוודאות רלוונטי, אבל עברנו קיץ ללא מבצע צבאי גדול. כל שנותר הוא לקוות שהרוחות והטפטופים יירגעו בקרוב או יתמקדו רק בהקשר של מזג האוויר.

 זוגיות מכורבלת- אין מה לעשות, מחקרים סטטיסטיים (שאף אחד לא באמת מאמת) מוכיחים שהרבה יותר זוגות מתחילים את מערכות היחסים בעונת החורף, זאת לעומת עונת ה"צייד" המכונה גם עונת הקיץ. אוהבים להתכרבל? דאגו לעצמכם לשמיכת פוך מדהימה, כוס שוקו חם ותנור איכותי. אוהבים לאהוב? אל תחכו לחורף באמת- פשוט תאהבו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה