הראלה ישי: זורמת אבל לא יותר מדי



נכון שגברים מחפשים אישה "זורמת", קלילה וכייפית. אבל מסתבר שיש גם דבר כזה "זורמת מדי"

נדמה לי כאילו לאחרונה כל פעם שאני שואלת גבר מה הוא מחפש באישה, אחת מהמילים הראשונות שקופצות היא "זורמת", ולא- הכוונה היא לא זורמת מבחינת יחסי אישות, אלא קלילה באופי.

גברים רבים מתלוננים על כך שהם "נופלים" על בחורות כבדות - "היא לא רוצה ללכת לפה, שם לא מתאים לה, לוקח לה שעתיים להתארגן ליציאה, היא אוכלת רק אוכל מסוים", בקיצור, כל דבר נהיה סיפור. כולנו, גברים ונשים כאחד, רוצים בן או בת זוג שיהיו קלילים וכיפיים, ובמילה אחת ש"יזרמו". השאלה היא אם יש דבר כזה לזרום יותר מדי.
התשובה היא חד משמעית כן.צילום: shutterstock

אסביר באמצעות סיפור שהיה לי לא מזמן. הגיעה אלי מישהי סופר מצליחה, יפה, אינטליגנטית, חייכנית, שסיפרה לי שלא הולך לה בכלל בזירת הדייטים. מפה לשם אחרי שדיברנו על ההיסטוריה הזוגית שלה, הבנתי שהיתה לה חוויה זוגית מאוד לא נעימה. מסתבר שהחבר שלה עזב אותה בטענה שהיא שתלטנית מדי. זה שבר את ליבה כי הוא מעולם לא התלונן על כך והודעת הפרידה נחתה עליה כרעם ביום בהיר. מאז היא החליטה שהיא מפסיקה להיות שתלטנית והולכת לקצה השני - בן לילה היא הפכה להיות האדם הכי "יס-מן" שיש.

היא היתה בטוחה שזו הדרך להשיג זוגיות, אלא שבכל פעם שהיא יצאה לדייט, היא הסכימה עם כל מה שהצד השני אמר. היא כל כך פחדה להביע את דעתה שהיא פשוט היתה מהנהנת בראשה, כאילו אומרת אמן על כל דבר שהדייט שלה היה אומר. לכאורה זה נשמע מאוד נוח, "אישה זורמת", מי צריך יותר מזה? אבל האמת היא שאף אחד נורמלי לא רוצה אינטראקציה עם בובה, אלא עם אדם שיש לו דעות ושלא פוחד להביע את עצמו.

רק בשיחה איתי היא הבינה שרמת הזרימה שלה היתה כל כך מוגזמת, עד כדי כך שהיא עלתה לה בזוגיות. לאחר שהיא הגיעה לתובנה הזו לגבי עצמה, נתתי לה כלים מעשיים לגבי איזון בין שתלטנות לבין התרפסות. אחרי שהיא סיימה אצלי את תהליך הקבלה והבדיקה, התחלתי לשלוח אותה לפגישות עם גברים נפלאים, מצוידת בארגז כלים להתנהלות נכונה בדייטים.

עם הגבר הרביעי זה כבר היה בינגו והיא בדיוק הודיעה לי שהם עוברים לגור יחד.
אין מאושרת ממני!

הראלה ישי, שדכנית לחילוניים, מסורתיים ודתיים, ומחברת הספר "סטטוס: בזוגיות".
האתר של הראלה.  לגלישה בסמארטפון 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה