ראש הממשלה הבא?



צעירות ביה"ס ביאליק השתתפו במיזם "הנואם הצעיר". התהליך כלל כתיבת נאום, עמידה מול קהל, שפת גוף ועוד. הזוכה, עדי סוויסה, תייצג את בית הספר בתחרות העירונית

תלמידות בית הספר ביאליק לטבע השתתפו בתחרות "הנואם הצעיר" וסיפקו תצוגה מרשמה. ביום שלישי האחרון החל תהליך העבודה שכלל כתיבת נאום, עמידה מול קהל - שפת גוף, שימוש בקול, עמידת בזמנים ועוד.

את התחרות פתחה מקהלת בית הספר בניצוחה של המורה למוסיקה ליליה, לאחר מכן ארבעת הנואמות תלמידות כיתה ו': אנבל סלוצקי, נופר מהרי, פרץ שירן ועדי סויסה הציגו את הנאום שלהן כשהן לבושות בחולצות לבנות עם הסלוגן "אני נואם צעיר בביאליק לטבע".

יש לציין כי כל הנאומים עסקו בנושא "ספורט כדרך חיים" תוך מתן התייחסות לנושא מזויות שונות:  הספורט בקרב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, התייחסות ההורים לנושא והצורך להניע את ילדיהם לפעילות גופנית, התייחסות להיבטים פסיכולוגים, בריאותיים וחברתיים בחברה הנורמטיבית וספורט כמענה לניכור החברתי בעידן הטכנולוגי.

לאחר מכן נהנו המשתתפים מריקוד אומנותי של התלמידה סטפני איגנטקו. בתום התחרות חולקו תעודות לנואמות וכן שי צנוע ממנהלת בית הספר והוכרזה המנצחת של התחרות, התלמידה עדי סויסה אשר תמשיך לייצג את בית הספר בתחרות העירונית שתתקיים ב-31.1. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה