חמישה טיפים למין מוצלח יותר



סמדר מלכה, יועצת סקס וזוגיות ובעלת חנות הסקס (החדשה באשדוד!) 4play (זוכרים איפה הייתה מסעדת 'בלזק'? -אז במקומה). בטור ראשון, חדש, שובב והכי חשוב- גם מלמד. אז פתחו את הראש, העיניים ואם בא לכם היא תשמח שתקפצו לבקר בעמוד הפייסבוק (קישור למטה) או בחנות.

תתחילו בקטן- נסו להחליף את התנוחה המוכרת והנוחה באחת חדשה.. זה דורש מעט אומץ אך זו דרך נפלאה לגלות על עצמכם דברים חדשים. לא יודעים מאיפה להתחיל? נסו את הספר -הקאמה סוטרה – 64 תנוחות לקיום יחסי מין- בטוח אחת מהן תתאים לכם או תעניין אתכם.

 

דברו על זה- לדבר בכנות על הדברים שמעצבנים אתכם ולא לעשות עניין מהדברים הקטנים. תתפלאו אבל שיתוף, פתיחות ושיחה על סקס זו דרך מצוינת למין נהדר. טיפ קטן: קחו שמיכה וצאו לטבע- גם ספסל מול הים נחשב.

 

הומור- טוב ובריא לצחוק גם במהלך סקס- צחוק יכול להיות כייפי ומשחרר עכבות. תכניסו קצת הומור למיטה עם חומרי סיכוך בטעמים, מדבקות לפטמות או כיסוי סאטן לעיניים.

משחקי תפקידים- משחקים ארוטיים הם דרך מצוינת לשבור שגרה ולהוריד מאיתנו את הלחץ, החששות והמבוכה... זוהי גם דרך נעימה לשינוי ה"תפריט" המוכר. הכינו משחק קופסא ובה משימות שובבות- אולי תקבלו רעיונות שלא חשבתם עליהם כלל...

 

לקבל (או להעניק) עיסוי- פנו את הזמן כדי לגעת אחד בשני, זוהי דרך נפלאה לחמם את הגוף והנפש. התחילו במשחק זוגי- הקדישו לחילופין 2 דקות לכל איזור לפי בחירת בן/ בת הזוג זה כבר ילהיט את העניינים. (זה הזמן לנצל את עיסוי הרגליים שחלמתם עליו מהבוקר) וכמובן אל תשכחו את השמן עיסוי- בחרו באחד איכותי שמעורר מבחינה חושנית.

לסיכום: הכי חשוב תהינו מהתהליך- אל תשאירו את המיניות ליד המיטה. תהינו, תדברו, תצחקו, תשחקו ותעסו- זה כבר יעלה לכם את הדופק.

שאלות נוספות? מוזמנים לפנות אלינו בעמוד הפייסבוק


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה