מה לקנות לאמא שלו לחג?



ערב פסח מתקרב ואיתו הדילמה הגדולה מכולן- מה לקנות לאמא שלו כמתנה לחג. בין אם אתן ביחסים ממש טובים ובין אם את לא סובלת את חמתך (לעתיד?) את לא יכולה לבוא לארוחת החג בידיים ריקות. מוכנה לקבל פתרונות יצירתיים לדילמה הגדולה?

ללכת על בטוח (אבל לצאת משעממת)- את תמיד יכולה להביא איזו "ואזה" חסרת תכלית עם פתק החלפה או לקנות לה איזה פריט אופנתי כלשהו, הכי חשוב לא להביא "גיפט קראד" אלא להראות שהשקעת מחשבה וזמן ועמדת שעות בתור עם כל עם ישראל בקופה.

המתנה הדרווישית (עם אופציה ל'טוויסט')- את יכולה להשקיע באיזה בקבוק יין טוב- הרשתות וחנויות המשקאות מייצרות מארזים מפוארים ונחמדים לחג. את גם יכולה לעשות את זה בעצמך עם חשיבה קצת יותר יצירתית ובמקום בקבוק יין (בינינו סיס, זה ממש בנאלי) לשים בתוך שמפניירה חגיגית בקבוק ערק איילים, לפזר קצת אגוזים ולימונים מסביב ויצאת 'קולית' בתנאי שאמא שלו לא פולנייה.

לא סובלת אותה? יש לך כסף מיותר?- פה את יכולה לצאת סופר לארג'ית ולדאוג לה לחופשה מפנקת ולך לסוף שבוע שקט וחסר הערות שלה. כמה שיותר רחוק יותר פינקת! אגב, אם אין לך כסף מיותר את תמיד יכולה לקנות מתנה לאבא במקום לאמא ולהעביר לה את המסר בצורה פחות חיננית.


אוהבת את האוכל שלה?- זה הזמן לרמוז לה שכדאי שהיא תכין יותר מהמאכל האהוב עליך. כמו כן את תמיד יכולה לפנק אותה בסט חדש של קופסאות פלסטיק. אין אמא שלא מתלוננת על זה שלא מחזירים את הקופסאות האיכותיות שמשום מה הן כל כך מחוברות אליהן.

רוצה לכבוש את ליבה? תפני ותשטפי את הכלים אחרי הארוחה. כן- היא תתעקש ש"מה פתאום את אורחת" ומשפטים דומים- זה יהיה הזמן המושלם לשלוף את המתנה שחשבת עליה בעוד מועד- פדיקור ומניקור זוגי לשתיכן ביחד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה