לכבוד עצמאות 69 לישראל-ניתוח התנוחה: בעד ונגד



תנוחת 69 ידועה בתור תנוחת סקס בה מעניקים בן ובת הזוג מין אוראלי זה לזו בו זמנית. כל הסיבות והתירוצים ללמה זה כדאי או לא

 בעד

עזוב דיבורים, תראה מעשים- מי מאיתנו לא נתקלה בגבר שהתרברב בביצועיו במין אוראלי? מי מאיתנו לא משכה אותו למעלה תוך כדי ה'אקט' כי זה רק דגדג ולא ממש הביא אותנו לאורגזמה שכה חלמנו עליה? רברבן, בוא תראה לנו מה אתה יודע לעשות (לא יזיק לך לפתוח ספר על האנטומיה הנשית לפני).
בדיקת קורדינציה- כמה אתם מסוגלים לתת וכמה אתם מסוגלים לקבל והכי חשוב- כמה אתם מצליחים ליהנות תוך כדי תנועה. ידוע ששני המינים זקוקים לריכוז בכדי להגיע לסיפוק במין אוראלי ולכן התנוחה, ללא ספק מאתגרת.

עולים רמה- אם אתם קשובים מספיק האחד לשנייה ומכירים כבר את "העבודה", אורגזמה משותפת שכזו תביא אתכם ל"לבל" חדש בזוגיות.

נגד

עכשיו תורי- כל הקטע של מין אוראלי הוא הענקה ולכן, אפשר ואולי עדיף לתת לבן/ בת הזוג את "זמן האיכות" ופשוט להתחלף. זה גם מאריך את "פור פליי" ונשים אגב, זקוקות לגמירה דגדגנית קודם לחדירה.

חוק מספר 1- האישה תמיד, אבל תמיד בתנוחת 69 צריכה להיות למעלה. האופציה האחרת תביא אתכם לסיטואציה בה שק האשכים, במקרה טוב יישבו לבחורה על האישונים ובמקרה הרע יחקנו את כלי הנשימה.

טעמי גוף- יש יחסית הרבה גברים שמתקשים לזרום על התנוחה הזו, או להעניק מין אוראלי בכללי, ממש כמו ג'וליה רוברטס בסרט "אישה יפה" עם החוקיות שלה לגבי נשיקות, כך שאם אתם אוהבים אחד את השנייה ומין אוראלי או התנוחה הספציפית חשובים לכם, שווה לבדוק את העניין כבר יחסית בהתחלה, אחרת זה "דיל ברייקר".

עזרה בהכנת הכתבה: סמדר מלכה, הבעלים של 4play


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה