הפאשיניסטה העולה: הדר גוזלן- בואו להכיר!




הדר גוזלן (19) היא בלוגרית אופנה עולה שמתפעלת עמודי פייסבוק, אינסטגרם ובלוג עצמאי ששם דגש על אופנת "קז'ואל" עם "טוויסט", יוצרת הפקות אופנה משלה ועובדת עם צוות של צלמים, מאפרת, מעצבת שיער... ומסתמנת, עם הרבה אנרגיות, רעיונות ויצירתיות בין כל הפאשניסטיות להיות מטאור בתחום

כבר שהדר גוזלן הייתה בתיכון, החברות שלה היו מגיעות אליה ומתייעצות איתה לגבי מה ללבוש. מפה לשם, גם החברות של החברות היו מגיעות להתייעץ איתה ואפילו בנים, היו מבקשים ממנה להתלוות אליהם לשופינג. 


על אף גילה הצעיר, גוזלן הספיקה לסקר תצוגות אופנה של "שאנל" ו- "אלכסנדר וונג" ומפרסמת אחת לשבועיים בממוצע פוסט בבלוג האישי שלה. את הבלוג האישי שלה, שנקרא GOZLANS, היא פתחה לפני כשלושה חודשים ועיצבה אותו בעצמה והיא מזינה בתוכו את התכנים בעברית ואנגלית- בניסיון לפנות לקהל יעד ברמה העולמית. היא בעצמה מציירת סקיצות אופנה וקיבלה לאחרונה מכונת תפירה מקצועית כדי להתחיל ולהגשים את חלומה- ליצור קולקציות אופנה משל עצמה.

אז מה הכי חם היום בתחום האופנה?
"החישוקים חזרו ובגדול- החל מעגילים, אל אקססורייז לשיער, ניתן לראות אותם כאלמנטים כמו חישוק שמופיע פתאום בריצ' רצ' של חצאית או כל דבר אחר והצבע הכתום הוא ללא ספק הצבע של קיץ 2017 (מאוד בולט ב"ווג")".

ניכר שיש היום הרבה בלוגריות אופנה או פאשינסטיות כאלה ואחרות. מה מייחד אותך?
"אין לי טווח גילאים מוגדר, אני כותבת בכתיבה קלילה ונעימה לכולם- גם נשים בוגרות וגם נערות בנות 12 יכולות למצוא את עצמן שואבות מידע רלוונטי עבורן. אני דואגת להתעדכן כל העת במה קורה ברחבי העולם, בעיקר בקרב מובילי הדעה הבינלאומיים ובמקביל ברמה המקומית יוצרת הפקות לוקאליות בהן אני לוקחת בנות/ בנים עם "ארון קיים" ויוצרת מתוך זה חידושים ועושה סטיילינג משלי. אני לא מנסה להתחכם אלא ליצור טיפים ועצות שמישים עבור כל אחד ואחת שרוצים להשתדרג".

איך גיבשת את הצוות שלך?
"דווקא לא פניתי לאנשים שמתעסקים ספציפית בתחום האופנה. העדפתי ליצור קשר עם אמנים, כל אחד בתחומם ולשאוב אותם, עם ההסתכלות שלהם אל תחום האופנה- דבר שיוצר עניין ותוצאה קצת אחרת מהמקובל וכל ההפקות מתקיימות בשיתופי פעולה התנדבותיים ואנחנו גדלים ממש יחד. אני מאוד מאמינה בדרך שבחרתי ושמחה שיש איתי עוד כמה אנשים וכולנו צומחים ביחד".

מה החלום?
"אני חולמת להתקבל ללימודי אופנה בשנקר. הבלוג מבחינתי הוא מעין תיק עבודות שאני משקיעה בו את מלוא מרצי ובמקביל התחלתי לתפור שמלות ערב ואני יוצרת ליין משלי. אני חולמת לחיות בניו יורק שמבחינתי הכל קורה בה, לא רק בתחום האופנה... אני משתדלת ליצור את אפקט ה"WOW' כמעט בכל הפקה שאני עושה וחלמת להיות אבן דרך בתעשיית האופנה הבינלאומית".

 לבלוג של גוזלן- לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם- לחצו כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה