כל מה שהכלה מפחדת ממנו בקשר לחתונה



חתונה זה לא צעד של מה בכך. אין בחורה שלא מצפה בכיליון עיניים ליום הזה, שבו תרגיש ותראה כמו נסיכה בתקווה שהכל יעבוד ויתקתק כמו שצריך וכולם יהיו מרוצים, יעלו תמונות לאינסטוש ויאמרו לה ללא הרף עד כמה היא מהממת. במקביל לכל ההתרגשות הגדולה שנלווית ככל שהאירוע מתקרב ובא, באים גם הפחדים והחששות...

שמישהי שהיא לא הכלה תלבש שמלה לבנה ואף חברה לא תשפוך עליה ב'טעות' כוס יין אדום- זה הזמן לומר באופן גלוי ולא מתנצל שבנות שמגיעות לחתונה כאורחות לבושות בשמלות בגווני אפרסק בהיר, צהוב בננה עדין, שמנת חמוצה ושאר בהירים למיניהן חייבות לשפוך על עצמן כוס יין אדום ולהכריז בזאת על הצהרה אופנתית מלאה במודעות עצמית לגבי זה שהן שקלו לגנוב מהכלה את אור הזרקורים ביום חתונתה.
 

שהיא עושה טעות- רוב הנשים אוהבות לראות קומדיות רומנטיות ולמרות שחיים שלמים כולנו רואות מה קורה מסביב, עדיין נותרה בנו טפשת פנטזיונרית מתוקה להבחיל לגבי זה שהתחתנו עם נסיך החלומות ונחיה באהבה עם קונפטי עטור נצנצים לעולמי עד ונצח נצחים. הספק הזה, לגבי הבחירה הנכונה במי שעתיד להיות אב ילדינו, בעיקר בעידן הזה, המלא והשופע באופציות של חתיכים הורסים ומצליחים בכל פינת רחוב (האמנם?!) במקביל לחשש מלהיכנס חלילה לסטטיסטיקות ולקבל , במידה וזה לא יעבוד כמו שחלמנו את התואר: "גרושה" יכול להעיק ולהדהד פחדים שעלולים להרוס הכל.

צמח לו "זלזל"- אם יש משהו שנחשב לסרט אימה עבור כלה הוא הפחד הזה שייצא לה חצ'קון באמצע המצח יום לפני החתונה. לא משנה את מי הכלה לוקחת כמאפרת, אין מאפרת בעולם שתצליח להעלים "מגדלור" שכזה שיצוץ לו דווקא יום לפני האירוע הגדול, ויאותת לחתן ולכל המוזמנים שהיא הרבה יותר לחוצה ממה שהיא מראה, לא משנה כמה 'קולית' היא 'משחקת אותה'.
איזה סרט- במדינת ישראל, כל עונת חתונות באה בעסקת חבילה עם אופציה לפתיחתו של מבצע צבאי עם שם הזוי, כך שגם אם תכננתם הכל לפרטי פרטים ועמדתם על כל הדקויות תמיד יהיה חשש שתחוו אירוע בסגנון "הקיץ של אביה". מעבר לזה כל מי שראה את הסרט "אהבה קולומביאנית" זוכר את הסצנה הזו, שנירו לוי שובר את הכוס במעמד החופה וזכוכית נכנסת לו לתוך הרגל ומשם, במקום לחגוג כמו שצריך בשמחה וריקודים, הוא מובל לבית החולים. בקיצור, שלא נדע מצרות, חמסה חמסה חמסה- שום בצל, ושלא יקרה כלום.



רגליים קרות-
למרבה המזל בחתונות כדת משה וישראל, אין מנהג כמו אצל הנוצרים למשל, של כניסה דרמטית של אקסית פסיכית של בן הזוג, שנכנסת בדרמטיות ומכריזה על אהבתה כלפיו ועל התנגדותה לברית הנישואין שעומדת להיכרת. עם זאת, אין כלה שלא חוששת מזה שבן הזוג יחליט לבטל בדקה ה- 90' את עסקת החבילה ויגרום לה לפתוח מחדש את חשבון ה'טינדר' שלה ולהתמודד עם המבוכה הגדולה מול המשפחה והאורחים.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה