"אין הרבה מחלקות שמייצרות שחקנים כמונו"



מחלקת הנוער של אליצור יבנה גדלה וגדלה בכל שנה. לאחר שבשנים האחרונות הצליחה לייצר עוד שחקנים לקבוצה הבוגרת, כאלה שהובילו אותה אל הליגה הלאומית, יושב ראש המחלקה מבקש רק דבר אחד: המשכיות

צחי בוטביקה כבר 20 שנה בכדורסל ביבנה, עבר את כל התהליך משחק, מאמן מחלקות הנוער, נשים, עוזר מאמן בליגת העל לנשים ועוד. כיום הוא המנהל המקצועי של מחלקת הנוער והנערות ביבנה ואת האמת? הוא נהנה מכל רגע. בראיון ליבניתון הוא מספר על המחלקה, על השאיפות להמשך וגם המאמנים מברכים את השחקנים לשנה החדשה.

אתה יכול לעשות השוואה בין המחלקה של לפני חמש שנים לעכשיו?

"המחלקה גדלה. לדוגמה, קיבלתי את בית הספר עם 150 ילדים והיום נושקים ל-500. בכל שכבת גיל יש שתי קבוצות, בקט סל יש שלוש קבוצות  במחלקת נערות 100 בנות, בבתי הספר לכדורסל  מחלקת נערות גדולה ומתרחבת".

מה הדבר שבו אתה הכי גאה שעשית במחלקה בתקופתך?

"זה ממש לא אני, זה הרבה מאוד אנשים בראשית ראש העיר אשר תומך ודוחף את הספורט ביבנה, מר אלי אלוש מנהל המתנ"ס אשר מקדם ועוזר להצלחה של המחלקה ומר שאול דוד ואבי אוחיון אשר עושים ימים כלילות לקדם את הספורט ביבנה. ולגבי הדברים שאני גאה בהם הם הגדלת כמות הילדים המשחקים הגדלת הכמות הקבוצות הצלחה של הקבוצות ברמה הארצית קידום השחקן הצעיר לרמות הגבוהות ולהישגים  רכישת מצלמות לאולמות, מכונת סלים לשיפור הקליעה מאמנים מנטליים במחלקה, תזונאי, פיזיותרפיסט, מגמת הכדורסל עושה צעדים גדולים להגעה ליעד ליגת בתי ספר התיכוניים, חדר כושר, אקדמיה לכדורסל, אימוני מצוינות, מאמנים מהשורה הראשונה והכי חשוב יצרנו בית לשחקן הצעיר לפיתוח לרמות הגבוהות שלמעשה יש את הכל אבל הכל בשביל להצליח. והדובדבן שזה הקבוצה הבוגרת שבה אתה רואה את הפירות, השחקנים הצעירים משתלבים ויש לא פחות משישה שחקנים בסגל הבוגרים. בכל קנה מידה זה מדהים".

עד כמה יש משמעות לאולם החדש ביבנה?

"האולם החדש נתן דחיפה. אין אחד שלא נכנס ומתפעל אולם מדהים גדול עם אוירה מדהימה. אנחנו רואים לא מעט תושבים שנכנסים פנימה לראות אימונים לטעום מהטעם של הכדורסל שלא נדבר על זה שאני עובר ליד האולם אני נשאל לא פעם אם יש משחק ומתי, שזה מדהים. אנשים רואים שייכות".

מה השאיפה הכי גדולה שלך לשנה הקרובה?

"השאיפה שנמשיך לעבוד קשה, לגדל את הדור הצעיר, להגשים, נמשיך לעלות למעלה לרמות הגבוהות".

למה שילד יבנאי יבחר בכדורסל על פני הכדורגל?

"מבחינתי כמובן כדורסל. אותי זה לא פייר לשאול אבל באמת מה שחשוב שילדים יעסקו בספורט כי בספורט יש את כל מה שיש בחיים".

אליצור תשחק העונה בליגה הלאומית. מה צריך לעשות בשביל שהקבוצה שוב לא תמצא את עצמה בליגה הארצית?

"המקום של אליצור יבנה בלאומית ומעלה. לא מדברים על זה, יש צוות מקצועי מעולה אשר מקדם את הבוגרים למקומות גבוהים. אני שואל הפוך, מה אליצור צריכה בשביל להגיע לליגת העל".

יש כמה מקורות גאווה באליצור, חבר׳ה שגדלו אצלך במחלקה. האם זה נותן תקווה גם לילדים שנמצאים היום במחלקה?

"כמובן. באליצור גדלו שחקנים מדהימים לדוגמה אלישי כדיר, עומרי כספי, אורי קוקייה, אלעד הופמן ועוד גדולים וטובים אין הרבה מחלקות אשר מצליחות לגדל שחקנים לרמה הגבוהה. יש שחקנים בבוגרים של יבנה אשר הם גאוה לשחקן הצעיר יוני דוד, יובל רחמלוביץ, אמיר בורסוק ויש עוד כמה שמות חמים במחלקת הנוער שלנו".

אתם מרוצים מהתמיכה שאתם מקבלים מהעירייה?

"בזכות העירייה אנחנו נמצאים איפה שאנחנו ראש העיר מקדם את הספורט ביבנה".

רגע מתוק שהיה השנה?

"כל יום כשאתה נכנס למגרש ואתה רואה שחקניות  כדורסל מתאמנים בתשוקה ובאהבה למה שהם עושות ולמאמנים אשר רואים את הכדורסל כמקצוע לשפר לגדל והצמיח עם הרבה סבלנות ואורך רוח".

מה נאחל לך לשנה החדשה?

"בריאות. להמשיך לעשות את מה שאנחנו אוהבים וזה כדורסל".

ברכות מאמנים לקבוצות מחלקת הנוער:

ליאב שדה: שתהיה שנה טובה ומלאת הצלחות. הברכה הכי טובה בשבילנו כקבוצה היא שתישארו אתם! משקיענים, רציניים, מחויבים, ומלאה אהבה ורצון לעזור אחד לשני. שנה טובה.

יוגב:

אני רוצה לאחל לכם ששנתכם הראשונה במסגרת התחרותית של האגודה תהיה שנה מוצלחת, שנה של התקדמות מקצועית אישית וקבוצתית. שתהנו מכל רגע על המגרש, באימונים ובמשחקים. שתהיה שנה טובה וחג שמח

גל:

מאחל לנו, שנה טובה שנה של בריאות, שנה של אהבה, שנה של הצלחה, שנה של יותר ניצחונות מהפסדים, שנה של למידה והכי חשוב הכל ביחד.

שלומי:

שתבוא עלינו שנה טובה מלאה בבריאות, הצלחות ,הגשמה עצמית ושמחת חיים.

דניאל:

לקבוצת הקט סל מאחל לכם שנה טובה ומוצלחת מלאת עשייה ושכל שאיפותינו יתממשו.

ענבר:

לקטסל בנות שנה טובה ומוצלחת בכדורסל, תמשיכו לעבוד קשה תגיעו לתוצאות. כל התחלה חדשה מביאה חוויות חדשות. מחכה לנו שנה מיוחדת ביחד. לנערות ב' מאחלת לנו שנה טובה ,שתהיו ביחד תמיד! תמיד תשאפו לגבוהה ביותר ואל תוותרו לעצמכן אף פעם. תמשיכו לעבוד קשה ולאט לאט יראו תוצאות.

טל ברזל:

לקבוצת הילדות, מאחלת לכן שנה של הצלחה ושגשוג. שנה של אתגרים והגשמת מטרות אישיות וקבוצתיות. וכמובן שנה מלאה בהנאה! לקבוצת הקט סל, מאחלת לכן שנה של התחלות חדשות ומלאות הצלחה. שנה של הנאה והישגים! 

איתן:

שיהיה לכולנו חג שמח ושנה טוב ומתוקה, שנה של השקעה מרובה באימונים והצלחה במשחקים. אוהב אתכם.

ערן:

לקבוצות נערות א וקבוצת ילדים מחוזית רצוני לברך אתכם בשנה טובה  מלאת אתגרים , עשייה  ותמשיכו לדבוק במה שאתם אוהבים. לשחקני קבוצת הילדים א׳ לאומית ברצוני לאחל לכם שנה טובה, שנה של התקדמות ועבודה קשה. שנה של ביחד, פרגון הדדי, והצלחה. שנה של קביעת מטרות והצבת יעדים חדשים. אני מאחוריכם לכל אורך הדרך.

ניר:

לשחקני קבוצת הקט סל א׳ ברצוני לאחל לכם שנה טובה. שנה של התקדמות ועבודה קשה. שנה של ביחד, פרגון הדדי, והצלחה! שנה של קביעת מטרות והצבת יעדים חדשים !  לשחקני קבוצת הקט סל ב׳ ברצוני לאחל לכם שנה טובה ! שנה של התקדמות ועבודה קשה. שנה של ביחד, פרגון הדדי, והצלחה !


 
$(function(){setImageBanner('1b55430f-025f-4e89-ac35-18a9d91c475e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c9b7a2df-6c3a-44b8-91af-1845be7d3cbc','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה