רוצה שניקח ממך את השיווק, ושנעזור לך להביא פניות לעסק?



גרסיאלה מסבירה לכם איך להביא יותר לקוחות שלכם לעסק ונותנת טיפים לפתח שיטה, כמעט מדעית וגם: מה סיפר הלקוח שהצליח לעשות את השינוי?

לקראת תחילת השנה החדשה הנה כאן הצעה חסרת תקדים לבעלי עסקים: אנחנו נעזור לך לעצב, למתג, להנדס ולבנות את מערכת שיווק ופרסום האינטרנטית שלך ש:

  • תביא תנועה של פונים רוכשים
  • תגדיל את ההכנסות בעסק

שיהיה ברור: אני לא מדברת על קורס, מוצר מידע או סמינר. אני כן מדברת על לעצב, לכתוב ולהפעיל מערכת שיווק ומכירות אינטרנטית, יחודית מותאמת 100% לעסק שלך.

מא' ועד ת': החל מדפי ההרשמה, דפי נחיתה, דפי מכירה, מיילים וקמפיינים בפייסבוק או גוגל, בניית אתר, סרטונים, ועוד. הכל מותאם 100% לצרכי העסק שלך.  אפילו תהליך מכירה למוצרים ושירותים יקרים.  זו הסיבה שכדאי לך לשקול את ההצעה הזו ברצינות.

בניגוד לקולגות שלי שנשענים כמעט אך ורק על שיווק מפה לאוזן או שיתופי פעולה (מעייפים!) אני מאמינה בעובדות , במה שהכי עובד ומכניס אצלי ואצל לקוחותיי: שיווק ופרסום פרסונלי, מותאם 100% לעסק שלך.

הלקוחות שלנו שייכים לתחומי הבריאות, המחשוב, הרזיה, עו"ד, רו"ח, לימודים, טיפול, אסתטיקה, השקעות, ביטוחים, נדל"ן, חנויות קמונעים ועוד ועוד.

עם הזמן פיתחתי שיטה -כמעט מדעית- בעלת חמישה שלבים ש...

1. בונה מועדון לקוחות בצורה מהירה יותר מאי פעם.

2. מגדילה את כמות הפניות אליך באופן מיידי

3. מעלה את יחס ההמרה ב-1,000% כשזה נעשה נכון  (יחס המרה זה היחס בין מתעניינים לקונים).

4. הופכת -באופן שיטתי- אנשים שלא קונים ללקוחות איכותיים שרוכשים

5. מגדילה באופן צפוי את תדירות הרכישות ואת היקף העסקאות

תכל'ס, מה זה אומר? שאתה יכול לקבל מכונת שיווק ומכירות שתעבוד עבורך כדי שתוכל להתפנות ולהתמקד בלקוחות שלך.

אני גאה בהצלחת לקוחותיי, לכן אני תמיד מעלה עדויות שלהם: זה מה שלקוחה שלי - רותם רומנו אמרה: "אני יכולה לומר בוודאות שהעבודה עם גרסיאלה והצוות של מרכז גרייס™ היא חלק מרכזי בעליה שלנו ממחזור מכירות חודשי של 80,000 שקלים בממוצע ל-200,000 בחצי השנה האחרונה".

זה מה שלקוח שלי - יפתח מיסק כתב בעמוד הפייסבוק שלי, אתמול: "כמה כיף וביטחון בעצמי ובחיים קיבלתי בעזרת הייעוץ הנפלא שלך. הגשמתי כמעט את כל החלומות שבוערים בי ואת אתגרטרון: חוג התיאטרון לנוער ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים. לכו על השינוי - הסיכוי גדול מהסיכון! הסיכון האמיתי הוא לנבול ולשמש דוגמא עלובה למשפחה. שינוי מביא חופש!"

אם מעניין גם אותך להכפיל ואפילו לשלש את תוצאות העסק שלך
אם רוצים לדעת עוד איך תקדמו את העסק על ידי שיווק בפייסבוק

צור איתנו קשר עוד היום.  צלצל כעת: 058-7858566 (משרד) – 050-6660746 (גרסיאלה)

גרסיאלה שפירו-גולדמן
מנכ"לית גרייס™-המרכז לעסקים, להצלחה עסקית שיווקית

"השמיים פתוחים למי שיש לו כנפיים"

שלך,
גרסיאלה שפירו-גולדמן
, מנטורית עסקית שיווקית לעסקים. אשת שיווק ומיתוג 35 שנה ● יועצת ומלווה בעלי עסקים בשלבי הקמה, פיתוח וזינוק עסקים ● מומחית באסטרטגיות ופתרונות שיווק ● פייסבוק ● גוגל ● הקמת אתרים ● דפי נחיתה ● מערכות דיוור ● חנויות E-Commerce ● [email protected]  ● www.Graciela.co.il

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה