תושב השכונה הירוקה בסך הכל רצה לאכול פיצה עם מספר חברים, אבל הוא לא שיער שככה תסתיים החוויה. הכל החל כאשר אותו תושב הזמין פיצה מדומינוס פיצה אשר במתחם רוגובין. כעבור 40 דקות של המתנה קיבלה המשפחה משלוח שונה ממה שהזמינו, ורק לאחר שיחה נוספת עם הסניף, התקבל המשלוח הנכון על ידי שליח נוסף שנשלח לבית הלקוח. עקב הפארסה, החליט אותו תושב כי בניגוד למצב הרגיל, הפעם אינו מוכן להעניק טיפ לשליח, בשל ההמתנה הרבה והיחס. השליח הכעוס סגר את הדלת.
אותו תושב חשב שפה נגמר הסיפור אך רעשים מבחוץ גרמו לו לפתוח שוב את הדלת ולא להאמין למראה עיניו. הוא ראה יריקה על דלת ביתו, יריקה שלטענתו נעשתה על ידי השליח. התושב הזועם צילם את המקרה המכוער והמגעיל (תרתי משמע) ואף התקשר בזעם לחברו, יוסי כהן יו"ר ועד השכונה והשניים הלכו לסניף שם זכו ליחס צונן ביותר ממנהלת הסניף שבתחילה כלל לא הייתה מעוניינת לדבר איתם והתפנתה רק לאחר התעקשו על כך, זה על פי טענתם. לאחר שהובהר לה מה הסיפור, נשלח לביתו של התושב, שליח של פיצה דומינוס שהתנצל ואמר סליחה, אך גם טען כי אינו ירק על הדלת.
"דומינוס פיצה מתייחסת לכל תלונת לקוח במלוא הרצינות וכך גם הפעם", נמסר בתגובה. "לאור האיחור בהזמנה הגיעו לבית הלקוח שני שליחים כדי לספק ההזמנה המקורית. הלקוח הגיע להתלונן בסניף וקיבל תגובה ראשונית  ממנהלת המשמרת ולאחריה ממנהלת הסניף. עם קבלת התלונה על היריקה בוצעה בדיקה על ידי המנהלת מול שני השליחים שהכחישו נמרצות את טענות הלקוח. יחד עם זאת מתוך רצון אמיתי להשיג את שביעות רצון הלקוח, ולהימנע מעימותים מיותרים הורתה מנהלת הסניף לשליחים להתנצל בפני הלקוח ואשתו על המקרה ופיצתה את הלקוח בארוחה מלאה במתנה בהזמנה הבאה".

 בתמונה: היריקה על דלת הבית