פיר ביוב דולף בכניסה למתחם הכרמל 6

                                                                                                                תושבים המתגוררים ברחוב הכרמל 2 ביבנה, מתלוננים זה למעלה מחודש על מפגע תברואתי קשה ממנו הם סובלים, ואולם אינם מקבלים מענה וטיפול פרקטי מאף אחד מגופי העירייה האמונים על איכות הסביבה, הפיקוח העירוני והנקיון.

מספרים אורה ויוסי בוסקילה, דיירי המקום: "כבר מספר שבועות שקיימת נזילה של ביוב עירוני בכניסה לבניין המגורים שלנו ושל השכנים המתגוררים בבניין - וכן בבניינים מס' 3 ו-4 ברחוב. מצבנו קשה, הריחות הקשים מציפים את הדירות בכל שעות היממה. מדובר בזרימה משתנה של הנוזלים מפתח בור הביוב, וכמובן שהמפגע מלווה גם בהופעת מזיקים – מקקים, עכברים, יתושים, זבובים - והמצב ממש בלתי-נסבל".

לא פניתם לעירייה, למוקד 106? לאגף לאיכות הסביבה?

setImageBanner('6b294916-f303-4242-a118-260ec38c6b3d','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'',510,80);

"ברור שפנינו, בעירייה הפנו אותנו לתאגיד המים 'מי יבנה'. שם שלחו אותנו בחזרה לעירייה. ומאז אף אחד לא חוזר אלינו ולא מעדכן אותנו באשר לטיפול. בינתיים האוכלוסייה שם, שהיא מבוגרת וקשת-יום, סובלת מאד".

פנינו לעיריית יבנה, ושם נענינו:

"להלן תגובת תאגיד 'מי יבנה' אשר התבקש להתייחס לפנייה:

"לאחר קבלת הפנייה הגיע למקום צוות הנדסה של התאגיד על-מנת לבצע בדיקה וגילוי מקור הבעיה. מהבדיקה עולה כי המפגע הינו בתשתיות הפרטיות של הבניין ולא בתשתית העירונית. בבניין מגורים משותף, התשתיות הפרטיות הן באחריות הדיירים, קרי, תשתיות המים בגינה, המקלט, החניה, חדר האשפה, חדר במדרגות, ברז כיבוי אש וכדומה. במקרה של מפגע בתשתית הפרטית, על הדיירים להזמין איש מקצוע על-מנת לטפל בבעיה. כמובן שצוות התאגיד יעניק סיוע מקצועי במידת הצורך עד לפתרון הבעיה".