.

ואם אתם כבר כאן, מתכונים באתר של גפן מדיקל כבר מחכים לכם! והם מלאים בטעמים נפלאים ובריאים בהתאם!  אל תשכחו להציץ בהם ולמצוא את המתכונים המועדפים והאהובים עליכם במיוחד.

5 טיפים לתזונה בריאה יותר

לאכול בריא זה תהליך. אנחנו כל כך רגילים לארוחות הפשוטות הרגילות ולארוחות ענקיות בחוץ, עד ששכחנו להקדיש גם מעט זמן לשמירה על הבריאות שלנו. עבור רבים התהליך גם נתפס כלא פשוט על גבול הבלתי אפשרי. אנחנו כאן כדי לשבור את הסטיגמה ולהוכיח שהשד לא כל כך נורא, ואפילו להפך.

  • קחו את הזמן – כשאוכלים לאט יותר, שבעים מהר יותר. בנוסף לכך, אכילה איטית יותר משפרת את תפקוד מערכת העיכול ומפחיתה גזים, עצירויות ונפיחות. הקדישו לארוחה את מלוא הזמן שאתם מסוגלים להקדיש לה, ולמדו את עצמכם כיצד ליהנות ממנה.
  • בלי מלח ובלי סוכר – רבים מאיתנו הורגלו לכך שתמיד חסר מלח באוכל. נסו להפחית כמויות בהדרגה ותנו לעצמכם להתרגל לטעמים החדשים. במהרה תגלו שמלח הוא לא מאסט בכל ארוחה! אותו הדבר נכון אגב לגבי סוכר. נסו להתרגל לשתות את הקפה שלכם ללא סוכר, וכמובן הפחיתו במאכלים עשירים בסוכר.
  • חפשו מתכונים חדשים – ישנם אתרים רבים שמציעים ארסנל של מתכונים נפלאים ובריאים. ככל שתעמיקו, תגלו עולם מלא בטעמים. מתכונים באתר של גפן מדיקל לדוגמא יוכיחו לכם שאפשר לבשל בריא וטעים באותה מידה.
  • נסו לא להיות רעבים – אל תתנו לרעב להתפתח למימדים גדולים מידי. תאכלו כשאתם רעבים, אבל לא יותר מידי כך שלא תתפוצצו. המטרה היא לאכול לשובע בלבד, ולשמור על התחושה הזו לכל אורך היום כדי להיות בשליטה על הכמות בכל ארוחה.
  • ירקות ירקות ירקות – על יתרונותיהם של הירקות דובר רבות. הם עשירים בסיבים תזונתיים וויטמינים מכל הסוגים, ותורמים לתחושת שובע, עירנות ורעננות במהלך היום.

אורח חיים רגוע יותר

כפי שודאי הבנתם, תזונה בריאה משמעותה אורח חיים רגוע. כשאנו אוכלים לאט ומתרכזים אך ורק בארוחה, אנחנו נעשים רגועים יותר ולא מרגישים לחוצים לסיים לאכול ולהמשיך במטלות היום. באותו הקשר, גם מה שאנו אוכלים משפיע על מצב הרוח שלנו. יש משהו מרענן ונפלא בירקות טריים ומזון עשיר בויטמינים. בואו גם אתם ללמוד איך עושים זאת, ולבשל לעצמכם ארוחות מאוזנות, בריאות וטעימות עם שלל מתכונים באתר של גפן מדיקל – ושיהיה לכם בתיאבון!