Pixabay

קידום באינטרנט הוא תחום עשיר ורב שמביא עמו לא מעט אפשרויות והזדמנויות עבור בעלי עסקים. קידום ברשת החיפוש של גוגל, קידום ברשת ה-GDN, קידום אורגני, קידום ברשתות החברתיות, קידום תוכן ממומן ועוד ועוד... כל אלו הם רק מקצת האפיקים הפרסומיים העומדים לרשותנו, ואנו כחסרי ניסיון או היכרות, בעיקר מורגשים מוצפים במידע ומותשים מן הבלבול שבהחלטה.

יש לכם זמן להמתין? השקיעו בקידום אורגני

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שלוקח זמן. זהו הפרט הראשון והחשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון בטרם בחירתכם ב-SEO. ומדוע?

כיוון שמדובר באפיק פרסומי שבו מקדם האתרים מבצע סדרה של פעולות מדי שבוע, כשמטרתן היא להוכיח את סמכותו של האתר ואת הרלוונטיות שלו עבור הגולשים. תהליך שכזה יכול לקחת בשלבים הראשונים בין 3 ל-4 חודשים ובביטויים מאתגרים אף להימשך כשנה שלמה.

מדוע האפיק הזה הוא המומלץ ביותר?

כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל, מופיעות מולנו שתי תוצאות: מודעות קצרות עם כותרת קטנה המודיעה כי הן ממומנות ו-10 תוצאות טבעיות.

סטטיסטיקות מראות כי מרבית הגולשים מפרשים את התוצאות הטבעיות כאתרים שעברו את מדד האיכות של גוגל ולכן הם אמינים ואיכותיים. גולשים שמגיעים לאתר מתוך חיפוש אורגני, לא רק שפוגשים את האתר מבלי ששילמנו מחיר עבור הקלקה, הם גם נכנסים אליו כשהם מפויסים יותר ומאמינים כי האתר שהם מצאו, הוא המקום שיפתור את בעייתם / יענה על הצורך שלהם.

האם תמיד כדאי לבחור בקידום אורגני?

הכל עניין צורך. קידום ממומן אמנם מביא אלינו גולשים שהם פחות משוכנעים במידת האמינות של האתר, אך מנגד הוא עדיין מביא לנו פניות באופן מידי וללא כל המתנה.

זוכרים שהתייחסנו לפרק הזמן הממושך שעלינו להמתין עד שנגיע לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש? אז בקידום ממומן עסקים יכולים להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש באופן מידי וללא כל המתנה.

לעסקים שאינם יכולים להרשות לעצמם להמתין ושמעוניינים בקבלת פניות מעכשיו לעכשיו, מומלץ לפנות קודם כל לאפיק הממומן. השקעתם, קיבלתם פניות וסגרתם עסקאות שהכניסו לכם רווחים נאים? עתה, אם מתאפשר, מומלץ להשקיע את הכסף גם באפיק האורגני שיביא אליכם גולשים שהרבה יותר נכונים לסגור עסקה.

עדכונים וקידום אורגני – למה חשוב להיזהר מהם ומה הן הדרכים הנכונות להתמודד איתם? קראו על כך במאמר הבא.