צילום pixabay

ישנם מגוון של שיטות לשיווק באינטרנט אשר מתחלקות לשתי קבוצות: קידום אתרים אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן הינה שיטת שיווק בה אנחנו משלמים למקורות התנועה כדוגמת גוגל לצורך הצגת האתר שלנו בראש רשימת תוצאות החיפוש או במקומות גבוהים. קידום אורגני הינה צורת שיווק בה אנחנו מקדמים את האתר שלנו בצורה "טבעית" במנועי החיפוש ומקורות תנועה אחרים ולא משלמים באופן ישיר לספקי התנועה. השיטה שנחשבת כיום (וגם אחת היחידות ששרדה את כל השינויים שגוגל עשו לאורך השנים) לטובה ביותר לצורך קידום אורגני הינה כתיבת מאמרים.

 כתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים

כתיבת מאמרים למטרות קידום מתבצעת בכמה צורות כאשר המטרה של כל המאמרים הנכתבים הינה להפנות לקוחות פוטנציאלים אל אתר האינטרנט  שלנו באופן ישיר או לעשות "מניפולציות" על מנועי החיפוש לצורך העלאת דירוג האתרים המקודמים כדי שיופיעו כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל בעיקר (גוגל אחראית כיום על למעלה מ95 אחוז מנפח החיפוש בישראל).

כתיבת מאמרים למטרת קידום האתר באמצעות בלוג פנימי

הקמת בלוג באתר ועדכונו באופן שותף במאמרים נחשבת לשיטה הכרחית לצורך קידום אורגני. כאשר אנחנו מקימים בלוג ומוסיפים אליו מאמרים באופן שותף קורים כמה דברים. הראשון הינו שהמערכת של גוגל שמה לב שהאתר שלנו מתעדכן באופן שותף ומסמנת אותו כאקטואלי יותר. הדבר השני הינו שכאשר אנחנו כותבים מאמרים רבים המכילים שלל של ביטויים אותם לקוחות מחפשים בגוגל אנחנו מגבירים את ההתפרסות שלנו על פני רחבי האינטרנט ומגדילים את הסיכויים שכאשר לקוח יחפש ביטוי ספציפי הוא יוכל למצוא אותנו.

מעוניין לשמוע פרטים על פרסום בגוגל? לחץ כאן >>

בניית קישורים המפנים לאתר

פעולת בניית הקישורים המפנים לאתר הינה שיטה הכרחית גם היא למטרות קידום האתרים. בשיטה זו נפיץ קישורים המפנים אל דפים שונים באתר שלנו אצל אתרים רבים אחרים, חשוב שאתרים אלו יחשבו כאיכותיים בפניה של גוגל אחרת יכול להיווצר נזק. שיטת בניית הקישורים האיכותית ביותר מכילה בתוכה גם היא כתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים אך בשונה מהשיטה בה אנחנו מקימים בלוג פנימי, בשיטה זו הקישורים שלנו נמצאים בתוך אתרים חיצוניים הנחשבים לאיכותיים והם מספקים אפשרות לפרסום מאמרים. מכיוון שבשיטה זו אנחנו אחראים על כתיבת המאמר (וזהו פרט חשוב), אנחנו שולטים באיכות ונושא המאמר. זה חשוב מפני שהמערכת של גוגל בודקת שהנושא באתר בו מושתל הקישור תואם לאתר אליו מפנה הקישור, כאשר יש חוסר התאמה זה יכול להזיק וכאשר יש התאמה והקישור מגיע מאתר חזק ואיכותי, דירוגנו יעלה.