כרטיס הביקור: הפנים של העסק

ללא עיצוב כרטיסי ביקור מתאימים לעסק שימשכו את העין, יהיה קשה מאוד לעסק ליצור את הרושם כפי שהוא רוצה שייתפס בעיני הלקוחות שלו. העידן בו אנו חיים אמנם הופך להיות דיגיטלי יותר ויותר משבוע לשבוע עם המצאות חדשות, שגם הן עוזרות מאוד להתפתחות העסק ולמיתוג שלו. עם זאת,  כאשר לקוח יגיע אליכם לפגישה, כרטיס הביקור יכול להיות מה שיעשה את ההבדל. לעתים לאנשים נמאס להיכנס לפייסבוק או לגוגל ולחפש מידע על העסק, וכשהמידע נמצא במרוכז ובמסודר בתיק, הרי שהבעיה הזו נפתרה. כמו כן, יש להבין – צריך להשקיע בכרטיס הביקור כי כרטיס ביקור ירוד באיכותו ישיג תוצאה הפוכה.

כרטיסי ביקור מעוצבים

היכן ניתן לעצב כרטיס ביקור?

כרטיסי ביקור מעוצבים ניתן להדפיס בבתי דפוס אך חשוב לזכור שלא תמיד יינתן לכם שירות עיצוב גרפי. עיצוב גרפי הוא השלב החשוב ביותר כאשר מבצעים הדפסת כרטיסי ביקור, כי כרטיס ביקור איכותי עם ציפוי הולם ובצבעים בולטים אפשר לקבל על ידי כל מדפסת ממוצעת כיום. העיצוב עצמו צריך להיות איכותי כאשר האיכויות שלו נמדדות גם באיכות ההדפסה המדויקת עד הפרטים הקטנים ביותר, ללא מריחות דיו או פונטים שאינם ברורים, וגם בחירת הצבעים שישלטו בכרטיס. כמו כן, צריך לבחור את המלל שיופיע עליו כך שלא יהיה עמוס מידי ולא יהיה מועט מידי.

כל עסק והסגנון הייחודי שלו

הדפסת כרטיסי ביקור מעוצבים ולשם השוואה גם הדפסת פליירים צריכה להיות מתאימה באופן אישי לעסק. אי אפשר לבחור סתם תבנית קבועה של כרטיס ביקור ועליה להתאים את המידע שרלוונטי לעסק כמו השם שלו, הלוגו או הטלפון. זו תהיה טעות נוראית והיא יכולה להיות גדולה הרבה יותר אם לא תתבצע התאמה גם לסוג העסק. למשל, כרטיס ביקור של משרד עורכי דין או משרד רואי חשבון צריך להיות רשמי יותר וליצור אווירה יותר רצינית. כרטיס ביקור של פאב או של מסעדה צריך להיות יותר מרענן, אולי אפילו צעיר, הכל בהתאם לקהל היעד שאמור לקבל את הכרטיס הזה ולהגיע לצרוך את שירותי או מוצרי העסק.

 כרטיסי ביקור

שהמידע יעבור בצורה ברורה

במסגרת עיצוב כרטיסי ביקור יש להתייחס למידע שה כרטיס צריך להעביר. אם כרטיס הביקור יהיה מעוצב מאוד וימשוך את העין אך בסופו של דבר לא יעביר את המידע בצורה קליטה ומהירה, הוא לא ישיג את המטרה. מה צריך לעשות כדי לתכנן אותו היטב? יש צורך תחילה להבין מה המידע שצריך לעבור בו: שם העסק, הכתובת, דרכי יצירת קשר וכמובן סלוגן שאמור להיטמע בראשו של הלקוח שהוא הבחירה החשובה ביותר מבחינה שיווקית. כמו כן, יש צורך לארגן את התוכן בפונט קריא וברור, בגודל המתאים וכמובן במיקום המתאים בכרטיס.

הוצאה קטנה עם חשיבות גדולה

בסופו של דבר ההוצאה הכספית על כרטיסי ביקור מעוצבים קטנה מאוד, ואי אפשר לייחס לה חשיבות רבה לצד כל הוצאות העסק. אפילו עסק קטן במיוחד יכול להזמין כרטיסי ביקור מעוצבים שיעלו לו כמה מאות שקלים בלבד לכמות עצומה של כרטיסים. כרטיס ביקור אחד יכול לעלות פחות משקל בודד, כאשר המחיר יעלה בהתאם לאיכות הכרטיס ולצבעים שיש עליו. בגלל שמדובר בהוצאה כה נמוכה, לא כדאי לחסוך על העיצוב של הכרטיס, שזהו הדבר החשוב באמת.

נכתב באדיבות: ארמון רמה - בית דפוס דיגיטלי בתל אביב