סיכום בחירות 2018

$(function(){setImageBanner('4570ef72-c230-410c-80b8-f719980b7484','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

בחירות 2018: גוב ארי מחץ את יריביו ויכהן כראש העירייה עד גיל 87 ובקדנציה החמישית ברצף. שטרית התאכזב, גבאי הפתיע עם כמות הקולות למועצה ואלי מזוז חגג את הכפלת כוחו. ריכזנו עבורכם את כל התגובות של המתמודדים

.

אחוז הצבעה חסר תקדים שעמד על 66% וסך של 22,392 מתושבי יבנה מימשו את זכותם הדמוקרטית וקבעו בצורה ברורה וחד משמעית כי הם רוצים לראות את גוב ארי בכסא ראש העירייה ל-5 השנים הקרובות, לאחר שגרף 58% מהקולות וניצח באופן מוחלט, דבר שאפילו הפתיע אותו עצמו, לאחר שבסקרים שערך, קיבל תמיכה מועטה יותר.

גם במועצת העיר היו תוצאות מפתיעות, לאחר שרועי גבאי קיבל את מספר הקולות הגדול ביותר, אך לא הספיק למנדט השלישי. אלי מזוז ורשימת היבנאים קיבלו גם הם שני מקומות במועצה, בדיוק כמו ש"ס ורשימתו של מאיר שטרית, מה שאומר שרונית ארנפרוינד נשארה בחוץ, כמו גם חבר מועצה ותיק אחר, מאיר בן הרוש שלא עבר את אחוז החסימה. את המקומות האחרונים במועצה תפסו מאיר דהן מהליכוד ושחר סימנה, כאשר שתי הרשימות החרדיות 'גד' ו'חי', לא עברו את אחוז החסימה ונותרו גם הן בחוץ.

בימים הקרובים יחלו הרשימות במו"מ קואליציוני על מנת לשבת בהנהלת העיר. שתי השותפות הטבעיות של גוב ארי הן ש"ס והליכוד, מה שיביא אותו לקואליציה של 8 חברים המהווה רוב בקרב 15 חברי המועצה וזה יהיה הבסיס.

.

גם רועי גבאי ואלי מזוז יקבלו הזמנה להצטרף לקואליציה, כאשר כל אחד מהם עם 2 מנדטים ודאי יגיע עם דרישות על פי עקרונותיו ועל פי המצע שעל פיו קיבל את בחירת התושבים, והצטרפותם תלויה בקבלת דרישות אלו. לגבי מאיר שטרית, קלושים הסיכויים שיקבל הצעה להצטרף לקואליציה וכך גם שחר סימנה, שלא מיעט להעביר ביקורת על גוב ארי במערכת הבחירות וגם לפניה.

 צילום: דוד מטודי

עם קבלת התוצאות הסופיות ראש העיר צבי גוב-ארי אמר: "מערכת הבחירות שעברה העיר יבנה הוכיחה לכולנו את העובדה הברורה כי תושביה אוהבים את עירם. עובדה זו, אשר לא היתה ברורה לכולם, קיבלה את ביטויה באופן חד וברור והבהירה כי טובת העיר ניצבת מעל לכל שיקול ואינטרס. הייתה זו מערכת בחירות אשר הציבה בפני הבוחר את הצורך להכריע - הובלת העיר קדימה, או חלילה חזרה לאחור. תושבי יבנה קבעו כי העיר תמשיך לצמוח, להתחדש, לשגשג ולהיות קהילה מעולה בשפלה. התרגשתי לראות את הנחישות, את האהבה ואת התמיכה הגדולה בדרכנו. אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם על התמיכה והאמון, למאות הפעילים והמתנדבים שלנו שלקחו חלק במסע והיו שותפים להצלחה. כבר הבוקר נמשיך בעשייה ובתנופה בה נמצאת עירנו הנהדרת. אמשיך לפעול למען התושבים באותה תחושת שליחות כפי שעשיתי עד כה ונמשיך להיות קהילה חמה אשר ליבה פועם בגאווה".

 

 

 .

"אני כאן כדי להישאר"

תושבות ותושבי יבנה היקרים
התקשרתי וברכתי את צבי גוב ארי על ניצחונו בבחירות ואיחלתי לו הצלחה. אני מקבל את הכרעת הבוחר בענווה ומאחל בכל לבי לכולנו שיבנה תצא לדרך חדשה.

זהו רגע לא קל עבורי ועבור תומכיי הרבים, אך אני מאמין גדול בדמוקרטיה ובכוחו וזכותו של הציבור להכריע ולבחור את נבחריו. אני מבקש להודות מקרב לב לאלפי התומכות והתומכים בעיר על שנתתם בי את אמונכם.

תודה גדולה למאות הפעילות והפעילים שבמשך חודשים ארוכים נרתמו למשימה, האמינו, השקיעו מזמנם ועבדו לילות כימים כדי לסייע לי להיבחר ועמדו לצידי ולצד משפחתי במהלך מסע הבחירות.

תודה לחברי רשימתי על האמון ושותפות הדרך. תודה מיוחדת לאשתי רותי, לילדיי נעמה ודוד על אהבה ללא גבול. תודה לכולכם מקרב לב.

שלכם באהבה והערכה גדולה, מאיר

 צילום: דוד מטודי

"המסע שלנו רק מתחיל"

 

תושבים יקרים, אני מודה לכם! מאוד קשה לסכם תקופה שכזו, אך יש כאן תמונה פוליטית חדשה. מבחינתי מלבד הקמפיין היצרי בין שני מועמדים ותיקים, התמונה מראה שבכל זאת יכול להתחיל עידן חדש ביבנה. בשורה חדשה.

 

בשלושה חודשים, בתקציב מינימלי, עשינו כאן קמפיין מדהים. סחפנו אחרינו עיר שלמה ולראייה כמות הקולות המרשימה שקיבלנו. כמות הקולות שקיבלנו היא הגבוהה ביותר שקיבלה סיעה כלשהי במהלך השנים האחרונות, מלבד סיעתו של ראש העיר. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסיעה חדשה, שזה עתה קמה. שמחתי לראות לאורך הדרך שאנשים מעריכים קמפיין נקי, רוצים מחשבה חדשה ומאמינים ביכולותינו, תודה לכם שנתתם בי אמון!

 
צבי גוב ארי ניצח וגרף 58% מהקולות ועל כך בירכתי אותו עם קבלת התוצאות. שאפו גדול.

 

אני רוצה להודות לכל מארחי חוגי הבית ולכל האנשים שהגיעו לחוגי הבית וגיבשו עמדה לקראת הבחירות. חשוב לי להודות לחברי הסיעה שנרתמו ערב ערב ומאמינים שניתן לעשות כאן טוב יותר וכמובן ללינה שרון האצילית, המיוחדת, שותפתי מזה חמש שנים במועצת העיר. אני רוצה להודות לצוות המדהים שלי! לראשת המטה, רחל שווילי שהייתה הכח המניע, לורדית ורביב שלו שניהלו בצורה מופתית את יום הבחירות, לאודי דבורה, חברי ושותפי לדרך. אני רוצה להודות לצוותי החשיבה, התוכן, הדיגיטל, הקיראייטיב, הצילום לדוד ארז הקמפיינר שלי, להגר חיימוב המעצבת הגרפית המופלאה, למיכה גליציאנו שהגה את הקו העיצובי של קו הרקיע שהתנוסס בכל שלט שלנו. תודה למשפחתי היקרה המורחבת והגרעינית שנרתמו למשימה. אחרונה חביבה, לאשתי טל, שעל אף תקופת הריון ולידה, ועל אף תקופת אי ודאות תמכה בי לאורך כל הדרך.

 

עכשיו, זמן לנוח מעט, להתאושש, לצבור כוחות ולנסות ליישם עבורכם, עבור כולנו את כל מה שדיברנו בשלושה חודשים האחרונים.

אני והצוות שלי נמשיך בעשייה עבורכם. אנחנו לא נכבה את האור לאחר סיום הקמפיין. ביום שלאחר הבחירות הצטרפו לסיעת יבנה במרכז אנשים נוספים, מגוונים. כמו שאמרנו- המסע רק מתחיל.

כאן עבורכם. 


שלכם, רועי

 צילום: דוד מטודי

"גם הטובים לא תמיד מנצחים"

תושבי יבנה היקרים. אני רוצה להביע את הערכה שלי אליכם, על כל שנות העשייה שנהניתי לשרת אתכם נאמנה במועצת העיר. אני מברך את ראש העיר צבי גוב ארי, על הנצחון הסוחף ועל העשייה שהתושבים מעריכים. לחברי במועצת הנבחרים, ברכות והצלחה גם לחברים החדשים תפקידכם היום לשרת את תושבי העיר יבנה נאמנה, תושבי יבנה היקרים, התרגשתי לקבל טלפונים והודעות על כך שלא נכנסתי למועצת העיר. אני יודע שרבים מכם לא האמינו אבל הדמוקרטיה ניצחה.

גם הטובים לא תמיד מצליחים.

אני חוזר לשרות הצבאי למען המדינה בארצנו הקטנה, וחוזר לממלכה שלי על מערך ההובלה הכבדה ולעובדים היקרים.

לרעייתי תמר הילדים והנכדים שתמכו בי לאורך הדרך שלוחה לכם אהבתי. לכל חברי לסיעה התומכים והפעילים ליבי אתכם ואני מאושר להמשיך לשרת אתכם,

שבת שלום, מאיר.

 .

"אני מגיע מתוך תחושת שליחות כנה"


תודה רבה 
בתקציב מינורי, אבל עם רוח נחושה הצלחנו להכניס מנדט למועצת העיר. ואני מודה לבוחרים ריגשתם אותי
אני מלא הערכה והודיה שנתתם בי שוב אמון ובחרתם בי בפעם השלישית להיות חבר מועצת העיר ! אני מגיע מתוך תחושת שליחות כנה ומונע מתחושת רצון להמשיך לפעול ולעשות טוב יותר בעיר המדהימה שלנו וכל זאת בהתנדבות מלאה
באותה נשימה אני רוצה להודות מקרב לב לכל הפעילים המדהימים שהלב שלהם היה במקום הנכון ונתן לי רוח גבית אדירה בקמפין הבחירות המסעיר מורכב ובו זמנית שמח, שהיה כאן השנה.
אני מודה לכם על ימים ולילות ושנתתם אמון מוחלט בעשייה שלי למען העיר. אני אמשיך לפעול ומבטיח לא לאכזב.

בהמון הערכה
כאן בשבילכם לעוד חמש שנים ( אל תהססו לפנות אליי
שחר סימנה

 .

"מילים לא יכלו להביע את הערכתנו ואהבתנו אליכם. הלב שלנו שלכם"

 

יבנאים יקרים עברנו תקופה מדהימה של בחירות קיבלנו מכם אהבה מכל עבר וותיקים, חדשים, צעירים, מבוגרים, דתיים חילונים ומסורתיים – יבנאים!

כולנו התאחדנו יחד להביא בשורה למועצת העיר להשמיע קול ברור שמייצג אתכם. תודה על האהבה, תודה על האמון, תודה על התמיכה ותודה על הדרך שעשינו ב 10 השנים האחרונות ועל זו שנמשיך לעשות גם ב-5 השנים הבאות. עבדנו ונמשיך לעבוד יחד מכל הלב עבורכם, עבור הילדים ועבור העיר הנפלאה שלנו. נתתם יותר ממה שאפשר היה לתת זכינו להכיר כל אחד ואחת מכם,  אתם אנשים מדהימים, זכינו להיות מוקפים בחבורה כל כך מוארת. תודה על הכל!

מילים לא יכלו להביע את הערכתנו ואהבתנו אליכם. הלב שלנו שלכם!

נכונה לנו דרך ארוכה ומלאה עשיה לחמש השנים הבאות עלינו לטובה, נפעל יחד מתוך המועצה ומחוצה לה כדי לדאוג לחינוך, לאיכות החיים, לתרבות לרווחה ויחד נאיר כל פינה בעיר. נבחרנו לשרת ולפעול יחד אתכם וכך נעשה.

לגבי התוצאות, אנחנו עם שני מנדטים, הגענו להישג מדהים והכפלנו את כמות היבנאים שהצטרפו אלינו, אין כמוכם!

עשינו עשיה רבה במשך העשור האחרון במועצת העיר ומחוצה לה ואת המנגינה הזו אי אפשר להפסיק!

תודה, אוהבים אלי מזוז ודורון מלכה חברי מועצת העיר, רעות בנימין, עדי מימון-אנגלסמן, רחלי חמרי, לימור אמסילי, רויטל אלעד אדליסט, יוסי אזולאי, שגית אזארי ויזל, שמואל חכם, אליהו בסטקאר, מיטל נג'אתי – שמחי, אושרת מימרן, אביה הלוי שרים, אורלי בן שלמה, נדב קפש, אוריאל דשא, צחי בוזגלו, ליאור כהן וכל צוות "יבנאים".

"נמשיך בכל הכח לסייע לכל אדם"

אני רוצה לפתוח באיחולי ברכה לראש העיר היקר מר צבי גוב ארי על בחירתו לראשות העיר לקדנציה נוספת, אני רוצה להודות בראש ובראשונה לבורא עולם על כל הסיעתא דשמייא...

אני רוצה להודות מקרב לב לכל התומכים הפעילים והמתנדבים אשר עזרו לנו בתקופה שלפני הבחירות ביום הבחירות ויהיו איתנו לאורך כל הדרך גם אחרי הבחירות. אני רוצה להודות לכל הבוחרים שלנו אשר נתנו לנו את קולם בקלפי.

אני מבטיח לכולם שאנחנו נמשיך בכל הכח לעזור ולסייע לכל אדם ובכל בעיה שרק אפשר כפי שעשינו עד היום. תודה לכל החברים לסיעה ליהודה דנינו יניב עמרני יניב גונן שלמה בן דוד ואושרי כהן על כל העזרה הסיוע וכל מה שעשיתם בהצלחה גדולה...

ואחרונה חביבה זה משפחתי שעברה את תקופת הבחירות ביד רמה, לאשתי איריס המקסימה שעמדה לצידי בכל הדרך הקשה שעברנו.

תודה לכולכם מכל הלב, שלכם רפאל פאלי כהן

 


 
$(function(){setImageBanner('9e37bf16-62f4-42a7-bedb-7cc136ef42b8','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('2954e9f5-dc05-4cdb-8adb-e2b7767ab5a5','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה