הנסיך כבר לא קטן

$(function(){setImageBanner('7f85d9bc-d952-4268-b503-02897d556562','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

24 שנים אחרי שהקימה ממרתף ביתה ביבנה חברה לייבוא צעצועים ומוצרי תינוקות בשם "הנסיך הקטן", עומדת חני טרנר בפני מעבר לבניין חדש בן 4 קומות, ויאכלס למעלה מ-30 עובדי החברה. בראיון מיוחד מספרת על הדרך שעברה, על הבחירה ביבנה, על חשיבות התרומה לקהילה וגם מגלה מהו סוד ההצלחה שלה

באמצע החיים, כשהיא נשואה, אמא לשני קטנטנים ומשרתת כקצינת תובלות בחיל האוויר, החליטה חני טרנר שזה לא בשבילה ועזבה את הצבא. חייה באותה תקופה התמקדו בשני ילדיה והיא זיהתה שקיים מחסור במוצרי תינוקות, שיסייעו להורים לגדל את ילדיהם בצורה נוחה וקלה יותר. אז היא הרימה את הכפפה, כיתתה רגליים והחלה להביא ארצה בבלעדיות מוצרים מארצות הברית. כך נולד עוד בייבי למשפחת טרנר שזכה לשם 'הנסיך הקטן'.

24 שנים עברו מאז והיום חברת הנסיך הקטן היא מהיבואניות המובילות בארץ למוצרי תינוקות וצעצועים מהמותגים המובילים בעולם. "בתחום מוצרי התינוקות אנחנו מספר 2 בארץ ובצעצועים בין 1 ל-2 כי זה תלוי במותגים הספציפיים" אומרת טרנר. היא נשואה לטייס, אותו הכירה במהלך שירותה הצבאי, והשניים הורים לארבעה ילדים. "הבת הבכורה שלי בת 30 והיא שחקנית וגרה בתל אביב. האמצעי בן 25 טייס וגם הוא עזב אותנו לאחרונה לטובת העיר הגדולה, אחריו יש לנו חייל בן 19 והקטן בן 16.5 תלמיד תיכון" היא מספרת.

הנסיך הקטן נולד במרתף הבית שלהם ביבנה, לאחר מכן שכרה טרנר בית שיועד לפעילות החברה ומאז, ככל שהתפתחה וגדלה, עברה החברה עוד תחנות בדרך. כיום מונה החברה כ-30 עובדים, בהם מנהלי חשבונות, סוכני שטח, עובדי שיווק ופיתוח עסקי, לוגיסטיקה ועוד. "יש לנו עובדים מצוינים, חלקם וותיקים מאוד, שהולכים איתנו לאורך כל הדרך. עובדים מסורים שנותנים מעצמם ומקבלים בחזרה" אומרת טרנר. הם גם המשווקים הבלעדיים לרשות הפלשתינאית ועובדים עם מפיץ מרמאללה. "שיתוף הפעולה הזה נמשך כבר 10 שנים והם ממש בסדר. המפיץ עושה עבודה נהדרת, מתאמץ ודחוף, איש משכמו ומעלה. אנחנו עושים כאן הדרכות לאנשי המכירות שלהם. מדברים עבודה ולא פוליטיקה וזוכים למחמאות, תשבחות והערכה משני הצדדים".

בימים אלה ממש הם מתכוננים למעבר נוסף, מקום גדול ומרווח המשתרע על פני 4 קומות. "היה לי חשוב להקים את החברה ביבנה כי עבדתי מסביב לשעון וכאמא לארבעה ילדים הייתי חייבת להיות זמינה וקרובה. בנוסף אני מאוד אוהבת את יבנה, את הפרטיות והשקט. מי שמכיר את יבנה לאורך השנים יודע שיבנה היום היא לא יבנה של לפני 10 שנים. ראש העיר עושה עבודה טובה, תורם, בונה ומפתח והחינוך מצוין. יש עוד הרבה דברים לעשות, אבל יש כאן איכות חיים".

סוד ההצלחה של החברה על פי טרנר הוא העובדה שהם לא מתפשרים על איכות ועובדים עם מוצרים איכותיים, שהוכיחו את עצמם לאורך שנים. לאחרונה השיקו בסופר פארם סדרה חדשה של בקבוקים לתינוקת קטנים, שסובלים מכאבי בטן. "זה בקבוק מורכב עם צינורית מיוחדת והוא מציל תינוקת שסובלים מכאבי בטן שהם קצת קשים יותר. יש תינוקות שלא אוכלים נכון ובולעים הרבה אוויר תוך כדי ההאכלה, וזה מה שעושה את כאבי הבטן. הצינורית המיוחדת נועדה למנוע את בליעת האוויר ולהקל עליהם" מסבירה טרנר.

יח"צ

הם גם היבואנים הבלעדיים של 'טומי טיפי' ועובדים איתם כבר 21 שנה. "זה מותג שנחשב יחסית יקר כי הוא באמת איכותי" מסביר עידן איזנברג, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברה, "מי שהמציא את הפטמה של הבקבוקים הוא יהודי מלוס אנג'לס וזו הפטמה היחידה שמדמה את פטמת האם ולכן מסייעת לאימהות מניקות, שנותנות מידי פעם גם בקבוק עם חלב שאוב. תינוק שמורגל להנקה לא יסכים לאכול משום בקבוק אחר. זה היתרון של הבקבוקים הללו וסוד ההצלחה שלהם".

והם גם הרבה יותר יקרים, לא?

איזנברג: "היום כבר לא, וניתן למצוא מבצעים בכל החניות והרשתות. צריך להבין דבר בסיסי, שמדובר למעשה בבריאות ובבטיחות של התינוקות. יש היום תופעה רחבה של קניית מוצרים מהאינטרנט. אפילו בעלי חניות קונים באתרים ושמים על המדף מוצרים ללא הוראות ובלי תו תקן. ואז אנחנו נתקלים לא פעם בדיווחים על פטמות קרועות או מוצצים שמתפרקים בפה של התינוק ומהווים סכנת חנק. אף אחד לא בדק את המוצרים הללו, לא יודע איך הם הוחזקו ונשמרו ובהרבה מהמקרים הם כבר לא ראויים לשימוש ומהווים סכנה של ממש. אצלנו הכל עובד בצורה מסודרת, עובר בדיקות קפדניות ומקבל  תו תקן ישראלי. בנוסף יש כתובת למוצרים האלה ובכל בעיה הלקוחות יודעים שיש להם למי לפנות והם יקבלו מענה מידי".

 יח"צ

טרנר גם היא מדברת על השירות ללקוח, שמהווה עבורה את הבסיס לחברה. "הסוכנים שלנו עושים הזמנות באמצעות הטאבלט וכבר יום למחרת ההזמנה מגיעה לחנויות בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. בנוסף למרות שאנחנו לא מוכרים באופן ישיר לצרכן הסופי, אנחנו אלה שנותנים לו מענה בכל בעיה או תקלה. הם יודעים מי היבואן ופונים אלינו לרוב ולא לחנות ממנה נקנה המוצר. כל לקוח שמתלונן מקבל מענה. הרבה פעמים אנחנו נתקלים גם בלקוחות שלא תמיד מדייקים, שמשתמשים לא נכון במוצר ובניגוד להוראות ואז באים בתלונות. גם במקרים כאלה חשוב לנו שהלקוח יצא מרוצה ועם חיוך על הפנים. אנחנו תמיד עם הפנים ללקוח ורצון עז שיקבל את השירות הטוב ביותר שאפשר, ככה שומרים על לקוחות שנשארים נאמנים.

בתחום הצעצועים הוא מעט מורכב יותר, ברוב הפעמים הם צריכים לזהות את הפוטנציאל של המוצר עוד לפני שהוא קיים או לפני שסדרת הטלוויזיה הגיעה לארץ. "אנחנו עובדים מול עשרות ספקים מכל העולם עם מגוון גדול מאוד של מוצרים" מסבירה טרנר "הם מציגים לנו את המוצרים  ואתה לוקח צ'אנס, לפעמים אין אפילו מוצרים ומחירים וזה הימור. יש לנו כבר מוניטין בעולם ואנחנו מקבלים פניות של ספקים, שמעדיפים לעבוד איתנו בבלעדיות. בדרך כלל מדובר בשותפות ארוכה, שמחזיקה מעמד שנים רבות".

מה זה אומר לקחת צ'אנס?

"מהמרים על מה שחושבים שיהיה להיט בארץ והלקוח יאהב. לפעמים ההימור לא מצליח והמוצר לא מתרומם. יש למשל לגו מיוחד מארצות הברית עם מנועים חשמליים והוא להיט היסטרי שם, בארץ הוא משום מה לא תפס והלקוח לא קונה. המטרה שלנו שלכל מותג תהיה המשכיות ואנחנו משקיעים הרבה כדי שזה יהיה כך".

שזה אומר גם יח"צ ופרסום?

"בוודאי. הכל מתנהל תחת המטריה שלנו עובדים על אסטרטגיות ובודקים איפה לפרסם, מתי וכמה. מקדמים הרבה מאוד שיתופי פעולה עם רשתות גדולות וחנויות פרטיות. היום זה כבר יותר פשוט כי בנינו מוניטין והלקוחות יודעים שאפשר לסמוך עלינו ושלא נביא מוצרים שאינם איכותיים. אנחנו לא מתפשרים".

מעבר לעבודה השוטפת חשובה לטרנר גם התרומה לקהילה והיא מובילה מגוון פרויקטים, בשיתוף עם עובדי החברה. "אנחנו פעילים חברתית, נותנים מלגות ותורמים מוצרים וצעצועים. נתתי, למשל, מלגות לבנות מגמת המחול בבית הספר 'האלון' ויש לנו הרבה שיתופי פעולה עם העירייה. אנחנו תורמים צעצועים למתנ"סים וגני ילדים ולמשפחות מעוטות יכולת. בשבוע שעבר תרמנו שני משטחים ענקיים למחלקת אונקולוגיה ילדים בהדסה עין כרם. אנחנו  תורמים גם ל'בית המתנות של יאיר', שזה גוף התנדבותי ששולח מתנות לילדי המחלקות האונקולוגיות בכל רחבי הארץ ועורך אצלו ימי הולדת לילדים הללו. לצערי אין לי יותר מידי פנאי לזה, אבל יש המון מה לשפר במדינה הזאת ואם הייתי בפוזיציה אחרת הייתי רצה עם זה קדימה. יחד עם זאת אני מאוד משתדלת להיות מעורבת חברתית ועושה את זה באהבה רבה".

 


 
$(function(){setImageBanner('07e91a2c-134c-4348-8a15-0099b6333e4e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('0c25c53d-c4cb-4552-9f26-e661e62fd7d1','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה