הקשר בין טו' בשבט לבריאות



הטור של מירי וזאני

.

ודאי תשאלו מה הקשר? טו' בשבט הוא החג בו אנו מברכים את פרי האדמה. מברכים ומודים להשם על האילנות הטובים והאדמה, שמעניקה לנו את כל מה שהגוף שלנו זקוק לו.

היום אכיר לכם 10 מזונות צמחיים, שיעשו פלאים לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.

  1. רימון: אחד משבעת המינים, שקיבל את הכתר מהבורא ולא סתם. הרימון מכיל כמות גבוהה של נוגדי דלקת, מאט הזדקנות, שומר על כלי הדם ונלחם בסרטן. יעיל מאוד לחיזוק מערכות הגוף בכלל ומערכת החיסון בפרט.
  2. ירקות ירוקים: סלרי, ברוקולי, תרד, חסה, קייל ועוד מכילים בתוכם כלורופיל בשפע, הכלורופיל גם מחזק את הברזל בדם וגם מנקה רעלים מהכבד.
  3. תפוח עץ: תאכלו ביום תפוח, ותנו לרופא שלכם לנוח. התפוח עשיר בוויטמין סי ובסיבים תזונתיים. חשוב לזכור שוויטמינים נהרסים בחימום, לכן הקפידו לאכול את התפוח טרי או בשייק הבוקר.
  4. פלפל אדום: מקור לוויטמין סי ולחיזוק הפריטין בדם. בפלפל האדום יש פי כמה ויטמין סי מתפוז. אכלו ותביאו לילדים עם כל ארוחה.
  5. שום: אנטיבקטריאלי ואנטיפטרייתי חזק ביותר- השום נחשב לאנטיביוטיקה חזקה ביותר שקיבלנו במתנה. לא אוהבים את ריח השום? אכלו פטרוזיליה יחד או טלו כמוסות איכותיות.
  6. תמרים: בשבוע שעבר הרחבתי בטור השבועי על חשיבות אכילת תמרים. בתמר שפע של נוגדי דלקת וויטמינים החיוניים לשמירה על מערכת חיסון בריאה ותקינה.
  7. תות שדה: פרי המצוי עכשיו בשפע. מלא בוויטמין סי בסיבים ובנוגדי חמצון.
  8. משמש: כמובן שאין להשיג כרגע ואף לא מומלץ. משמש טרי, היום כבר אפשר ליהנות ממשמש מיובש טבעי לחלוטין ללא גופרית וללא תוספת סוכר/ חומרים (שימו לב לא לקנות ולא לאכול את הצהוב בשום אופן!! רעל לגוף). המשמש טומן בתוכו ויטמין סי ובטא קרוטן, החיוניים לחיזוק מערכות הגוף.
  9. ג'ינגר: שורש התורם לסילוק נגיפים ווירוסים מהגוף. הוסיפו לחליטה או לסלט פירות והוסיפו בריאות לגוף.
  10. אגוזים וזרעים טבעיים: מלאים בחומצות שומן טובות הידועות כנלחמות בדלקות, משפרי אנרגיה חיונית ומחזקים מערכת חיסונית. הקפידו לאכלם לא קלויים וללא תוספת של מלח ועמילנים. פשוט- טבע.

 

ציינתי רק 10 דוגמאות, כמובן שיש לנו בטבע גם את השפע של צמחי המרפא שמעצימים את הגוף ואת הנשמה. אז בערב טו בשבט שבו עם המשפחה אכלו מפירות העץ והאדמה הנפלאים. כמובן בחרו בטבעי- ללא חומרים וללא תוספות של צבעי מאכל וסוכר, שתו חליטה משובחת של צמחי מרפא והכניסו את הבריאות לגוף.

 

טו בשבט שמח


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה