משכנתא שמטרתה היא לסגור חובות והלוואות בעו"ש



אם נשארה לכם משכנתא נמוכה ויש הרבה הלוואות שהצטברו בעובר ושב, זה הזמן להגדיל את המשכנתא הקיימת שלכם ולהיעזר בכסף כדי לסגור את כל ההלוואות שלכם. אני רוצה מעט להסביר איך הדברים עובדים ואיך עובדת משכנתא לסגירת הלוואות

צילום: יח"צ

איך זה עובד?

בפועל הדברים הם מאוד פשוטים, משעבדים את הבית כדי לקחת את הכסף הנדרש, בעזרת הכסף סוגרים את כל ההלוואות שקיימות.

מה היסודות החשובים של משכנתא לסגירת חובות?

אז בואו עכשיו נדבר על הביצוע. אנחנו מבינים שצריך לשעבד את הבית אבל חשוב להבין שמדובר בתהליך כולל של משכנתא, הכולל המון מסמכים, חתימות, ביטוחים, כל מה שקשור לנושא המשכנתא. זה לא תהליך קטן שבו אנחנו רק חותמים ומקבלים את הכסף.

עד 50 אחוז משווי הבית:

חשוב להבין, זה שיש לכם בית זה לא מספיק. משכנתא לסגירת חובות ניתן לקחת רק עד 50 אחוז משווי הבית שלכם. כלומר נניח שיש לכם בית שעולה 2 מיליון שקלים, זה אומר למעשה שכל המשכנתאות שלכם יחד יכולות להגיע רק עד 1 מיליון שקלים.

אז נניח שהיום יש לכם משכנתא של 600 אלף שקלים על הבית הזה, אז אתם יכולים לקחת עוד 400 אלף שקלים בשיעבוד הבית בתור משכנתא שנייה, במטרה לסגור את כל ההלוואות הקיימות אצלכם בחשבון. בשום פנים ואופן לא ניתן לעבור את 50 אחוז משווי הבית ולא משנה מה מבטיחים שלכם.

כתובת לכל שקל:

אחד הדברים החשובים ביותר להבין זה שהיום המשכנתאות מתנהלות בדרך שונה מבעבר, כלומר היום אנחנו צריכים להסביר לבנק בדיוק לאן הולך הכסף. אם אנחנו רוצים לקחת כסף לסגירת הלוואות של 300 אלף שקלים, אנחנו צריכים להראות לבנק הלוואות על סך של 300 אלף שקלים. אחרת לא נוכל לקבל את הכסף.

התנהלות משכנתא ראשונה:

אחד הדברים הראשונים שהבנק רוצה לראות כאשר מגיעים לבקש משכנתא לכיסוי חובות זה איך נראית המשכנתא הראשונה שלכם, כלומר האם היו בעיות עם תשלומי המשכנתא הראשונה. אם היו בעיות עם תשלומי המשכנתא הראשונה, זה ככל הנראה אומר שאתם לקוחות לא יציבים ומסוכנים. הסיכוי לקבל משכנתא כאשר יש בעיות התנהלות במשכנתא הראשונה- שואף לאפס.

איך נראה חשבון עובר ושב?

הדבר החשוב הנוסף הוא לראות איך נראה חשבון עובר ושב. כלומר, הלוואות זה בסדר גמור אבל הלוואות שלא משולמות בזמן זה רע מאוד, תשלומים שלא מכובדים זה רע מאוד, חריגות מהמסגרת זה רע מאוד וכל הסימנים האלו הן נקודות אדומות שמצביעות על כך שאתם לקוחות מסוכנים.

שמי מרטין בוקסדורף והתפקיד שלי הוא להשיג משכנתאות לאנשים שיש להם בעיות בקבלת משכנתא בבנק. אני נכנס לנעליים שלכם ומשיג במקומכם את המשכנתא שאתם צריכים מהבנקים.

מרטין- 0508116397

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה