קרייג, דניאל קרייג



מבט אישי, 20.12.2019 - עו"ד אלי בן-גור: על שטרית ולבני, ביבי, סערת סער, קרייג, וליאוניד פטשקה

מתאימים ל'כחול-לבן': ליבני ושטרית

ברור לכל, כי בפועל מפלגות המרכז הן 'הליכוד' ו'כחול-לבן', והן הרוב. היתר הן מפלגות מיעוט של שמאל, ימנים, חרדים וערבים. שתי מפלגות מרכז אלו יכלו להקים קואליציה מבלי להזדקק למפלגות הקטנות ומבלי להישען על 'גוש'. אבל זה לא קרה, וכל אחת מהגדולות רוצות הכרעה ולא תיקו.

.

לכן ראוי להתייחס בעיקר אליהן כשהולכים להצביע. עכשיו שומעים כי אפשר שציפי ליבני תצטרף ל'כחול-לבן', ואנו היינו מוסיפים גם את מאיר שטרית. שני אלה יכולים לתת ערך מוסף למפלגה זו.

לכאורה, גם דן מרידור ובני בגין היו אמורים להעניק ערך מוסף ל'ליכוד', אם יצטרפו, אלא שעקב סולם הערכים הקיים כרגע ב'ליכוד' ולאור מאמריהם, כנראה לא יתקבלו שם.

"נתניהו - גם הם חזרו: בן-גוריון, רבין, ברק, שרון, דרעי - וגם אתה"

לעיתים, עושים צעד אחד אחורה בשביל שני צעדים קדימה. בשל נסיבות מסוימות יתכן ומנהיג פורש, ולאחר מכן הוא חוזר לאותה עמדה בכירה. כך בן-גוריון שפרש כראש ממשלה לשדה-בוקר וחזר לתפקידו. כך יצחק רבין, כך אהוד ברק, כך גם אריאל שרון, וכך אפילו בנימין נתניהו עצמו.

גם חזר

אז אם ישנן נסיבות של משפט שאינן מאפשרות המשך מילוי התפקיד - אפשר לפרוש, ואחר כך לשוב - בין כזכאי ובין אפילו כמורשע, דוגמת דרעי. אז גם אתה, נתניהו, יכול לפרוש, ולאחר זיכוי מהיר או הרשעה והמתנה, תוכל לשוב לתפקידך אם הציבור יבחר בך.

יש תקדימים, כאמור, ואפילו מעצמך, כשפרשת כראש ממשלה וחזרת כראש ממשלה.

ראשי ערים תומכי גדעון סער: למה ?

גדעון סער מנסה להישען על ראשי הרשויות המקומיות, שחלק מהן לא חושש מנתניהו ואפילו לא מחברי הליכוד בעריהם. הם לא נבחרו אישית על-ידי תושבי הערים תחת כנפי מפלגת 'הליכוד' אלא במסגרת תנועה עצמאית החוצה גבולות מפלגתיים.

וכך, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים ומסורתיים יכולים לבחור באותו ראש עירייה. הם גם חולשים על תקציבים ובעלי סמכויות הרבה יותר מאשר שר ממוצע בממשלה. והכי חשוב – אי אפשר לפטרם, לא מועצת העירייה, לא משרד הפנים ולא ראש הממשלה, שלא כפי שהוא יכול לפעול נגד שרים מכהנים החוששים לכסאותיהם.

מסביב ייהום הסער

לכן הם מעזים לתמוך בגדעון סער המתמודד מול נתניהו לראשות 'הליכוד' ולראשות הממשלה. ואני זוכר כי כאשר ביקשנו להחליף ראש עירייה מכהן מטעם 'הליכוד' כי אינו מתאים, נתניהו מנע מכל סניפי 'הליכוד' בארץ לקיים בחירות לראשות עירייה מטעם המפלגה, כדי שיפעילו השפעתם על תושבי עירם לבחור בו, וכך נמנעה דמוקרטיה פנימית אצלנו.

אז הנה, הוא מקבל את אותו מודל שהוא נקט בו אז.

בקולנוע: 'רצח כתוב מראש', סטייל אגאתה כריסטי

סרט מתח בלשי מעולה מוצג לאחרונה על מסכי הקולנוע: 'רצח כתוב מראש'. מי מוותיקינו שצופה בו לא יכול שלא להיזכר בספרי המתח הבלשיים של אגאתה כריסטי. סופרת מיתולוגית זו בנתה סיפור בלשי מרתק ומותח שבמרכזו תעלומה של בן משפחה שנרצח, והבלש הרקול פוארו מראה כיצד כל אחד מקרובי המשפחה יכול להיות חשוד ברצח, עד הסוף המפתיע - בו הרוצח האמיתי המתגלה הוא דווקא זה שהכי פחות חשוד.

.

ב'רצח כתוב מראש' מככב מיודענו דניאל קרייג, כוכב סרטי 'ג'יימס בונד' האחרונים, והוא מתגלה כאן גם כשחקן אופי מעולה. אכן, זהו סרט שלאוהבי הז'אנר הזה אסור להחמיץ.

וכדאי גם בלטרון

אתר לטרון הוא אתר שכדאי לבקר בו בסופי השבוע. ולא רק באזור אתר השריון ופארק 'איילון-קנדה'. במתחם מנזר השתקנים יש עצי זית, כנסיה יפה, דוכנים, חנות לממכר יין, שמן זית וזיתים, וגם אפשר לשמוע קונצרטים נעימים.

פטשקה בלטרון

בסופ"ש האחרון צפינו במופע ג'אז מעולה עם ליאוניד פטשקה, שהוסיף ללהקתו גם סקסופוניסט מעולה מניו-יורק וגם חצוצרן שחום-עור מצויין מניו- אורלינס סטייל לואי ארמסטרונג. אז בסופ"ש יפה ושטוף שמש תגיעו לשם. קרוב ומאד מהנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה