.

איך מתאפשרת השתלת שיניים ביום אחד?

בזכות טכנולוגיה מתקדמת של ניתוחים וירטואליים בשילוב שתלים מיוחדים תוכלו לקבל שיניים חדשות בזמן קצר יותר מאי פעם. אם פעם השתלת שיניים הייתה קורית תוך כמה חודשים, שנה ואפילו יותר, היום ניתן לעשות זאת תוך יום אחד כשלאחר שבוע תקבלו את השיניים החדשות והקבועות שלכם.

איזה פתרון יש למחוסרי עצם?

למטופלים רבים נאמר שהם לא יכולים לעבור השתלה מכיוון שנפח העצם שעליה מבצעים את ההשתלה קטן מדי או שהעצם נשחקה לחלוטין ואין איפה להשתיל שיניים. במקרים אחרים הוצעו למטופלים האלו השתלת עצם או תותבות. שתי האופציות הללו אינן מוצלחות: הראשונה מכיוון שהיא מסובכת, ארוכה וכואבת. השנייה, לא נוחה ועלולה לגרום לנסיגה של החניכיים. בזכות ההשתלה הבזאלית, שבה השתלים בנויים בצורת דיסקים רחבים ולא ברגים כמו השתלה רגילה, ניתן לבצע השתלת שיניים לכל מטופל, גברים ונשים, לא משנה מה מצב העצם שלהם.

מה הם יתרונות ההשתלה הבזאלית?

מלבד היתרונות הברורים של ההשתלה שהם זמן קבלת השיניים והעובדה שההשתלה מתאימה גם למחוסרי עצם, ישנו יתרון גדול נוסף והוא שההשתלה נעשית תחת טשטוש עמוק או הרדמה מלאה (לבחירת המטופל) וכך המטופל אינו מרגיש כלום בזמן הטיפול. זהו גם יתרון לאנשים עם דנטפוביה- פחד מרופאי שיניים או מתהליכים הקשורים לשיניים.

עוד יתרון משמעותי הוא הניתוח הוירטואלי שלא רק שהוא מאפשר את קיצור זמן הניתוח הוא גם מאפשר לעבור את הניתוח ללא תקלות מכיוון שהמנתח רואה את חלל הפה ומתכנן היכן להניח את השתלים עוד לפני שניתוח ולא בזמן הניתוח.

חשוב להבהיר שאין כל סכנה של עיוות הפנים או פגיעה בעצב כלשהו בזמן הניתוח.

שוקלים לעשות את ההשתלה ומעוניינים לקבל פרטים נוספים? היכנסו לאתר של ד"ר לארי http://www.dentalimplants.co.il, השאירו פרטים או התקשרו דרך האתר.

 

 

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות