לחסן או לא לחסן?



החורף כבר בשיאו ואיתו גם כל הבעיות בדרכי הנשימה | השאלה הנפוצה היום היא האם לחסן או לא | לטעמי: כל אחד לפי ראות עיניו, לפי הידע וההיכרות שלו עם הגוף ועם בעיותיו הרפואיות

.

על-פי הרפואה הסינית אנו אמורים להקדים תרופה למכה. כלומר - לא לחכות להיות חולים, ולחזק את מערכת החיסון בכל הכוח, כל יום! וזאת על-ידי אכילה מחושבת ומותאמת לחורף וצריכת ויטמינים וצמחי מרפא.

הפעם אפרט בעניין בעיות במערכת הנשימה, בהן אני פוגשת מדי יום בבית הטבע, מתינוקות ועד מבוגרים. קבלו כאן מידע מרוכז על כל בעיה, והתאמת צמחי המרפא והתוספים הנכונים לה.

לשמור ופשוט ליישם!

1.הצטננות - מחלת חורף זיהומית שכיחה ביותר הנגרמת מוירוסים התוקפים את דרכי הנשימה העליונות.

תסמינים: חולשה, גודש בדרכי נשימה, נזלת, התעטשות, לעיתים חום וכאבי גרון.

הטיפול המומלץ: להפסיק אכילת מזון 'ריק', סוכר לבן וקמח חיטה, להוריד מוצרי חלב.

צמחי מרפא מומלצים: אכינצאה, סמבוק שחור, חותם הזהב, ליקוריץ, פרופוליס, אסטרגלוס. תוספי מזון מומלצים: ויטמין C איכותי, לא חומצי, במינון מוגבר (!), אבץ, ויטמין A, ויטמין D, פורמולת 'ברא מגן' של 'ברא צמחים'.

2.סינוסיטיס - דלקת השוכנת בחללי העצמות שסביב האף.

תסמינים - גודש, נזלת צמיגה, חולשה, כאבי ראש, כאבי שיניים, כאבי עיניים, צמרמורת וחום.

הטיפול המומלץ: להימנע לחלוטין מפחמימות ריקות, סוכר, חיטה, פירות הדר, תירס, בוטנים ומוצרי חלב. להרבות בשתייה ובאכילת ירקות כתומים וירוקים.

צמחי מרפא מומלצים: סמבוק שחור, חותם הזהב, אורגנו, אסטרגלוס, שמן מנטה ורוונסרה. תוספי מזון מומלצים: ויטמין Cבמינון מוגבר, שמן אורגנו פראי, ויטמין A, אבץ, ביופלאבנואידים, פורמולת צמחי מרפא BiYanpian של 'ברא'.

3.דלקת סימפונות/דלקת ריאות: מצב זיהומי של הסמפונות או הריאות.

תסמינים: נזלת, עייפות,צמרמורות, כאבי גוף, שיעול שלעיתים מלווה בליחה, קוצר נשימה, צפצופים, חום.

הטיפול המומלץ: כמובן להוריד מזון תעשייתי, מטוגן ומעובד, בלי פחמימות ריקות, בלי מוצרי חלב, יותר מרקים כתומים וירוקים והמון שתייה חמה.

צמחי מרפא מומלצים: סמבוק שחור, קורנית, בכור אביב, טיון דביק, ליקוריץ, אכינצאה, אסטרגלוס. תוספי מזון מומלצים: שמן קצח בכבישה קרה, שמן אורגנו פראי, ויטמין C במינון מוגבר, ויטמין A, אבץ, פורמולת צמחי מרפא Pinelya של 'ברא'.

הכי חשוב: בין אם התחסנתם ובוודאי אם לא - שלבו את צמחי המרפא ו-ויטמין C באופן קבוע ויומיומי. במידה ומרגישים שמשהו מאותת לכם בגוף - פשוט הגדילו מינון, הרבו במנוחה, בשתייה חמה ובאכילה נכונה.

שמרו על הבריאות.

שיעבור על כולנו ב"ה חורף טוב.

באהבה,

מירי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה