מהעיר התחתית ועד הכרמל – קולינריה חיפאית!



במידה ואתם חושבים על גיחה לצפון לחופשה של סופשבוע קצר או אפילו רק לפגישה של עבודה או ביקור משפחתי, כדאי שתכירו את המקומות הכי חמים היום בתחום הקולינריה בחיפה, כי אם כבר אוכלים אז אוכלים כמו שצריך.

יחצ

בעזרת מנהל אתר חדשות חיפה והקריות ריכזנו עבורכם את המיטב בתחום ההסעדה בעיר לצד כמה פנינות מיתולוגיות של העיר ואנו בטוחים שתיהנו מביקור בכל אחד מהמקומות שלפניכם.

אוכל רחוב

נתחיל את הסקירה דווקא באוכל הכי עממי אבל כזה שהפך בחיפה לרמה אחת מעל כולם.

שווארמה? יש את במבינו, חאזן פורד, חאזן צ'ק פוסט, ואת אמיל המפורסם. כל אחת מהם בטעם מעט שונה אבל כולן עם בשר עגל איכותי, טעים וטרי. הסיחים העצומים יסבירו לכם כמה ביקוש יש לשווארמות הללו בקרב תושבי חיפה ומבקרים מבחוץ של העיר.

חומוס? גם כאן החיפאים נותנים פייט לחומוסיות הידועות של עכו, יפו וירושלים. חומוס אבו שאקר ששוכן בצמוד לחומוס פרג' המפורסם, חומוס פאדי וגם החומוס של מסעדת אבו מרון.

בורקס? גם כאן יש פנינות מיתולוגיות שנותנות פייט לבולגרים של יפו. בורקס פנינת העיר, בורקס העגלה, בורקס בכר וגם בורקס עמיקם מפוזרים בנקודות שונות ברחבי העיר חיפה וישמחו לפנק אתכם בבורקס עם ביצה ותבלינים.

מסעדות בסטייל

נתחיל במטבח האסייתי עם מסעדת טאיפיי מהכרמל שמנוהלת על ידי שף סיני אורגינל ומציע תפריט עשיר של מנות אסייתיות עם דגש על המטבח הסיני המסורתי, נמשיך אל מסעדת צ'אנג בה עם תפריט עשיר על טהרת המטבח התאילנדי המסורתי עם כמה שדרוגים מעניינים שיוצרים חוויה נפלאה לכל מבקר במקום.

נמשיך למטבח האיטלקי היישר אל איטליאנו דה לה קוסטה המציעה תפריט איטלקי מודרני עם השפעות של עיירות איטלקיות שונות ובעיקר טעם שלא תמצאו במקומות אחרים, רפאלו הקלאסית תציע לכם תפריט יותר סטנדרטי במונחים של גסטרונומיה אבל הטעמים פשוט נפלאים וכל מנה ברמה גבוהה ביותר.

נעבור אל מסעדות דגים מודרניות (בחלקן תמצאו גם בשרים) שכוללות את מסעדת תלפיות המפורסמת, ג'קו מאכלי ים שהפכה למותג בכל הארץ או הנמל 24 שנחשבת למסעדת השף המפורסמת בעיר. בכולם תמצאו דגים טריים, שרימפסים ומאכלי ים עשויים ברמה גבוה במיוחד.

נסיים עם מסעדות על טהרת המטבח הרומני שחלק גדול מתושבי העיר הוותיקים מוצאם משם. כאן נוכל לציין את מעיין הבירה המיתולוגית, יונק (הגלידריה) האגדית, לאון ויוז'י וממליגה הוותיקות ובכולם תמצאו מנות פתיחה של כבד קצוץ ואיקרא בטעם מסורתי, נקניקיות עסיסיות, קבבים רומניים חלומיים וגם אפשרות של בשר מסוגים שונים. תבינו לבד...

כל אלו הם הבסיס למסעדות רבות נוספות ברחבי העיר חיפה, על רבות מהן תוכלו לקבל מידע נוסף בפורטל חדשות חיפה והקריות וללא ספק כל אחת מאותן מסעדות היא חוויה בפני עצמה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה