על מסעדות ואטרקציות באשדוד



אשדוד היא ללא ספק אחת הערים המעניינות בארץ. מעיר שהחלה את דרכה בתור מוקד תעשייה ומלאכה עם תלות בנמל הימי, הפכה אשדוד למוקד משיכה עבור תיירים, זוגות צעירים ובעלי משפחות. בין היתר, ניתן לראות זאת באטרקציות שיש באשדוד ובפעילויות שהיא מציעה לגברים ונשים בגילאים שונים

צילום: גיא בן שושן

גם בכל הנוגע לבחירת מסעדות אשדוד היא עיר שיש לה המון מה להציע. קודם כל, אשדוד נגישה למגיעים מכל אזור הדרום והמרכז ומתחברים אליה כבישים מהירים ונוחים. שנית, העיר נמצאת בתנופת פיתוח אדירה שבאה לידי ביטוי גם בהיצע הקולינרי. לפיכך, כל מה שצריך לעשות הוא להגדיר את מסגרת התקציב ולמצוא אטרקציה או מסעדה בהתאם לקהל היעד.

אטרקציות: בין הטבע לאמנות

פארק אשדוד-ים שמשתרע על שטח של כ-200 דונם הוא בהחלט מקום טוב להתחיל בו את הסיור בעיר. מלבד העובדה שמדובר בפארק העירוני הגדול ביותר באשדוד, הוא ממקום בסמוך לאזור המרינה וחוף הקשתות ולכן אפשר להגיע אליו ברגל. כמו כן, הפארק נפתח בשנת 2013 אז הוא משלב בצורה מודרנית בין מתקני משחק, מגרשי ספורט, אמפיתיאטרון ואפילו נקודת מצפור גבוהה עם נוף פנורמי עוצר נשימה.

בימים גשומים או כאשר רוצים לרענן את סל התרבות המשפחתי ניתן להגיע למוזיאון אשדוד לאמנות. המוזיאון שנמצא בכתובת דרך ארץ 8 מציע תערוכות, אירועים וחנות מזכרות ונערכות בו מדי פעם גם פעילויות חינוך לילדים ונוער. עוד כדאי להזכיר שהמוזיאון פתוח מדי יום מלבד ערבי חג וחגים.

מסעדות: עיר עם טעם של עוד

בהשוואה בין המבחר הרב של מסעדות אשדוד מתגלה כעיר מגוונת. האופציה הקלאסית היא להגיע לאחת ממסעדות הדגים של אשדוד, להתמקם לצד המרינה וליהנות יחד עם המשפחה משולחן סלטים טריים ומפנקים. לחילופין, יש כאלה שבוחרים בקפידה מסעדות בוטיק ומעדיפים את תפריטי השף של הטבחים המובילים בארץ.

על קצה המזלג ניתן להזכיר מסעדות שהן חלק בלתי נפרד מאשדוד ובהן ארמיס הצרפתית, פטרה הגרוזינית או נמסטה ההודית. בגזרת הבשרים אפשר לציין את "החצר האחורית" שמגישה מנות מיוחדות באווירה פסטורלית ואת "ניקוס" ששוכנת בקניון ביג פאשן עם דגש על תפריט ים תיכוני.

זמן לבלות!

אשדוד עשירה באטרקציות ומאכלים מיוחדים - ולא ממש צריך להתאמץ כדי להישאר שבעים ומרוצים. הדבר היחיד שכדאי לשים לב אליו הוא שאשדוד היא גם עיר עם היצע גדול של אפשרויות – אז מומלץ להכין את שיעורי הבית לגבי מסעדות, אטרקציות וכל השאר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה