קורס צלילה באילת? אל תחכו לקיץ



חולמים לעשות קורס צלילה באילת, לצלול בין הדגים ולראות נופים מדהימים? לא חייבים לחכות עם זה עד הקיץ! נכון שבקיץ הצלילה היא מרעננת יותר והעיר יותר שוקקת חיים אבל גם לצלילה בחורף יש יתרונות.

צילום: יח"צ

מה היתרונות בצלילה באילת בחורף?

אמנם קורס צלילה באילת בחורף נותן תחושה של משהו קר ולא הכי נעים אבל לא כך הדבר. הטמפרטורה באילת בחורף היא אמנם לא גבוהה כמו בקיץ אבל ברוב חודשי החורף ניתן למצוא ימים נעימים ובנוסף, טמפרטורת המים היא נעימה ואם יש לכם חליפת צלילה טובה, לא יהיה לכם קר כל כך לאחר היציאה מהמים. מלבד הטמפרטורה של אילת ושל המים, ישנו יתרון נוסף והוא כמות האנשים. בקיץ אילת מלאה באנשים וכך גם מועדוני הצלילה. בחורף יש פחות אנשים (הרבה יותר כיף), מה שמביא גם לירידת מחירי הצלילה- עוד יתרון!

איפה צוללים באילת?

אם הצלחנו לשכנע אתכם שכדאי לבוא לצלול באילת בחורף אז אתם בטח שואלים לאיזה מועדון כדאי ללכת? באילת יש לא מעט מועדוני צלילה, חלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות, נותנים מחירים שונים וחבילות שונות, חלקם צוללים בחופים מסוימים וחלקם יעבירו אתכם מחוף לחוף וישנם מועדונים עם מקומות לינה צמודים למועדון הצלילה. אז איך בוחרים?

מלבד השוואת מחירים, נסו לבדוק עם אנשים שכרגע נמצאים בקורס איך הולך להם ומה הם חושבים על המדריכים. בנוסף, ניתן לעשות צלילת היכרות חד פעמית שיכולה לתת לכם אינדיקציה על איכות המועדון.

מהי צלילת היכרות?

צלילת היכרות היא צלילה להיכרות ראשונית עם עולם הצלילה והיא כוללת הדרכה עם מדריך צמוד שיסביר על יסודות הצלילה, תקשורת מתחת למים וביצוע פעולות פשוטות מתחת למים. לאחר ההסבר תיכנסו בחליפת הצלילה שלכם אל מים רדודים ותבצעו תרגול ראשוני. לאחר תרגול מוצלח תוכלו לעבור לצלילה של עד 6 מטר. מדובר על חוויה יוצאת דופן שפשוט אסור לפספס.

אילו קורסי צלילה קיימים?

קיימים קורסי צלילה לכל שלבי הצלילה: החל מקורסי צלילה כוכב 1 וכוכב 2 למתחילים, דרך קורסי צולל הצלה ומגיש עזרה ראשונה וקורס SDI DIVE MASTER למתקדמים ועד להתמחויות צלילה שונות כמו: צלילת לילה, ניווט, עומק וכד'.

מחפשים מועדון צלילה באילת? במועדון הצלילה "צלילוּת", מועדון הצלילה האקולוגי הראשון בישראל, תוכלו ללמוד לצלול ולחוות צלילה באווירה מיוחדת ולקבל יחס חם ואוהב מהמדריכים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה