ברז נשלף במטבח ישן ושאר עצות ממש גרועות שבטח קיבלתם



החלטתם לשפץ את המטבח. איזה יופי! בכל-זאת מדובר באחד החדרים הכי חשובים בבית. אתם מבשלים שם ארוחות לעצמכם ולכל המשפחה, שוטפים פירות וירקות במטרה להנות מתזונה בריאה, מנקים את הכלים המלוכלכים, מתקתקים כריכים בבוקר לילדים וכמובן קוצצים, פורסים, לשים, אופים ועוד המון פעולות שהחלל הנפלא הזה מאפשר לכם לבצע בדרך להיות המאסטר שף המשפחתי.

ורדי לוין

אז נכון, לשפץ את המטבח זהו צעד גדול ורציני. הבעיה היא שבדרך מקבלים כל-כך הרבה עצות גרועות, שכל תהליך השיפוץ או החידוש עלול להתעכב. אחת מהעצות הכי גרועות ששמענו, היא להתקין ברז נשלף במטבח ישן. על-פניו זה לא נשמע כמו ביג דיל, אבל האמת היא שיש כמה סיבות מאוד חשובות למה לא כדאי לעשות זאת ומדוע מומלץ להתייעץ עם המקצוענים לפני שרוכשים ומתקינים ברז יוקרתי.

ברז נשלף חדש מתאים רק למטבח מאוד מסוים

האמת, שזה נכון חלקית. בימינו, כל אחד צריך ברז נשלף במטבח. המבחר כיום הוא עצום וניתן למצוא ברזים בשלל דוגמאות מקסימות ומגוון צורות גיאומטריות שישדרגו את המראה של כל המטבח וכמובן, יעניקו לכם נוחות ברמה אחרת ממה שהכרתם.

אבל יש כמה דברים שצריך לזכור. אחד – אם כל המטבח ישן, הברז יראה בו מוזר ולא קשור. תארו לכם מטבח ישן, עם ארונות מפורקים, מסילות שבורות במגירות, ציפויים מתקלפים וכיור שהתקינו בשנה שנולדתם. להכניס למפרט הזה ברז נשלף חדש ונוצץ, זה כמו להכניס ספת עור יוקרתית לסלון מיושן ורעוע, עם קירות שזקוקים לצביעה וטלוויזיה עם מסך שחור לבן. מוזר, נכון?
אם כבר אתם משנים את המראה של המטבח, כדאי להשקיע ולשנות אותו עד הסוף. באופן הזה הברז החדש שלכם "ירגיש בבית" וישתלב בצורה הרמונית עם העיצוב מסביבו.

אבל חכו, זה לא הכל. יש אפילו סיבה עוד יותר חשובה מדוע לא כדאי להתקין ברז חדש במטבח ישן.

ברז נשלף חדש לא תמיד מתאים למידות של הכיור

נכון שכולם מסביבכם מציעים לכם להחליף ברז, אבל האם כולם מדדו את הכיור? כיורים ובמיוחד הישנים יותר, מגיעים במידות שונות. בכלל לא בטוח שהם יתאימו לברז החדש שלכם וייתכן ותגיעו למעמד ההתקנה ותתאכזבו לגלות שהוא לא מתאים.

המסקנה? להקשיב לעצות במתינות. בשיפוץ הבית בכלל והמטבח בפרט, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע וותיקים, שיוכלו להמליץ על מה נכון ומה לא נכון לעשות. ומעבר לכך, אם אתם מתכננים לרכוש ברז נשלף שישפר את כל ההתנהלות שלכם בחדר הכי חשוב בבית, כדאי כבר לשפר את המראה של המטבח כולו. זה הזמן לקבל הצעות מחיר הגונות לשיפוץ המטבח, כולל החלפת הכיור. בסיום התהליך תוכלו לבחור ברז חדש, איכותי ונוח, שיתאים במדויק למטבח שלכם ולכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה